Khamis, 24 Oktober 2013

HOT! Ngeri Pegawai Bank di Tembak Kejam!!

mangsa..
Penjenayah dicari..

SUBANG JAYA: Seorang pegawai bank maut selepas ditembak seorang pegawal keselamatan bank yang mahu merompak wang di dalam bilik kebal bank terbabit.

Kejadian berlaku di cawangan bank berkenaan di USJ 2 Sentral, Subang Jaya.

Menurut sumber polis, mangsa seorang wanita berusia 37 tahun, difahamkan bersama suspek serta empat lagi pegawai bank berada di dalam bilik kebal dipercayai mahu menyimpan sejumlah wang kira-kira pukul 6.18 petang.

Bagaimanapun suspek yang berasal dari Sabah yang bersenjatakan 'pump gun' itu telah melepaskan tembakan dan mengenai kepala mangsa.

Suspek kemudiannya telah melarikan diri bersama sejumlah wang dengan menaiki motosikal.

Bagaimanapun, jumlah wang yang dilarikan tidak diketahui.

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Admin sila buang gmbr mangsa...kesian keluarga dia...paling kuang pun sensor la skit...

Tanpa Nama berkata...

bos...tolong delete gambaq mangsa...harap jaga perasaan keluarga mangsa...

Tanpa Nama berkata...

duk kira buang gambar mangsa.. duk fokus bab tu.. tu yg setan berkepala manusia tembak wanita tu hangpa tk komen pun.. bodoo.. pamer gmbar tu nk habaq betapa JAHATnya setan berkepala manusia tu bunuh mangsa yg xdak berdosa.. bg puak2 setan PR lihat betapa kejamnya penjenayah so bila buat undang2 ketat atau POLIS tembak penjenayah jgn ada yg gatai2 nk kongsi dosa bela setan2 penjenayah ini.


Gambar tu xdk salah apa.. yg salah ialah setan yg tembak wanita ini. Admin jgn duk layan sgt sentimen bodo org2 ni.. bab lain yg penting depa tk peduli.. nk jaga perasaan menatang apa.. yg bunuh tu la kena cari sampai dpt baru perasaan keluarga di bela!

Tanpa Nama berkata...

AL-FATEHAH..

Semoga Ruh Wanita ini diRahmati Allah ditempatkan dr kalangan para Syuhada' org yg mempertahankan Haq..

Takziah kpd keluarga beliau.. ujian berat yg wajib dikongsi bersama kita saudara2 Islam.

Apakah keganasan org SABAH ini disbbkan ktrunan Sulu? yg tidak ada belas kasihan.. jika nk rompak sekalipun kenapa bunuh wanita yg xberdosa dan lemah ini.. menitis air mata melihat..

Semoga Allah SWT pelihara Ruh wanita ini dan berikan balasaz azab pd si pembunuh kejam ini!!!

Tanpa Nama berkata...

tolong tuan blog . buang gambar arwah .hormati perasaan dan sensetiviti arwah . mohon jasa baik tuan blog bertindak segera .kaburkan juga K/P mangsa .

Al fatihah untuk allayarhamah ..

Tanpa Nama berkata...

anon 3.54 - kalo gambar mak ,pak hang yg mati terlentang macammana ? yg hang merentan tuduh orang bodoh tu pasal ..??

Nak cakap tu pakai hikmah ..biar bijak sikit jangan nampak macam orang kurang adab.

Arwah tu mangsa ... jangan lah diaibkan dia dengan gambar begitu. Jagalah hati dan perasaan keluarga . Tentu anak anak dan suami nya merasa sangat sedih melihat orang tersayang diperlakukan begitu...

Yg hang dok kata "setan" tu memang patut di besarkan gambar dia...

Marilah sama sama kita sedekahkan fatehah kepada arwah semuga rohnya dirahmati allah.

PDRM -harap dapat selesaikan kes ini dgn segera...

Tanpa Nama berkata...

celaka haram pak gat pukimak
dapat tgkp ja biaq kna rejam ramai2
ko nak lari mna pukimak

Tanpa Nama berkata...

muka macam haram jadah,bangsa anak haram,apa lagi dah kena tangkap gdn polis pakat ramai2 seksa dihalayak ramai...gambar macam ni memang patut dipamerkan sabah mari la mampus lu

Tanpa Nama berkata...

celaka lah ko penjahat, tergamak ko tembak, adakah beliau membahayakan kamu, ko nak duit ambik je, bukan duit dia pun kenapa ko tembak, aku doa kau masuk neraka.

Aku kesian dan sayu melihat suami arwah.

Tanpa Nama berkata...

anon 7.19 pg

hang di mmg bodo la.. xhabis2 nk koemn pasal gambar. Sbb manusia mcm hang ramai lah penjenayah suka. Sikit2 xboleh tnjuk cerita. Bukan ada aib apa krn wanita tu lengkap berpakaian.. mcm org tgh tidur.

Moralnya rakyat atau org2 kt dlm Malaysia ni dh hati perut mcm binatang.. malah dh sampai level syaitan. Jd nak tk nak kena dedahkan kejahatan sebahagian dr manusia berhati iblis syaitan laknatullah ini.

Dh rakyat semakin jahat, mau tk mau inilah hasilnya.

Usah sibuk sgt pasal gambar, lgpun admin dh padam wajah.

yang penting skrg PENJENAYAH iblis tu, dn macam mana nk cegah semua ini. Sikap masyarakat apabila Polis bertindak tembak penjenayah ada berok2 PR atau lawyer2 paria-cina dn melayu bongok yg akan salahkan POLIS, ajar rakyat kurang ajar pd undang2..

Syabas dah terima kasih pd admin yg berani dedahkan. Niat kita utk beritahu pd org awam negara ni tk selamat. So undang2 kena ubah. jgn peduli pencacai2 lg.

TAKZIAH buat Keluarga Allahyarham, semoga Allah SWT berikan Rahmat-NYA dan ampunkan ruh wanita ini..ditempatkan di kalangan para syuhada yg mempertahankan kebaikan.

Pihak POLIS yg dihromati.. tlg jgn layan iblis pembunuh tu dgn layanan biasa..hemtam balun cukup2 dlm lokap.. bg dia kenal rasa darah!!!

Amiinn!

Tanpa Nama berkata...

Yg pukimak tu guard tu kalau jmpa mau tembak kat muka babi butuh la guard tu

Tanpa Nama berkata...

Guard haram jadah tu aku xtau mak bapak dia tu pelacor ke syaiton ke.. sial punye guard! satu mase nnt ketrunan ko akan kena blik wahai guard lahanat!!

Tanpa Nama berkata...

kalo lah aqu ade dkt tmpt kjadian...tu dh lama dh aq bunuh...guar...tu...mmg tkde perikemanusiaan...langsung...haiwan pow ade sft...ksh syng sesama haiwan....

khairi akc berkata...

ye la tolong padamkan gambar tu kesian le pda keluarga nye.. untuk si penjahat anak setan tuggu le kau lau pihak berkuasa dapat... mati le kau...