Isnin, 13 Mei 2013

HOT INFO! Perhimpunan Haram, Lucah dan Seks Bebas? #PRU13



Patut la ramai pak lebai Pas suka berhimpun-berhimpun ni. Rupanya suka dok berhimpit-himpit.

Pak lebai Pakatan Haram yang berketayap ni.. asyik dok tenung jer amoi kat depan tu.... entahlah perhimpunan apa ni... Halal pulak bagi pihak depa tu, Masa ini ler peluang lebai-lebai Malang PR nak jamu mata nak "menempel" dengan amoi-amoi "suci" tu...
Mc bukan apa, bila difikirkan apa yang puak ni lakukan semuanya nak mencipta pandangan serong serta cuba mengusung rakyat ke "jalanan". Pembangkang mengadakan perhimpunan ketiga selepas pilihanraya dengan orang ramai memenuhi jalan-jalan di sekitar Medan Istana.

Perhimpunan yang diadakan di hadapan ibu pejabat PKR negeri itu diadakan bagi membantah keputusan pilihan raya umum ke-13 Ahad lalu.

Turut berceramah pada perhimpunan itu ialah Pengerusi PKR Perak, Dr Muhamad Nur Manutty dan Badrul Hashim Shaharin yang juga dikenali sebagai Chegu Bard.Turut hadir ialah Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Orang ramai hadir seawal pukul 7 malam dan kebanyakan mereka berpakaian hitam. Sebelum ini dilaporkan bahawa perhimpunan itu tidak mendapat kebenaran daripada pihak polis.


Ini bermakna, perhimpunan itu haram dan tidak dijamin keselamatannya. Andaikata terjadi apa-apa, ada orang kena pijak ke, kena raba ke, kena rogol ke, kena rompak ke. Polis pun malas nak layan, sapa suruh cari pasal join perhimpunan haram. Insurans? Jangan haram la nak claim. Mimpi sedih saja la.


McTheory:
Hanya orang-orang haram saja join perhimpunan tuu..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Muka cina berlambak tak sangka ada juga org M sanggup jadi barua ditgh muka rasis....

Jgn pertikai....merekakan masuk syurgaaaaa......................duniawiiii

Tanpa Nama berkata...

bila tgk gambar ni...mcm betul spt Alah cakap..kaum2 ni takan redha sehingga kita ikut mcm mereka. Btl2 sama...boleh plk dok becampur laki pompuan. Hai..inilah sandiwara dunia (kata p.ramlee)