Ahad, 4 Ogos 2013

PANASS! Sorang Lagi Ahli Parlimen Dap yang BEBAL!


Apa punya bebal ahli Parlimen DAP Kulai, Teo Nie Ching. Dia bertanya secara terbuka berapa polis dalam Cawangan Khas.

Katanya, statistik tidak pernah berdusta dan dalam jawapan bertulis kepada bulan ini, menteri dalam negeri berkata: "Sejumlah 112,583 anggota polis berpakaian seragam, 10,150 (9 peratus) berada dalam Jabatan Siasatan Jenayah, 4,224 (3.8 peratus) dalam Siasatan Jenayah Narkotik dan 1,663 (1.4 peratus) di Jabatan Siasatan Komersial."

Menteri dalam negeri enggan menyatakan berapa ramai anggota polis yang berada di Cawangan Khas.

Anak cina komunis berasal dari Batu Pahat ini mengandaikan hanya 9 peratus daripada anggota polis yang terlibat secara langsung membanteras jenayah di luar sana dan kenyataan ini tidak boleh diterima.

Malah jika kita sertakan sekali Narkotik dan Jenayah Komersial, hanya 14.2 peratus daripada keseluruhan pasukan polis memberi tumpuan kepada membanteras jenayah di jalanan.

Angka ini jelas terlalu rendah. Bilangan anggota polis yang terlibat dalam membanteras jenayah tidak harus 14.2 peratus tetapi sekurang-kurangnya 50 peratus.

Dalam erti kata lain perlu ada sekurang-kurangnya 56,000 anggota polis berpakaian seragam berkawal di tempat awam dan bukan 16,037 orang sahaja.

Hoi Cina yang tak mandi wajib bila haid!

Apa lu mahu sibuk? Cawangan Khas terlibat dalam penumpulan maklumat dalam mencegah masaalah keamanan dan threat dari semua pelbagai sudut - tak kira teroris, jenayah, politik, ekonomi, korporat, dan lain.

Baik pembangkang dan pemerintah pun diintip. Isu pasal masa lepas bukan saja Pembangkang kena ISa tapi UMNO dan BN pun turut kena.

Threat boleh datang dalam pelbagaai rupa.

Lu sibuk-sibuk tu ada tahu ka berapa CIA, KGB, MI5, SIngapore Staitrs Times, China NewAgency dll.? Pemimpin politik dan ahli parlimen mereka tak tanya soalan bodoh macam gitu. Mereka tak akan dedah isu keselamatand an kedaulatan negara.

Komunis saja yang takut dan benci sama Special Branch. Datok nenek lu dulu Bintang Tiga di Batu Pahat ka???? - Unspin


10 ulasan:

muhammad zarim berkata...

Kehancuran Komunis Disebabkan SB..sebab tu cina kmunis goyang..Bengong Punye AP DAP...

Tanpa Nama berkata...

ini isu kerahsiaan pihak polis.tak perlu layan soalan tu. Tanya dia aset dia ada berapa banyak..mati idup semula dia takkan beritahu

Tanpa Nama berkata...

Cina dah sahlah YB terancat akal BODOH lagi BAHALOL.Spesis anak KOMINIS.

Tanpa Nama berkata...

Ramaikanlah lagi dapigs dlm parlimen...ni lah hasilnya...bunch of idiots!. Tunjukan ketuanan melayu kita, jgn dilayan soalan bodoh jalang jalanan ni.

Tanpa Nama berkata...

Memang puakx lahanat bangsat dajal DAPiG sial ni kominis sejak dulu lagi.. Berambus dari Tanah Melayu ni.. Jgn cobax nak rampas bumi ini...haramjadah sial !!!!! Tuiihhhh..m

Tanpa Nama berkata...

Gitu lah akibatnya bila rakyat terpilih wakil yang bodoh lagi bebal tak tahu mana soalan yg boleh ditanya atau tidak,dia ingat macam nak tanya soalan kat sekolah,ini soal keselamatan maa...

hangkedee berkata...

Specis anak cucu komunis yang beri lesen oleh Ah jib gor.

Tanpa Nama berkata...

Kominisnikominisnikominisnikominisnikominisnikominisni

Tanpa Nama berkata...

Sian malaysia. Org cina d indo thai pilipin dn llg semua dah jadi bangsa tempatan. Nama pon nama tempatan adat tulis dan tutur kata ikot kebagsaan . Malah ada yg jadi PM. Cuma malaysia n siangapore je tak. Salah kita juga,mungkin tak tau boleh kadi cam ni.

anjingbaruababi berkata...

AP DAP ni nak test Menteri/Tim. Menteri KDN, Najib, Dewan Negara, sejauh manakah Kerajaan BN boleh simpan rahsia keselamatan Negara. Ramai orang tak boleh bezakan antara CID dengan SB, malah anggota/Pegawai dalam PDRM sendirikan masih tak faham tugas dan peranan CK