Khamis, 23 Mei 2013

PANASS!! Anwar Ada Telor Ka Nak Terima Cabaran Mukhriz Ni? #HanyaDiKedah @MukhrizMahathir @AnwarIbrahim


Sekali lagi Mc nak ulang pada Anwar, tentang cabaran Menteri Besar Kedah yang baru ni.  Ada berani ka Anwar sahut?

Saya cabar pakatan untuk melepaskan tampuk pemerintahan di Pulau Pinang, Selangor dan Kelantan sekiranya masih tidak boleh menerima keputusan Pru13 yang lalu.

Jangan kelirukan rakyat dengan memanipulasikan isu undi popular. Tidak wajar untuk mereka memaksa Kerajaan Barisan Nasional berundur sedangkan mereka sendiri tidak mahu berundur di Negeri-negeri yang dimenangi.

Saya juga menyeru Anwar serta konco-konconya dalam pembangkang agar segera insaf serta tidak menjadi batu penghalang kepada hasrat rakyat yang dahagakan pembelaan dalam erti kata sebenar bukannya sekadar membazir masa menerusi perhimpunan yang merosakkan keharmonian serta mencalar imej negara khususnya negeri Kedah yang aman damai. Kenyataan dari MB Kedah boleh sambung baca SINI

Anwar mana berani, dia cakap saja. Himpunan Blackout ni sebenarnya hanya untuk cover muka Anwar supaya jangan malu. Dia kan over confident kata dia menang. Siap berjanji kalau kalah nak bersara dari bidang politik.

Tiba-tiba kalah, nak tarik balik dah tak mampu, nak mengaku kalah takut malu. Akhirnya buat perhimpunan Black Mental gila babis ni.. he he.. Kesian Anwar.. orang makin tua makin insaf, tapi Anwar makin tua makin gila!! ha ha ha..


McTheory:
Kalau Anwar dah gila, yang mengikut dia tu, lagi la terukk..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anwar harap batang saja besaq, teloq mana ada. heheheheheeee..

Unknown berkata...

http://fiqhkontemporer99.blogspot.com/2013/03/pendapat-madzhab-syafii-mengenai.html?m=1

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.