Khamis, 30 Mei 2013

PANASS!! Berita yang buat Pencacai Pakatan Haram Bengang!! #TolakPR



Kat bawah ni ada berita mengenai Polis muda dapat pengiktirafan. Sabar itu separuh daripada iman. Tengok akibat dari sabar, dapat penghargaan khas. Harap menjadi tauladan kepada anggota yang lain.

Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur SAC Datuk Amar Singh Ishar Singh menyampaikan Surat Perhargaaan Khas Ops Aman kepada Konstabel Muhalim Osop yang sabar menghadapi caci hamun sekumpulan peserta perhimpunan bagi membantah penahanan aktivis mahasiswa pembangkang di depan Balai Polis Jinjang Khamis lepas.


Muhalim, 22, dari Sabah yang bertugas di balai itu pada malam kejadian, melayani karenah peserta pehimpunan dan mendengar kata-kata kesat mereka kepadanya tanpa mengambil sebarang tindakan agresif.

Perhimpunan itu bertujuan mendesak pihak berkuasa membebaskan Adam Adli Abdul Halim yang ditahan mengikut Seksyen 124 Kanun Keseksaan dan Seksyen 4(1) Akta Hasutan 1948.

Amar Singh memuji tindakan Muhalim dan menyifatkan kesabaran serta kecekalan anggota polis mengendalikan perhimpunan itu perlu dijadikan teladan oleh seluruh pasukan keselamatan berkenaan.



"Kumpulan tersebut sengaja menghamburkan kata-kata sengaja menghamburkan kata-kata kesat yang mencabar polis, tetapi beliau amat sabar dan tenang walaupun berdepan dengan cabaran besar itu.

"Ada seorang perempuan yang mendakwa dirinya peguam, menuding jari ke muka beliau, namun beliau tetap sabar dan bertindak secara profesional dengan menenangkan mereka secara baik," katanya kepada pemberita selepas majlis itu.

Kalau orang lain, rasanya dah lama perempuan tu kena ketuk dengan cota gamaknya. he he..


Tapi kat video bawah ni Anwar kata lain? Cuba tengok..



Tu pun Anwar kata 95% polis menyokong Pakatan Haram.. ha ha ha.. 95% polis menolak kot.. menyokong tu dalam mimpi saja.
Hari-hari ceramah maki polis, kutuk polis macam-macam, kata polis mati sandiwara la, polis anjing la, tiba-tiba nak harapkan sokongan Polis? kah kah kah.. waya putuih ka apa Anwar ni?

5% polis undi Pakatan tu pun kira dah banyak la. Patutnya polis kena 100% tolak Pakatan Haram. Sebab Pakatan Haram ni yang dok buat kacau, kalau depa takdak aman damai Malaysia. Kerja polis pun senang!

McTheory:
Macam mana 5% Polis tu boleh undi Pakatan? Takdak hati dan perasaan kot?

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anuar x penat ke bercakap, cukup cukuplah, kalau betul x pa ini semuanya auta

Tanpa Nama berkata...

95% polis suka Anuar???????? he he he he Aku rasa polis-polis tu nak muntah hijau tengok Anuar ada le!!!

Tanpa Nama berkata...

brother anuwar bin ibrahim = B.A.B.I . SPRING

BABI LEBIH CERDIK DARI B.A.B.I

CAKAP MEMBABI BUTA
TINDAKAN GILA BABI





?.... tindakan gila babi.... lapuran polis untuk dakwat kekal .,, mana lapuran blackout B.A.B.I

shaik adam berkata...

www.harunyahya.com/en/Documentaries/40724/A-call-for-unity---1

hangkedee berkata...

Kenapa polis masih takut kepada B.A.B.I ini