Sabtu, 11 Mei 2013

HOT INFO! Pas Pun Tak Suka Anwar Bantah Keputusan #PRU13


Makin lama, orang pun dah makin menyampah dengan perangai Anwar ni. Kata orang, bila nak buat sesuatu isu tu. Jangan ter'over' sangat, nanti orang tak percaya. Itu yang terjadi pada Anwar sekarang ni.

Dalam keghairahan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP menghasut rakyat membantah keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13, kepimpinan tertinggi Pas menyeru semua pihak bersyukur dan bersabar menerima keputusan pilihan raya itu.

Perkara tersebut dinyatakan oleh Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan turut berkongsi nada yang sama ialah Ketua Dewan Ulama Pas, Datuk Harun Taib.

"Terimalah keputusan ini dengan penuh kesyukuran dan kesabaran, yakinlah sesungguhnya janji Allah pasti akan tiba," kata Abdul Hadi sebagaimana dipetik melalui laman Facebook beliau baru-baru ini.

Sementara itu, Harun yang mewakili Dewan Ulama Pas berpendirian tidak menyokong tindakan Anwar untuk mengadakan demonstrasi dan himpunan membantah keputusan PRU-13.

Anwar sibuk membantah PRU ke 13 ni. Tetapi dalam masa yang sama. Menerima keputusan PRU di negeri Kelantan, Pulau Pinang dan Selangor. Siap ada yang dah angkat sumpah jadi kerajaan semula, biar betul ni?

Kalau semua tak adil, kenapa tak boikot semua sekali. Kenapa nak boikot yang kalah saja? Kalau orang pertikaikan di Kedah kononnya BN bawa masuk pendatang siam, untuk undi BN bagi menang, kami BN juga boleh pertikaikan di Penang, Dap juga pendatang cina untuk undi Dap.

Sebab muka cina lagi la sama. Lagi kita susah nak detect!!

Kalau betul BN nak main tipu, dah tentu Selangor tu confirm milik BN sekarang ni. Sebab Selangor negeri maju, Pengerusi Perhubungannya dipegang oleh DS Najib sendiri. Tapi kenapa boleh kalah? Sebab BN tak main tipu, kita memegang amanah rakyat.

Tu pun Anwar dok kelentong, dan pencacai Pakatan telan semua apa yang dia kata. Masing-masing ada akal, Allah kurniakan otak. Fikirlah, jangan ikut hati, jangan ikut rasa. Gunakan akal, buat sembahyang Iztikarah, kalau sangsi sangat.

Err.. puak-puak PKR ni reti sembahyang ke tak?

McTheory:
Geng Pro Yahudi, LGBT dan liberal ni, reti sembahyang ke?

2 ulasan:

Pa'Shaik berkata...

http://dogsandchinese.blogspot.com/p/stupid-and-lazy-malays.html?m=1

Melayu keja dlm bilik aircond syolat dalam rumah pejabat dan masjid lu buta lagi pekak !

Lu hidup menipu ...tuhan lu kat luar kecik je rumah dia.makan pun kadang kadang sampai buah lu busuk tuhan lu x makan ...x teringin pun...jgn lagak lu pandai ....jgn lupa lu angkat tahi melayu dlm tong 70an d Penang makan pun susah ...bubur dah cukup baik dgn lobak masin, telok masin.Melayu x perlu lu olang.Melayu sudah maju lagi kaya raya.

Tanpa Nama berkata...

HAIYA.....INI KALI KALAH MAA....

HAIYA....LAIN KALI AJE MAA....

HAIYA....MAU BERAPA KALI.....

HAIYA....KALI KALI MAA

HAIYA...LU TATAK MENANG MAA HAIYA