Ahad, 5 Mei 2013

PANASS!! Beruk-Beruk Pakatan Mula Buat Kacau Di Bandar Alor Setar!! #TukarKedah #SaveKedah


Semalam, bandar Alor Setar tengelam dengan kekacauan oleh puak pencacai Pakatan Haram. Mereka seolah-olah hilang akal dan cuba membuat kacau dibeberapa tempat sehinggalah polis datang menghalau mereka.

Malah mengikut laporan yang Mc terima, lebih kurang pukul 4 pagi. Ada sekumpulan beruk bermotosikal yang cuba membuat kacau dihadapan Bangunan UMNO Kedah. Malah mereka cuba mengepung kumpulan penyokong BN yang sedang berehat dihadapan bangunan UMNO dengan niat jahat.

Pergaduhan hampir tercetus, namun kedatangan pihak polis ke lokasi, telah membuatkan beruk-beruk Pakatan bertempiaran melarikan diri.

Mc bukan nak laporkan apa yang terjadi semalam. Cuma Mc terkilan dengan beruk-beruk Pakatan yang terlalu fanatik dan cuba membuat provokasi dengan pelbagai cara.

Mc percaya kalaulah dapat dirakam perbuatan semalam, Mc pasti pengundi atas pagar takkan teringin pun nak undi Pakatan Haram.

Kita cintakan keamanan, kita mahu keamanan. Kita mahu kemajuan dan kestabilan. Oleh itu pilih yang terbaik, pilih yang pandai buat kerja, jangan pilih yang pandai cakap saja.

Oleh itu Pilihlah Barisan Nasional!!

McTheory:
Nampak dacing, sila pangkag tanpa fikir!!

3 ulasan:

anjingbaruababi berkata...

Itu keganasan yang dicetuskan oleh puak pembangkang dalam usaha mengalahkan calon BN....bagaimana pula dengan apa yang sedang dan telah berlku dalam rumah UMNO dalam usaha mengalahkan calon UMNo?BN oleh puak UMNO sendiri....wang pertuntukan pengundi dan wang peruntukan kenderaan juga lesap di UMNO Bhg Pdg Serai, menyebabkan calon N33 berada dalam keresahan di saat akhir, khabarnya pengerusi Kenderaan dan pengerusi pengundi luar dah larikan wang tersebut.....mereka inilah petualang, pengkhianat yang mengkhianati calon UMNO/BN kerana calon pilihan mereka tercicir.....tunggu apa lagi pemantau UMNO....jangan buat pekak dan buta...anda juga mungkin sekelompok dengan manusia yng mengkhianati calon BN/UMNO...jangan baut tak tau...

Ismailrojam berkata...

Dalam PDM Taman Peruda kelmarin 04/05/2013@selepas solat maghrib telah berlangsung solat jenazah, pihak pengurusan jenazah telah menetapkan salah seorang bilal untuk baca talkin ke atas jenazah perempuan ahli UMNO...tetapi bilal yang hijau pekat ahli PAS telah menolaknya di saat akhir...dengan membuat kenyataan..jenazah UMNO, UMNO urus...jenazah PAS, pas urus..tapi semasa usaha membina masjid varu tersebut, jawatankuasa pembangunan [100% PAS/PKR] tidak pula mengenakan syarat kutipan trabung biuna masjid hanya dari ahli/penyokong PAS, tapi kutipan sumbangan turut dikenakan kepada bukan ahli PAS/PKR.....

Tanpa Nama berkata...

SPR didapati tidak menyediakan tempat mengundi yg mencukupi!
Sbg contoh, di Sek Convent, Batu Gajah barisan utk org2 tua di saluran 2 adalah sangat panjang. Maka telah berlaku orang2 tua terpaksa berdiri, beratur sangat lama sehingga tiga jam lebih! Sampai ada yg pengsan2.
SPR sepatutnya tahu bilangan pengundi yg akan ke saluran ini adalah ramai, adakanlah lebih dari satu bilik darjah utk warga emas ini.
Saluran 7 iaitu utk remaja2 muda cuma adalah 4, 5 orang pd satu2 masa.
SPR sungguh tak bijak melayan pengundi2 warga emas spt ini. Ada mungkinkah SPR ni bersubahat dgn Pakatan Rakyat utk membuat orang2 tua berasa marah dan mengundi Pakatan Rakyat dan bukan BN!
Ini bukan kali pertama SPR menjalankan PRU, tak kan tak belajar dpd masalah2 pengundi dari dahulu.
SPR patut UBAH!