Rabu, 22 Mei 2013

TUDIAA!! Himpunan Maksiat 505 di Kedah, Bukti Pas di Tarbiah Oleh Dap!! #BlackOut505


Nyalaan api solidariti? Untuk Adam Adli? Tak ada bacaan doa untuk dia selamat? Hanya nyalaan api? Ini bukan budaya kita, ini dah masuk budaya kristian dan majusi. Wow!! Pas sudah berubah, makin hebat makin advance! Tahniah Pas!!

Dimana hilangnya kata-kata Pas, nak tarbiah Dap? Sekarang ni sudah terbalik 'doq' Dap yang tarbiah Pas!!

Gambar kat bawah ni, Nasir Mustaffa Adun Pas Kubang Rotan, bergambar dengan peserta yang datang. Amoi seksi pakai skrit, berhimpit-himpit dengan pak-pak lebai Pas. Mesti la meriahh!!


Mc sangat berbangga dengan Pas Kedah. Buat ditempat Pas, bawa masuk amoi-amoi seksi datang berhimpit dan berpeluh-peluh dengan lebai Pas. Lepas tu, buat nyalaan api untuk Adam Adli, kononnya solidariti. Pui!!

Di mana hilangnya takbir Allahuakbar Pas?

Dah jadi nyalaan api?

McTheory:
Syabas Dap, berjaya mengkristiankan Pas Kedah!!

16 ulasan:

Awanama berkata...

ini yg anwar suka sebenarnya!! seks bebas!!

Awanama berkata...

Parti Api Sembahan...parti anal sex
Bodoh nak mampus.

Awanama berkata...

Masyaallah

Awat jadi lagu ni?


Org melayu....sedarlah...jangan lupa diri

Dah diperkuda pun x sedar diri lagi.

Awanama berkata...

Bangang punya orang pas... Hidup penuh kepura2an.. Puuihh..

bekas org PAS berkata...

Kulit PAS terkelupas sedikit demi sedikit.

Awanama berkata...



Inilah yang dikatakan Kebebasan Berpakaian, Kebebasab Bersuara, Kebebasan Berhimpun.....dll.....TANPA BATAS...

Awanama berkata...

Bukan depa tak mahu buat do'a selamat. Tapi selama ni, do'a abis tak diterima. Beratus ribu gi kat padang sembahyang hajat mintak UMNO KO, tetapi sebaliknya bukan UMNO yang KO, spenda stopa Ali lak yang keluar.

So laa ni depa tukar tektik. Do'a-do'a ni dah tak main dah. Nanti takut backfire. So depa laa ni nyala api lak dah.

Cer tengok tak lama lagi depa rukuk kat tok pekong lak. Apa lak mustahilnya? Hari tu dah rukuk kat mayat Teoh Beng Huat dah?

Awanama berkata...

Apa nak hairan? Slogan PAS For All telah benar-benar dihayati...

Muslim berkata...

Tidak akan redha yahudi dan nasara terhadap kamu hinggalah kamu ikut jalan hidup mereka.

Awanama berkata...

kalau org cina guling kan kerajaan dpt Negri, org melayu yg guling kan krajaan nk jadi apa? jadi baruah, pencacai atau banga jadi pengkianat? nk jadi menteri jauh skali..org cina da kata..cina lgi pandai tkbir ngara dpada melayu..jadi pengkianat2 ni.dpt jadi,.menteri jaga tong sampah, kalau tk dpt merit juga..kna jadi mentri tong taik..baru hang tau..bukan saja hati busuk, dgn sorban jubah busuk, lhir, btin busuk..lepas tu nangis..tobat..anak cucu jadi Pati, kt Indonesia's pulak..ngeri penuh dgn cina dari tanah bsar..alasan nk bngun kan Negara..slmt tongong bin bahalul, saya ucapkan pada mereka2 ni..

Awanama berkata...

Berhati hati lah Muslim...
Amanat Cina cauvinis Khas utk Memusnahkam Muslim secara halus...
1- berpura pura baik pada Muslim...
2- gunakan senjata ampuh kita iaitu perempuan,
judi Dan dadah...
Sedar lah hakikat ini...pandang sekeliling anda...

Awanama berkata...

Masya Allah.. Allah SWT sedang kabulkan doa PAS.. mereka sedang menujuk K.O.

Kehinaan yg Allah SWT mahu tunjukkan pd umat Islam ke atas PAS. Mereka dilekangkan sikit demi sedikit agama dan keimanan sehingga akhirnya jd kufur.

Apakah org2 tertinggi PAS, termausklah pemuja2 ularmak PAS 'tok guru' hj Salleh, Pak long zainal Asri.. boleh rehdo dgn perhimpunan sesat mcm ini??

matlamat syare'i apakah yg PAS dpt dr pakaiguna markaz utk DAP?? YA Allah jauhkanlah kami dr kemurkaanMU akibat kejahatan puak2 PAS Laknatullah ini..

kami takut akan teguran-MU tp kami xmampu utk mengubah perangai jahiliyyah dan munafik mereka-yakni PAS.. pd Mu Ya Allah kami berserah..Aminn

Awanama berkata...

inilah wajah MUNAFIQ pencacai PAS.. dpn org UMNO riak tnjuk alim taik kucing. bla cmpur dgn DAP setan sudah jd tok guru.. ptuihhhhh PAS!!

Awanama berkata...

amat aku tak sangka ....pas kini bukan lagi berjuang untuk Islam....sudah makin di resapi anasir perosak....insaflah.

Awanama berkata...

Subhanallah. Sepatutnya PAS mampu mengelak percampuran lelaki/wanita sebegini.Sedih dengan matlamat perjuangan parti yang kononnya memperjuangkan agama.

Awanama berkata...

ini yg mrk katakan hak persamaan...hak bersuara...hak bercampur gaul...klu umno buat siap la segala hukum hakam kuar dr PAS...