Rabu, 21 Ogos 2013

PANASS!! Bukti Gambar 5 Penjenayah yang ditembak Mati ahli kongsi gelap, Siap Ugut Polis!!



Ada puak Pakatan tak percaya 5 orang penjenayah yang ditembak mati oleh polis tu dari kumpulan kongsi gelap yang berbahaya.

Tapi kenapa Dap marah?

Baca dan tengok gambar yang Mc ambil dari blog Pisau.net

5 penjenayah berjaya dibunuh oleh pihak polis di Pulau Pinang mencetuskan kemarahan oleh pihak pakatan terutamanya DAP. Lim Guan Eng dan para pemimpin DAP tampil kehadapan membela nasib para penjenayah ini.

Kongsi gelap dan gengster sekarang ini mendapat pembelaan daripada DAP dan pakatan ..kita boleh lihat bagaimana dengan beraninya mereka membuat perarakan membawa bendera dan lambang kongsi gelap.

Hari ini mereka sudah menghantar isyarat seperti gambar diatas di tembok sebuah balai polis .

Gambar dibawah anda saksikan bagaimana para kongsi gelap ini cukup berani…tidak pernah didalam sejarah negara mereka seberani begini..mereka naik tocang apabila mendapat pembelaan DAP..



ugutan bunuh di Tembok sebuah balai polis



perarakan diadakan sambil membawa bendera kongsi gelap

27 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gangster yang mati tu semua anjing-anjing DAP... SEbab tu mereka marah....


babi punya DAP

celaka siapa yang bersekongkol dengan mereka..

Tanpa Nama berkata...

Bangunlah org melayu islam semua..

AMIRSP berkata...

TANYA NAJIB UNDANG2 APA YANG DIA NAK BUAT LEPAIH NI......

Tanpa Nama berkata...

Celaka kamu AMIRP. Pembangkang tegar bila ada masalah beginilah cara kamu. Memang biasa cara twist ini. Kalau hebat sangat bagilah cadangan. Kamu ini terlampau angkuh.

Tanpa Nama berkata...

Dah komunis tu komunsi juga

Tanpa Nama berkata...

Org kata gangster china dilindungi MCA.... ni dia bukti gangster kat penang org DAP...

Tanpa Nama berkata...

pARIA BABI ANAK HARAMJADAH.
isa MANSUH.
sIAPA PUNYA KERJA?
dASAR KEPALA HOTAK HARAMJADAH.
paria laknat

Tanpa Nama berkata...

well done PDRM kasi mampos semua paria..ptuih...

amingmbh berkata...

akhirnya yg terbelit penguatkuasa undang-undang disebabkan mahu memenuhi kehendak minoriti. sekiranya ISA & EO yg dikaitkan dgn darurat 1948 tidak relevan dgn keadaan sekarang yg kononnya cenderung kpd sikap berlembut, British (baca: Lord Reid) yg lebih mendokong dasar2 liberal di empayar Queen semasa 1957 sudah pasti awal2 lg mengeluarkan kedua2 ISA & EO drpd Perlembagaan.

Tanpa Nama berkata...

Tahniah PDRM kerana berjaya menghapuskn penjenayah yang menyusahkan masyarakat....golongan pariah ni mana ada undang 2

Tanpa Nama berkata...

Politik adalah politik . Undang adalah undang . Kongsi gelap adalah kongsi gelap. Tiada perkaitan antara merekamereka ni .

Tanpa Nama berkata...

POLIS JGN TAKUT...KASI TEMBAK JE YG MANA PEGANG BENDERA KONGSI GELAP TU....DAH TERANG LG SEKUTU...KEPADA BABI DAP...TUNGGU MASA JE...GUA DAH LAMA TARGET CINA NI

Tanpa Nama berkata...

cakap jgn sedap muluttt derr..silap2 admin blog ni kene bunuh... ni bukan belah mana2 parti ok.. polis dh lame makan rasuah dgn mafia2 malaysia ni..bila dh cuci mengamuk la depa..knp x cuci dr awal2 lg.. jgn jadi bodo boleh tak admin.. aku pon macai bn jugak, tp takde la bangang mcm ang. batak

Tanpa Nama berkata...

idea lain x de..polis makan rasuah polis makan rasuah..byk sgt dgr ceramah anwar la tu..

Tanpa Nama berkata...

hebat polis kasi tembak habis orang yg tak ada tamadun. GENG 04

Tanpa Nama berkata...

ko nmpk ke polis mkn rasuah hanjing..???bini ko kena rogol dgn keling jgn repot polis tau...lahanat...

Tanpa Nama berkata...

buka la mata wahai kaum melayu dah terang2 org nak musnahkan malaysia sebenar nya. bersatu lah kaum melayu jganlah penting diri sendiri....

Tanpa Nama berkata...

x perlu nak bertekak kita kena sama2 minta tlg rakyat malaysia bersatu.... sblmni negara kitaaman damai x nak ke kita berterusan aman damai x perlu nak bertengkar nanti musuh kita akan lebih suka lg bila dpt tahu kita sesama bermusuhan

Tanpa Nama berkata...

Tembak je jangan bagi muka dengan kongsi gelap dimalaysia..geng 08 ke 09 tu semua penjenayah,kalau polis hapuskan geng kongsi gelap rakyat akan lebih menghormati polis..

Tanpa Nama berkata...

Ko igt polis x de pegangan agama?? X tau hkum hakam... Jgn krana nila stitik rosak susu sblanga....tu je la modal nk aibkn pdrm...rasuah rasuah rasuah....

islam agamaku berkata...

Pe yg kita kna ingt,brsatulah wahai umt islam..celik la mata.polis lakukn yg trbaik.dmi tgas dan ngara...

Tanpa Nama berkata...

Dap nama pon komunis..mst la jaga side2 komunis dia.. Ni pon sorg lagi tali barut komunis..

yogeswaran waliapan berkata...

apa kena mengena ngan sume bngsa ? ? yang brsalah ditmbak mati , tak kira ar , melayu ke , cina ke ,india. . ttap brsalah . .klau sume bangsa sombng nak katakan bangsa dia besar . . kita tak akan dpat merdeka dri orng putih . orng putih sedang maju , di malaysia je sibuk nak smbng psal bangsa . . yang slah ptut dihukum . its a LAW . .

Tanpa Nama berkata...

Malaysia ini bkn india je jahat..cina..melayu..semua pun ada juga..tapi ko org ckp mcm ko semuo baik je..bila kena sendiri baru la tau..apa itu susah..masa itu ko org sendiri menyesal..

Tanpa Nama berkata...

kpada PDRM....jgan tkut dn gentar ngn depa2 niee....klau depa dasyat sngat sampai nk berani bunuh polis..kami ank melayu pulau pinang tkkan dok diam...kami akn sntiasa dblakang polis dn kerajaan...melayu tkkan mula klau dpa xmula dulu..slama ni hidup aman..tpi dpa yg nk sngat...dpa nk kita sma2 bersatu...mngkin dpa dh lupa sejarah lama...thap kesabaran org melayu ada btas nya..kpada PDRM..truskn usaha anda..smoga ALLAH S.W.T mlindungi dn mrahmti angota2 polis dn kluarga dri dikhianti olh puak2 yg xbrguna ni..amin

Tanpa Nama berkata...

PDRM trbaik.....///

Tanpa Nama berkata...

Jangan tuju pada bangsa tidak elok Tuhan ada jagan lupa
yang salah kena hukuman adillah. Nak salahkan satu bangsa tidak baik .janga lua tuhan ada.