Khamis, 14 November 2013

HOT! MB Kedah Bagi Amaran Pada Penceramah pemfitnah! #KedahAmanMakmur

Terbaik dari MB Kedah.. amaran yang jelas dan tegas. Rasanya lepas ni jika ada yang berniat nak masuk Kedah bagi ceramah fitnah.. fikir dua kali la no.. kalau jabatan agama dapat tangkap naya la.

Kalau pemfitnah agama dah ada yang kena tangkap, jangan kata Kerajaan Negeri tak bagi amaran. MB sendiri dah keluarkan kenyataan.. soo penguatkuasa.. buat kerja dan amanah yang rakyat Kedah telah berikan pada korang ok.

Jangan ada yang belot.. kesian bagi makan anak bini rezeki harammm..

24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan lupa pejabat-pejabat agama banyak orang pembangkang..

hangkedee berkata...

Bersatulah musuh ISLAM semakin kuat

haslina omar lama berkata...

buat macam mna
org umno jahil
tudung pun tak pakai

biaq biini lawan tuhan

anjingBaruababi berkata...

Pantau majid Taman Peruda di Sg Petani, semua yang berkuliah buat fitnah. Tak percaya mai tengok setiap hari Jumaat, tazkirah agama jadi tazkirah parti PAS, khutbah juga ada fitnah dan pembohongan dalamnya....

baloqliat berkata...

haslina omar lama....makan gaji denga kerajaan yang isteri tak pakai tudung cam mana. Apakah semua orang umno jahil dan tak pakai tudung

Tanpa Nama berkata...

Orang umno bukan jahil,cuma sedikit degil..moh kita doakan depa pakai tudung dan indah akhlaknya..

Tanpa Nama berkata...

tudung hanya luaran. yg penting dalaman. kalau pas pakai tudung tapi mulut macam hampas.. x guna juga bro.. yg 3gp tudung pun banyak bro..

Tanpa Nama berkata...

Bukan yang pakai tudung tu semuanya baik. p la tengok satu tempat sebelah pantai timur. depa tu yang pakai tudung kerja apa. Tempat tu dekat Pasar,dekat station Teksi.Dok tunggu pelanggan..tobat tak mohong..pi la tengok







Tanpa Nama berkata...

Bukan yang pakai tudung tu semuanya baik. p la tengok satu tempat sebelah pantai timur. depa tu yang pakai tudung kerja apa. Tempat tu dekat Pasar,dekat station Teksi.Dok tunggu pelanggan..tobat tak mohong..pi la tengok

Tanpa Nama berkata...

Pandainya kata orang jahil, bolehlah buat ceramah bagi semua arif dan cekap, baik UMNO atau PAS.

Tanpa Nama berkata...

Jangan jawap mcm ni,isu tudung wajib..jangan pertikai sampai gini sebab nak marah..takut tuhan murka..apapun sabar dan rasional ya semua..

Tanpa Nama berkata...

dalam pas pun ramai kaki judi,tak solat,kaki curi sekerap,balun bini orang .

Tanpa Nama berkata...

dosa tak pakai tudung berbanding..
dosa jual kalimah Allah..
dosa sokong beribu ribu umat islam disesatkan akidah oleh syiah...
dosa merelakan umat islam murtad...
dosa menyokong maksiat & lgbt...
dosa memfitnah siang malam...

agak2 mana lebih dilaknat Allah...

Tanpa Nama berkata...

Maaf cakap. Kalau the so-called ustaz/ostazah PAS menyebar fitnah dan pembohongan, mereka ini semua bertopeng sahaja. Belakang topeng mereka semua adalah syaitan dan golongan yang tempah neraka, kecuali mereka ini taubat dan meminta maaf dari orang-orang yang mereka fitnahkan. Jangan nak berdaleh di atas kebenaran ini. Disebabkan selalu memfitnh, sekarang nie dalam perebutan jawatan dalam PAS, mereka sendiri memfitnah antara mereka. Allah itu Maha Kaya dan Maha Adil, lalu diterjemahkan ciri dan nilai PAS dalam pemilihan.

Tanpa Nama berkata...

setuju..
itulah hakikat sebenar Pas yg sentiasa bertakiyyah/ berdaleh..

Tanpa Nama berkata...

tutup aurat tu wajib.....

sapa nafi...

masalah akhlak .. wjib sapa nafi...

yang wajbkan tutup aurat tu .... allah
yan wajibkn kita berakhlak ....... allah
tolaak kewajipan mana-mana pun
sah kafiqqqqqq..


yang masalahlah....
tak perlu bela yg tak pakai tudung
tapi .... ajak depa pakai tudung


Tanpa Nama berkata...

2. Aurat dan urat adalah dua benda yang berbeza. Namun begitu, apabila melihat perempuan yang mendedahkan aurat, urat lelaki akan krem di sesetengah kawasan.

Tanpa Nama berkata...

KENAPA PARTI PAS X MAU BERSATU DGN PARTI UMNO DALAM MENEGAKKAN AGAMA ISLAM.....TIADA UMAT PAS ATAU UMAT UMNO DALAM AL-QURAN. YANG ADA HANYA UMAT NABI MUHAMMAD S.A.W. BERSATULAH..... TUNJUKKAN KEKUATAN KITA SEBAGAI UMAT ISLAM YANG TAKKAN GOYANG KERANA FITNAH BUKAN UMAT ISLAM.SEBAIK-BAIK ORANG KAFIR DIA TIDAK BOLEH MENYEMBAHYANGKAN JENAZAH KITA TAPI SEJAHAT-JAHAT ORANG DIA BOLEH MENYENBAHYANGKAN JENAZAH KITA.

Tanpa Nama berkata...

bodoh sikit2 tk pakai tudung kait dgn UMNO.. sejak bila UMNO keluarkan arahan ahli dan penyokongnya tk pakai tudung wahai lembu PAS oii??

Klu xpakai tudung itu krn dia jahil dn belum diberikan Hidayah. Tp belum boleh hukum org itu krn mana tau sblm mati dia pakai tudung, dn bertaubat.. Allah terima dia dn mngkin masuk syurga..

tp cai2 pembangkan spt PAS yg riak pakai tudung smpai kelutut.. caci hina org sana sini.. mulut jahat.. itu suah jamin masuk sorga ke?

Apakah dgn ada org UMNO xpakai tuduh maka dihalalkan pencacai dan pemimpin PAS ngok utk fitnah, maki mereka?

pakai tudung labuh tp munafik, Tuhan pn xkenal siap boleh bg kafir pakai.. itu lbh jahat dan dahsyat kufur dr org yg xpakai tudung!

Tanpa Nama berkata...

tu yang aku kata umno ni jahil

wajib tu wajib lah

masalah
isteri pemimpin lawan allah
isteri mukhris
isteri najib

awat tak berdosakah ...
mentang-mentang depa orang atas tak berdosa

tak payah kata kat pas lah...

kalau sayang kat mukhris
minta isteri di pakai tuudung

bukan bela dia tak pakai tudung dengan salahkan orang lain yang belum tentu salahnya

soal tudung nie sama dengan solat juga

yang wajib pakai tudung tu sapa.....

jadi nak lawan sapa

medan tempur berkata...

Anak pemimpin pas tak pakai tudung melalak jadi penyanyi boleh pulak.. anak pemimpin pkr berbikini peluk jantan ok pulak

medan tempur berkata...

Anak pemimpin pas tak pakai tudung melalak jadi penyanyi boleh pulak.. anak pemimpin pkr berbikini peluk jantan ok pulak

Tanpa Nama berkata...

Macai PAS, isu tudung ni boleh bwk murtad ka mcm isu Klimah Allah?

Awat pasai kalimah Allah pauk PAS tk kata itu berat? SBb apa? Tp bila bab tudung ni.. mmg dosa.. Najib pn xpernah umum dlm Utusan atau TV3 bahawa Rosmah kebal dr dosa sbb tk pakai tudung.. mcm mana Nik Najis kata dia boleh bg jamian sorga pd ahli PAS??

Lembu.. bg aku org PAS ni lembu munafik. Org UMNO xpenh ckp tolak HUDUD. tp puak lembu PAS yg tolong tolak HUDUD bg pehak UMNO.

Pastu pasai tduyng..nk buat mcm mana itu soal HIDAYAH.. Nik Najis klu hebat sgt bg lah HIDAYAH pd Karpal dan Kit Sial atau Anwar Brahi yg kaki seks tu supaya kembali pd Islam!!

Tp macai PAS.. awt hangpa tk bsing? Awat hnga xpernah hebaoih dlm khutbah LIWAT@kaum Nabi Luth itu suatu dosa yg amat jijik lebh berat dr dosa tkpakai tudung? sbb apa hngpa hanya fokus hari2 pasai tudung?

Sbb hnga nk hemtam UMNO sja.. bkn niat hngpa nk elokkan.. so esok lusa bila Isteri Najib pakai tdung hngpa akan bikin isu lain pulak..

Hidayah milik Allah.. bini depa xpakai tudung bkn kita yg kena tanggung dantkdak hak kita nk hukumkan mereka tu sudah tk Islam.

Mau mengaji dlu la dr suka duk hukum org wahai pencacai PAS! stkt duk pi dengar ceramah munapik PAS tu igt dh alim sgt ka??

Tanpa Nama berkata...

Pendapat dan ulasan yg baek dari anda semua...sy pernah terdengar najib nyatakan dlm berita tv3 pd thn 2009 memgatakan hudud tidak akan dilaksanakan kerana hudud tidak berpaksi pada realiti untuk dilaksanakan dlm negara berbilang kaum...beliau juga nyatakan menerima hudud hukum tuhan cuma xboleh dilaksanakan. ..masyaa allah..
Kembali pd kalimah allah...sepengetahuan sy yg xberapa pandai dlm ilmu agama...sy nyatakan pendapat sy pula...kalimah allah adalah milik sekelian alam kerana allah maha pencipta segalanya..cuma agama selain islam yg mensyirikkan allah...kalimah allah bukan sahaja milik kita umah islam bahkan milik semua sekelian alam...wallahualam