Isnin, 13 Mei 2013

HOT INFO! Pakatan Menang Disebabkan Undi 'Import'? #PRU13


BAGAIMANAPUN, sebelum ke rencana itu, penulis pun mahu menambah sedikit pengalaman dan pemerhatian di tempat tinggal penulis di sebuah kondominium di Cheras.

Setiap hari sebelah pagi, sekumpulan wanita Cina akan berkumpul beramai-ramai bersembang macam takda tamadun dengan gelak ketawa dan meninggikan suara.

Bila kita bercakap bahasa Melayu, sepatah pun mereka tidak tahu jawab. Cina Malaysia macam mana sikit-sikit mesti boleh punya.

Cakap bahasa Inggeris pun teruk gila.

Sebijik Cina Tanah Besar…

Yang menjadi persoalan, mereka tak mengaku mereka dari Tanah Besar China, sebaliknya mengaku pada Singapura.

Takkanlah bahasa Inggeris orang Singapura macam itu punya teruk dan pelat Tanah Besar China…good bunyi gudaaaa…english disebut yingelishhhh.

Penulis syak ada sesuatu yang tak kena. Mereka tidak berani mengaku Cina Malaysia pasal terlalu jelas bukan rakyat negara ini. Namun tak mahu juga mengaku rakyat China, sebalik mengaku dari Singapura.

Mengapa Singapura? Kononnya mereka dari negara yang lebh maju dan senang jadi kita pun mungkin tidak pertikai motif boleh duduk di negara ini.

Sebenarnya penulis syak ada sindiket mungkin melibatkan pegawai korup di Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) sendiri yang mungkin mengeluarkan kad pengenalan negara ini kepada kumpulan berkenaan.

Yang pasti, mereka bukan warga Singapura. Nak mengaku rakyat Malaysia sangat jelas menipu. Namun, mereka berkahwin dengan lelaki tempatan.

Rasanya kumpulan wanita Cina yang menimbulkan syak wasangka dan pertanyaan itu bukan hanya di tempat penulis, tetapi juga ramai di tempat lain.

Menakutkan jika ada sindiket dengan kerjasama pegawai korup JPN dan Imigresen yang membawa masuk warga Cina dan diberikan kerakyatan Malaysia secara senyap-senyap.

Kebarangkalian besar mereka juga telah mengundi untuk DAP juga pada pilihan raya umum yang lalu.

Bayangkan, DAP dan cybertropers mereka mengalih pandangan kita kepada pengundi Bangladesh tetapi pada masa yang sama puluhan ribu pengundi Tanah Besar China yang muka hampir nak sama dengan Cina tempatan yang menyelit masuk dan mengundi.

Polis harus melihat dan menyiasat perkara itu. Sebelum negara kita tergadai. - Mynewshub


Ok..berikut pula rencana The Flying Kick...


Tahun 2007, Perdana Menteri pada waktu itu, Abdullah Badawi menyatakan lehairan berhubung kehilangan 50, 000 rakyat China yang datang ke negara ini dengan menggunakan pas lawatan sosial.

Sehingga ke hari ini misteri berkenaan tidak pernah terungkai. 50,000 pendatang tersebut bagaikan ditelan tanah, hilang ghaib tanpa bekas.

Banci Penduduk yang dilakukan pada tahun 2010 menyaksikan bagaimana sebahagian daripada samseng-samseng bermata sepet menghalang bancian dilakukan di kawasan-kawasan yang menjadi sarang pendatang dari China.

Kemenangan besar DAP dan pendaftaran pengundi-pengundi baru dalam jumlah yang besar melibatkan pengundi Cina oleh parti tersebut, juga mendatangkan tandatanya dan misteri yang tidak berkesudahan.

Apabila DAP mempertikaikan tentang pengundi hantu ia seolah-olah memberikan indikasi yang DAP sedang menyembunyikan sesuatu tentang kehilangan 50,000 rakyat China di Pulau Pinang sahaja.

Sehingga kini Imigresen dan Jabatan Pendaftaran Negara masih lagi mendiamkan diri dan pada masa yang sama juga enggan melakukan operasi besar-besaran.

Apakah power benar 50,000 rakyat China tersebut ataupun memang ada tangan ghaib DAP di dalamnya? - TFK

Pihak berwajib yang bertanggung jawab kena pantau dan perhatikan semua ni. Patut la masa mengundi tempohari, ramai gila kaum cina keluar mengundi, rupanya ada import. Kalau dibiarkan, lama kelamaan, peratusan kaum melayu pula akan jadi manoriti. ya laa.. dah semua import diserap masuk. Dua tiga kali PRU, punah la kaum melayu.

Dok tuduh kita import bangla, rupanya puak sana tu lagi teruk!!

McTheory:
Tindakan tegas perlu diambil..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itulah kelebihan DAP..mampu menutup kesalahan diri dgn mencipta kesalahan org lain dgn memperbesar-besarkan fitnah...
kita Dan seluroh Malaysia telah tertipu..Dan mereka sedang ketawa terbahak- bahak...
AWAS bangsa ku...

Tanpa Nama berkata...

Bukan itu saja, saya pernah dengar cerita kanak-kanak cina yang mati tidak dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sebagai gantinya kanak-kanak warga cina akan dibawa masuk dengan menggunakan Surat Beranak kanak-kanak yang mati itu. Itu sebabnya peratusan menunjukkan kematian kanak-kanak bangsa cina amat rendah

Tanpa Nama berkata...

Ada Menteri dan Jabatan yang bertanggungjawab pun tidor je.

Buatlah kerja sikit. Kata makan gaji buta kang marah ...

Dari zaman Pak Lah lagi dah bagi tahu ...

Tanpa Nama berkata...

org melayu sibuk berperang sesama sendiri org lain ambil kesempatan.bijaknya melayu.