Ahad, 23 Jun 2013

PANASS!! Anwar Melayu Bodoh di Permainkan Oleh Cina Dap!! #Black505


Siri Himpunan Blackout 505 sebelum ini menyaksikan kehadiran 90% kaum Cina dan hanya segelintir Melayu PKR, manakala Melayu PAS hampir tidak kelihatan langsung.

Tetapi, pada kemuncak himpunan yang ditukar nama kepada Black505, setakat jam 12.30 tengahari semalam, pecahan kaum peserta yang sedang bersedia untuk merusuh, kembali ‘normal’ iaitu 90% Melayu dengan hampir tiada langsung Cina.

Dari 7 tempat berkumpul yang disenaraikan, hanya 1 sahaja yang menyaksikan peserta yang agak ramai iaitu sekitar 200 – 300 orang. Manakala di markas PAS Jalan Raja Laut yang turut disenarai sebagai tempat berkumpul masih lagi hambar. Secara purata, Melayu yang hadir kebanyakannya dari PKR dan penyokong PAS dari tahap yang paling bahlol.

Paling menyedihkan, sebelum masuk waktu puncak, keadaan di Chow Kit juga menyaksikan aktiviti normal tanpa tanda-tanda akan berlakunya demonstrasi.

Apakah ini petanda hitam bagi Anwar Ibrahim, sesuai dengan tema ‘black’nya? Ketiadaan kaum Cina menyerlahkan lagi sifat sebenar kaum itu yang akan memperguna dan memperkuda siapa saja untuk mencapai matlamat mereka.

Mereka hanya menjadi pencetus iaitu dengan menyebar kebencian dan hasutan, kemudian menyemarakkannya melalui siri-siri himpunan aman tetapi akhirnya menolak Melayu PAS dan PKR ke hadapan untuk berperang di barisan hadapan.

Kita tahu bahawa kaum Cina merasa ‘gayat’ dengan kemungkinan campurtangan tentera dalam rusuhan yang dirancangkan. Mereka juga ‘gayat’ dengan seruan jihad oleh Husam Musa.

Mereka sedar bahawa ‘jihad’ bermakna puak PAS sudah bersedia untuk bergadai nyawa, sedangkan kaum Cina tentu saja tidak sanggup berbuat demikian. Ungkapan ‘Cina takut mati’ terbukti berasas.

Malah apa yang menjadi tanda tanya ialah, bila masa giliran Anwar berceramah, hampir separuh daripada hadirin yang hadir di Padang Merbuk meninggalkan tempat ceramah.

Paling ramai angkat kaki ialah kaum cina, mereka berlalu sambil meninggalkan mesej-mesej tulisan atas kotak.


Nampaknya kaum cina sudah menunjukan kuasanya dalam Pakatan Haram. Mereka sengaja menekan Anwar supaya jangan angkat sumpah, boikot kata mereka, dalam masa yang sama mereka membiarkan Kit Siang.

Kenapa suruh Anwar boikot, tetapi biarkan Kit Siang dan Guan Eng angkat sumpah? Nampak sangat ini plan untuk angkat Kit Siang sebagai Ketua Pembangkang!

 ha ha ha..

Anwar ingat cina sokong dia, tapi Anwar tak sedar dia tu hanya jadi LEMBU kaum cina untuk berkuasa di muka bumi Malaysia.

Bodoh punya Anwar!! Bodoh punya melayu Pas, malah lebih bodoh lagi ialah melayu PKR!!

Melayu sokong Dap lebih pandai, sebab awal-awal lagi depa dah declare depa jadi 'anjing' melayu untuk jatuhkan Kerajaan Melayu di Malaysia!

Ha ha haa...

Cina suruh Melayu berperang sama Melayu.. lepas tu depa boleh 'basuh kaki' naik jadi Kerajaan Malaysia. Sebab Melayu semua dah habis mampuih!

Itu pun tak dapat fikir?


McTheory:
Melayu memang bodoh, nak hilang kuasa pun dok sorak lagi!!

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anwar melayu paling bodoh dlm masia ni!

Tanpa Nama berkata...

SiLuncai terjun dgn labu-labunya....biarkan...biarkan...itupun tak faham juga? Maknanya Melayu buta sejarah...hahaha

Tanpa Nama berkata...

Yg aku tahu Anwar Ibrahim ni memang bebal sebebal bebalnya yg dia tau kencing rakyat sahaja. Itu pun masih ada monyet nk ikut. Biasa la pejuangan LGBT sape xnk ye tak..

Hasnul Rahman berkata...

Assalammualaikum wmt,
Siapa yg kata si Dajjal tu cerdik?
Apa kelulusan akademik dia?
Dan pengajian apa yg dia ambil semasa di UM?
Takkanlah itu pun masih tak faham?

Oleh itu jangan hairan kalau yg ikut dia tupun sama macam dia.
Iaitu kumpulan manusia jenis 'Bodoh tak boleh diajar dan pandai tak boleh diikut'.

Tanpa Nama berkata...

ulasan yg padat dan tepat...cina perbodoh pemimpin Melayu pakatan..depa pulak perbodoh penyokong Melayu...

nak buat byk kandang babi..bersorak
nak hapus hak Melayu..bersorak
nak hapus Uitm...bersorak
nak samarata....bersorak
punyala bodoh...sampai sekarang singapork mana ada bagi samarata kat Melayu...tindas ada
la....
Melayu pakatan....menang sorak aje.. cina mengepak sayap....betul betul barua...

Tanpa Nama berkata...

anuar mejayu bodoh yg keluar dr lubang taik n main lubang taik,.tiap2 hari buat taik..

Tanpa Nama berkata...

Org ramai yg ikut dan sanggup berkhemah dlm cuaca jerebu yg kritikal memang tersangat la bodoh dan buang masa dan Anwar senang2 lepak dkt rmh dgn penghawa dinginnya...

Tanpa Nama berkata...

Sebodoh-bodoh Anuar, pernah juga dia merasa jadi timbalan pm