Sabtu, 8 Jun 2013

TUDIAA!! Mufti Kedah Kata Pas Kedah Kaki FITNAH!! #HanyaDiKedah


Baru-baru ini PAS Kedah terutamanya para bloggernya mengatakan Kuliah Agama yang sering di adakan di Kediaman Rasmi Menteri Besar Kedah, Sri Mentaloon telah di haramkan oleh YAB Dato'Paduka Mukhriz Mahathir merupakan satu fitnah amat dasyat terhadap MB Kedah.

Pada awalnya Kuliah Agama di katakan akan bermula pada 01 Jun yang lalu setelah BN berjaya merampas Kedah dari tangan PAS pada PRU 13.. Namun Kuliah tersebut terpaksa di batalkan kerana dewan yang di gunakan untuk mengadakan Kuliah Agama telah di guna pakai untuk program minum teh sempena Keputeraan DYMM Yang Di-Pertuan Agong.

Kuliah Agama yang pada awalnya di jangka di lakukan pada 01 Jun terpaksa di batalkan dan akan di jalankan pada 08 Jun (hari ini).. Maka seperti yang di jangkakan, majlis tersebut berjalan dengan lancarnya dan Kuliah Agama telah sampaikan sendiri oleh Mufti Kedah, Sahibus Samahah Dato' Syeikh Muhammad Baderudin.

Setelah pihak PAS Kedah bersama bloggernya terbukti membuat satu FITNAH terhadap MB Kedah yang kononnya Kuliah Agama di Sri Mentaloon di haramkan.. Kini mereka sekali lagi melakukan satu fitnah apabila mengatakan Kuliah Agama yang di adakan hari ini adalah atsa paksaan dan tekanan dari Mufti Kedah serta rakyat Kedah.

Namun berita tersebut di nafikan sendiri oleh Dato Mufti Kedah dan mengatakan Kuliah Agama yang di adakan hari ini di Sri Mentaloon adalah atas permintaan MB sendiri yang mahukan program yang berbentuk ilmu dapat di teruskan. - Pisau Kedah

McTheory:
Mufti dah kata Pas fitnah.. takkan korang nak kata, UMNO beli mufti Kedah kot? he he..

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum

Jual dan beli produk di laman web www.produkmuslim.info
Sokongan anda amat dihargai

Terima kasih

Tanpa Nama berkata...

Betaubatlah wahai pencacai PAS sekalian..spai bila nak asyik nak memfitnah niii..bertaubatlah sebelum terlambat

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

hang duk kalut suruh org.. hang pi dak kuliah tu??

Tanpa Nama berkata...

PAS la parti yg xdak kait dgn Islam lg sbb sikap mreka byk fitnah dn mabuk gila politik sekular.

bg aku klu MB xbuat kuliah di Mentaloon pn tk salah, byk lg tempat atas bumi Kedah ni buleh taklim AgaMA, tp saja nk cari pasaii.. puak PAS lknat ni saja nk bg ada fitnah.. awt masa depa PAS perintah dulu hebat mana Islam ditegak?

EXCO2 PAS haramjadah tu lebih buruk dr org UMNO lg.. amanah kerja pn xbuat. mjlis2 Agam di masji2 utama negeri pn xnampak. dn plg JAHAT ialah depa sepakat ROBOH dan rampas TANAH WAQAF.

Cuba klu Mukriz yg roboh Madrasah tu? akau rasa mau tumpah darah dh org PAS lawan!!!

PAS HARAM JADAH!

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

orang orang PAS ni memang pelik, pandai kritik orang tapi masa ada kuasa tak Nampak sangat warak atau bijaknya mereka.

Tanpa Nama berkata...

Dy x ckp pas la macai

hangkedee berkata...

PAS pis pus pussy