Selasa, 21 Mei 2013

TUDIAAA!! Ahli Dap Melayu Mengamuk Depan Pejabat Utusan!!



Rancangan ahli DAP, Hata Wahari untuk mengadakan demonstrasi di hadapan ibu pejabat Utusan Melayu (M) Berhad di sini tidak mendapat sambutan apabila hanya dia bersendirian yang hadir petang ini.

Walaupun telah digembar-gemburkan di laman-laman sosial sejak lebih seminggu lalu namun demonstrasi yang dirancang diadakan pukul 5 petang itu itu ternyata gagal mendapat sokongan.

Malahan kira-kira 100 kakitangan Utusan yang menanti kehadiran para pendemonstrasi itu ternyata "kecewa" apabila hanya kelibat Hata yang juga bekas wartawan Utusan Malaysia yang telah dipecat itu sahaja yang hadir.

Disambut dengan jeritan "Hidup Utusan!", "Hidup Melayu!" dan "pengkhianat" akhirnya ahli DAP itu meninggalkan kawasan ibu pejabat bekas majikannya itu kira-kira 10 minit kemudian.

Sementara itu, beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang turut merancang mengadakan perhimpunan bagi menyokong akhbar tersebut di tempat dan waktu yang sama hari ini bagaimanapun akur dengan arahan pihak berkuasa yang melarang mereka berbuat demikian. - UTUSAN ONLINE


McTheory:
Berita paling kelakar dalam minggu ini!! hahahahaa...

4 ulasan:

Anak Lenggong berkata...

Ini baru betul melayu tak sedar diri dipergunakan oleh cina sial untuk menjatuhkan bangsa melayu..kalau nak ikutkan apa yang digembar gempurkan dalam media PK..huhhh...akan terjadi sesautu yang hebat didepan pejabat Utusan Malaysia..rupa2nya yang muncul sekor biawak hidup je..kah kah kah..kalau ada sekitar 10 orang tu boleh la jugak malaysiakini, haramkah ataupun blogger sial pakatan buat super impose mengatakan beribu orang yang hadir..ni sorang so tak boleh la nak diedit..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bagus lah jadi anjing dap...

hahaha ingatlah sedar diri darah yg mengalir adalah darah melayu wahai si anjing dap

Tanpa Nama berkata...

Mungkin mamat pengkhianat ni dah diberi upah cinadoll......

cikabok king berkata...

Hahaha..mangkuk punya orang..malu aku nak ngaku sedara semelayu..harap2dia x mkn babi ngn guan eng pas ni