Isnin, 4 November 2013

TERKINI! Provokasi Jentera Pas luar Sangat Melampau! #PrkSgLimau

Pemuda ini diselamatkan oleh pihak polis

Politik damai yang digunakan oleh penduduk di Sungai Limau akhirnya tercemar apabila terjadinya beberapa kes tumbuk menumbuk di kawasan berhampiran pusat mengundi.

Kes pertama di Ulu Sedaka apabila jentera Wanita UMNO bernama Kak Shida ditampar dan ditumbuk sebanyak 3 kali oleh jentera Pas semasa merayu undi.

Kes kedua di Sekolah Kebangsaan Dulang apabila seorang pemuda yang memakai baju biru telah halang untuk mengundi dan dikepung. Terjadinya tolak menolak dan tumbuk menumbuk, akhirnya dileraikan oleh polis yang menjaga dikawasan terbabit.


Video pemuda tempatan di sekat dari membuang undi, provokasi melampau dari jentera luar untuk menghalang pemuda UMNO.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bangsa PAS laknat ni sama mcm perangai yahudi la.. berjanji mmg molek..tp tunggulah depa khianat.. janji nk damai tp depa la perosak..

buat provokasi buruk2.. modal nk lawan BN xdk.. jd buat modal syaitan iblis lah.

Mai dr luaq duk tunjuk samseng.. itu stail pencacai PAS di mana2 sj.. masjid ibrt hak depa.. org lain xboleh..depa shj blh pakai..

Doa2 mg Allah SWT berikan kemenangan besar bn BN-Dr Sohaimi.. jatuhkan ego sombong PAS PR!

Tanpa Nama berkata...

Daripada tanda ideologi/kefahaman/akidah/iktikad tidak betul adalah keras hati mereka sesama muslim dan rahmah mereka sesama kafir.

Tanpa Nama berkata...

Aku sedih la tgk gaya PAS mai kempen bwk penyokong2 luaq yg xubah mcm HAIWAN!! rosak bumi Sungai Limau, Arwah Ust Azizan dihormati sbb dia org yg xberlebih2an dlm soal politik. Sbb tu Dia pernah kata nasib baik PAS kalah di Kedah sbb byk lg buruk akan mai klu menang.

Sedih tgk kelaku org PAS, nama shj Islam, bwk slogan Islam tp akhlak buruk. Memalukan, lucah. semua ada!

Semoga jntera BN ambil iktibar, jgn ikut sifat kotor PAS.. igtlah Allah SWT Maha Kuasa..