Ahad, 21 Julai 2013

PANASS!! Ustaz Fathul Bari BIDAS Nik Aziz Kata Orang UMNO Tak Sembahyang! #KualaBesut

Apabila Ustaz Fathul tegur Nik Aziz


Video diatas adalah bukti bahawa Nik Aziz kata orang UMNO buat masjid tapi tak sembahyang! Disebabkan perkara itu, kami meminta penjelasan dari Ustaz Fathul Bari.

Tengok video kat bawah ni!


Betul kata Ustaz Fathul Bari, kalau benar Nik Aziz ni tinggi ilmu agamanya, dia takkan kata macam tu. Ni tak habis-habis fitnah dan cakap melulu!

McTheory:
Nik Aziz tu dah nyanyuk sebenarnya..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak habis2lah org tua kutuk tu nk cari publisiti dgn cara jahat... agaknya sampai akhir hayatnya kot duk gelumang dgn dosa fitnah org UMNO.. cmna la dia nk mintak ampun nanti.

Tanpa Nama berkata...

riak..takbur..sombong..fitnah adalah sifat nyata syaitan...lihatlah dengan Mata hati siapakah yg bangga mewarisi sifat2 syaitan/iblis ini dewasa ini...kenyataan nya amat menggerunkan krn sebahagian besar ulamak2 kita juga teah mewaris nya...

Unknown berkata...

Nik Aziz patut berhenti ceramah sebab ceramahnya tidak seimbang dan membawa banyak faedah kepada umat Islam. Beliau patut malu dan musahabah diri dengan kenyataan balas oleh Ustaz Fathrul yang jauh lebih muda tapi lebih matang dan bersopan dalam pertuturan. Mungkin ini balasan Allah yang ingin menyedarkan kita bahwa Nik Aziz ini bukanlah seorang ulamak tapi hanya orang muslim biasa yang tak tinggi mana pun ilmu nya. Wallualam.

Tanpa Nama berkata...

Dari muda sampai umur dah tua cam tu lah .Tak ubah.Taubat lah orang2 yg dah tua.

tukang telek berkata...

Klu sembahyang tak tinggal dari mula Ba'lek sampai Tua nak mampus, setakat sebut nama Allah saja tapi tak kenal akan Allah itu adalah dosa besar kerana mendua akan Allah.
Yang kita kata orang tak sembahyang itu, dosanya tak sebesar dosa yg menduakan tadi.