Isnin, 21 Oktober 2013

TERKINI!! Dr Suhaimi Lazim Calon BN Bagi Dun Sungai Limau!! #PrkSgLimau



Dr. Suhaimi Lazim berasal dari Kampung Titi Batu, Sungai Limau, anak tempatan, seorang profesional, merupakan seorang pensyarah Senior Fakulti Sains Kemanusiaan, UPSI. Sesuai untuk dijadikan Adun disebabkan peribadinya yang baik dan mesra dengan penduduk tempatan.

Anak tempatan yang selalu membantu masyarakat kampung dan dikenali ramai.


Dr Suhaimi berada diantara TPM dan Datuk Suhaimi.. berbaju putih.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Puak PAS Yahudi telah mula membuat serangan atas kepimpinan BN Kedah dan Mukriz konon Mukriz telah campur tangan untuk menutup cawangan Maktab Maktab Mahmud Kedah dan mengubah sistem Maktab Mahmud kpd sistem SMKA.
Suatu fitnah JAHAT dr Yahudi PAS utk menipu rakyat dan menakut2kan pengundi Islam di Sungai Limau.

Mcm mana nk buat baik dgn PAS Yahudi krn mereka tkpernah baik, hanya tau main kotor, fitnah dan tipu helah shj.
Harap2 jentera BN kemas dan pantas menghidu dan memutihkan kembali fitnah2 PAS kpd Mukhriz dan BN.

Semoga UMNO menang, atau setidak2nya mengurangkan majoriti undi pd PAS sebanyak yg mungkin. Insya Allah..Amiiin!!

suara anak muda berkata...

kepada jentera umno jgn mudah selesa..pikir kan dahulu tentang kekalahan..dari kekalahan kite akan tahu strategi kemenangan..MM adalah pemimpin yg sgt digeruni baik pihak lawan dan kawan..dari pihak lawan kita tahu sape mereka..tp dari pihak kawan kita.tidak kenal mereka..MM perlu lebih berani dengan tohmahan yg dileparkan...kerana kmngkinan tohmahan ini mngkin dtg dari kawan sendiri..sg limau mnjadi ukuran MM dlm mencorak strategi perang alaf baru..keputusan VP menjadi tauladan kepada MM dimana kawan2 cube membunuh karier politiknya...peringatan"sg limau mnjadi medan menjatuhkan MM"..tp suara akar umbi terutamanya anak muda ingin kan perubahan..semoga berjaya calon sg limau dan MM di sg limau..amin..Ank muda utk MM..demi ABATA