Rabu, 28 Mei 2014

#HOT!! Gambar Kereta Mewah Baru Ustaz Azhar Idrus.. huuyooo..!! #Kantoi


Ini bukan cerita nak dengki, perut busuk atau jaki dengan Ustaz ni. Tapi saja Mc sentuh sebab menyampah dengan drama swasta yang dah hampir basi bila Ustaz ni kantoi berkereta mewah. Dulu dia naik motor besar dan ferrari, tapi bila orang tanya, dia kata itu HAK kawan.

Tapi kereta putih ni hak kawan gak ka?

Pesanan Mc pada Ustaz, walaupun Mc ni tak sepandai Ustaz, tapi basic bab agama tu ada untuk bekalan ke akhirat. Orang bijak pandai macam Ustaz ni, sepatutnya tunjuk tauladan yang elok pada peminat dan pengikut Ustaz. Bukan asyik menipu sana-sini.

Kononnya turun ceramah tak dapat duit banyak, orang susah la, miskin la dan macam-macam lagi. Malah dalam keadaan kerajaan yang KEJAM (puak PR kata kerajaan BN kejam) ni pun, Ustaz boleh berkereta mewah, kalau tak kejam, silap2 Ustaz gi ceramah naik helikopter ja.

Dalam keadaan rakyat negara dikejami oleh kerajaan (kononnya) dia masih lagi boleh berkahwin anak dara untuk jadi bini ke 3.

Kalau tak KEJAM.. mau tiap-tiap tahun bertukar bini. he he he..

Cukup-cukuplah Ustaz.. takyah dok temberang dah.. tolonglah. Dosa dok berlakon dan menipu dengan rakyat Malaysia ni banyak dah..tak terampun nanti.

Mengaku saja la.. bukan salah pun.. he he..

91 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Macam mana orang boleh tertipu dengan musibat macam ni??? Kalau ya pun semuanya kereta kawan, amboi, takde kawan yang bawak proton ke? Semua kawan kawan berkereta mahal ke?
Apa agaknya hukum mempergunakan agama Islam yang suci untuk menipu umat? Kalau tanya nik aziz, silap hari dia KAFIR kan baru tau!!

Tanpa Nama berkata...

WOI... DIA PUNYA PASAI LA...

Tanpa Nama berkata...

Ni la dia jenis manusia yg memperdgangkn agama demi duit. No money no religion

Tanpa Nama berkata...

cuma perhatikan,adakah ust/ustzh yg famous2 org susah..sekali tazkirah 1jam rm500 busuk,kalau sebulan dapat 20x..bukankah sudah mencecah 10k,sudah ckp utk pakai bmw..sebab tu masyarakat agama hari ini ghairah berlumba2 nk menyampaikan tazkirah/ceramah..wlpn hakikatnya ilmu tiada..ttp alasannya utk berkongsi apa yang ada..tetapi mereka tiada tawaduk pada org yg ilmunya ada..cuba perhatikan ulama2 kita dulu2/tokguru2 (masih ada lg hrni,khususnya ulama pondok)..bukan mereka tidak dijemput,ttp memikirkan kalau aku pergi,nnt org byr..tak ambil,aku ada kos,nk ambil..kesian kpd masyarakat perlu klr kos..alih2..xpalah aku duk dipondok aku,siapa nk ilmu dtglah,aku xmnta pun duit drpd kalian..dan xpergi ke tempat org lain pun,sbnrnya adab ckp tggi pada ulama terdahulu,sbbnya mereka menghormati kwsn msg2..ckplah masyarakat tempat itu mengambil manfaat drpd ulama tempatnya..hari ini kita langgar sahaja kawasan..juga tidak hairan hari ini pabila ibu bapa mula hntr ank2 bljr agma spya anknya masyhur mcm.ust azhar,bkn lagi krna ingin agama...sebab itu juga masyarakat rosak..sbb masyarakat lbh suka raikan ulama luar drpd ust sebelah rumahnya,sedangkan yg lbh memahami mereka,akan memberi bimbingan dan fatwa adalah yg plg dekat dengan mereka..ttp hari ni masyarakat gemar jemput ust2 luar,yg luar dtg sekali.sekala..ia.xmmp.didik masyarakat di situ scra smprma,krna dia tidak bersama..kemabalilah kpd agama saudara/i ku..agama bkn suruh kalian cari yg popular,tp suruh kalian beramal dgn agama..

Tanpa Nama berkata...

Menipu tu bkn masaalah dia pya pasal. ..bodoh....sebagai ustaz dia misti berkata benar. ..bodoh

Tanpa Nama berkata...

Rezeki allah yang bagi...bkn kerajaan yang bagi....kalu jenis mls nk usaha duk pot pet...x guna... mcm menyalak bukit la jwpnya....

Tanpa Nama berkata...

Rezeki dh lebih tu blh la bukak sekolah tahfiz ustak ye..

Tanpa Nama berkata...

InsyaAllah semua rezeki Allah dah tentukan. Itu rezeki dia, walau apa cara sekalipun biar lah dia menjawab dengan Allah di akhirat nanti.

Pada hemat saya, ramai lagi yang mengaut keuntungan 'atas angin' untuk jadi senang dengan cara yang paling mudah. Baik PR mahupun BN, selagi bergelar manusia sifat tamak keduniaan pasti ada.

Saudara Mc, marilah kita sama-sama berdoa supaya kita sama-sama terselamat dari azab api neraka dari perbuatan mahupun dari lidah petuturan yang sering membuat fitnah hanya semata-mata untuk mendapat sedikit kemewahan di dunia ini, tapi azab neraka yang menanti di akhirat kelak.

Allahualam saudara. As salam.

McTheory berkata...

Mc harap.. dari hangpa dok nasihat aku, baik pi nasihat puak PKR yang dok bertumbuk sesama sendiri. Dari hangpa nasihat Rosmah, baik pi tudung kepala si Dyana tu dulu. Sebab Rosmah dah tua, dia dah jadi Isteri PM. Lambat laun dia pencen. Si Dyana tu, belum tentu jadi apa2 lagi. Silap2 jadi bini no 10 Kit Siang la..

Pi la nasihat sahabat2 hangpa tu dulu

Tanpa Nama berkata...

Kalu artis boleh dibayar puluhan ribu satu show.... tak salah ustaz-ustaz dibayar sebanyak itu untuk sampaikan ilmu. Takkan nak tengok ustaz-ustaz pakai peugeot 208 je betul tak. Tak salah kita angkat alim ulamak untuk jadi kaya raya. Di Malaysia ni juara lawak pun dapat hadiah setengah juta. Menang tilawah peringkat antarabangsa pun, hadiah tak cecah 70K. Dok gitu bai...

Tanpa Nama berkata...

UAI pakai mercedes...takkan isi Ron 95 kuning kot.... huhu

Tanpa Nama berkata...

Mc sebenornya puak2 sangap ni tak faham apa yg Mc tuliskan. Nak suruh diaorang nasihatkan puak2 diaorang tak payahlaaa...kaki2 sangap macam ni pong pang pong pang macam tin kosong jer...no value.

Tanpa Nama berkata...

y nie mmng ak skong..sbb msa dia nk mai tmpat ak org kt msjid ak pnya la sronok dan mnagungkan kdatangan uai sdang kan dkat dpan depa sndri msa buat pngumuman 2 ada ulamak y dh dketahui alim tp depa xpndang...ulamak y klo jmpot xperlu kluar duit pon..pnggil ja msti dtang..to adat org kita y dkat kita xnmpa y jauh jgak diagung2kan

@zam berkata...

Dr Ramli Pemilik Ferrari & GTR35 yang dipinjam oleh Azhar Idrus

Al-fatihah untuk pemilik kereta Ferrari dan Nissan GTR35 yang pernah dipinjamkan kepada Ostad Azhar Idrus semasa berkempen untuk PAS iaitu arwah Dr Ramli.

Tanpa Nama berkata...

29 Mei 2014 9:18 PG

kalu ilmu soh dibayar pesai ape puak hang dok nyalak mntk PTPTN dihapuskn...? (da berhutang, byr la...)
mntk lg pembelajaran percuma..?? pasai ape myalak nk pljran percuma??

pasai kempen 'ilmu x boleh dijual beli'??

perangai munafik camni la

bluk berkata...

mmg puak2 sana 2 benak dulu kini dn selamanya.yg org nk smpikn kt cni puak2 benak hari2 dok umpat kata krajaan zalim smpi hdup rakyat ttindas.ironinya bila ustaz yg turut sama mlalak konon krajaan zalim boleh hdup mewah pndai pulak hampa rezeki hak ALLAH.org yg brusaha ALLAH bg rezeki.mmg btul.tujukn kata2 2 utk diri sendiri.jgn bila hdup susah cbuk tuding jari sana cni.Uai da buktikn krajaan xpnh halang sapa pon nk jd kaya.

Tanpa Nama berkata...

Ni ustad x tau bersyukur...dah senang nak lagi...kerajaaan zalim la..brim x cukup la..yg tayang kemewahan tu apa..sama2 la tolong rakyat yg susah...baru betul..

Tanpa Nama berkata...

Ni namanya ustad 3 suku... dia punya kutuk kerajaan mcm dia miskin papa kedana... siap fitnah ustaz fathul bari konon2 dpt elaun rm5000 setiap bulan... rupanya sendiri kaya haram jadah... dh lah ajar byk ajaran sesat... langau bodoh pr je yg pnggil mamat ni ulamak...

Tanpa Nama berkata...

Allahu rabbi....para sahabat 100x lebih kaya dr UAI....

norsilawati cla berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Mendapatkan kepastian dan kebenaran lebih baik daripada bersangka-sangka.

Azhar Zainal Abidin berkata...

Dah mampu apa la salahnya dia pakai merc , berbini 3 atau apa2 yg tak menyalahi agama. Mmg fitrah manusia berkehendakkan kemewahan dunia dan beliau di kurniakan Allah dgn ilmu dan bakat berceramah yg mampu menarik minat org ramai. Takkan kita nak tengok kereta2 buruk dan motosikal cabuk sahaja yg singgah di masjid. Lagipun kita pun tak tahu berapa wang ringgit dan harta yg dia dermakan. Bagus upload cerita2 sebegini supaya kita juga boleh berusaha agar menjadi cemerlang di dunia dan akhirat.

Azhar Zainal Abidin berkata...

Dah mampu apa la salahnya dia pakai merc , berbini 3 atau apa2 yg tak menyalahi agama. Mmg fitrah manusia berkehendakkan kemewahan dunia dan beliau di kurniakan Allah dgn ilmu dan bakat berceramah yg mampu menarik minat org ramai. Takkan kita nak tengok kereta2 buruk dan motosikal cabuk sahaja yg singgah di masjid. Lagipun kita pun tak tahu berapa wang ringgit dan harta yg dia dermakan. Bagus upload cerita2 sebegini supaya kita juga boleh berusaha agar menjadi cemerlang di dunia dan akhirat.

PRUDENTIAL BSN TAKAFUL berkata...

Bodoh. Kalau dia punya sekalipon... Lu apa hal?

Tanpa Nama berkata...

bila org berilmu mendabik dada itulah tanda kejahilannya. dan orang berkata allah yangmemberi rezki tetapi sebenarnya merikalah yang x percaya allah yang memberi rezki, kerana hidupnya sentiasa meminta2 bila x dapat maka berkatalah dia kerajaan zalim,

khairul azwan berkata...

Bro pnh g umh uai x?n tgk krte dia n umh dia...ak leh bwk..dtg tgnu lh musibat kn org je reti

khairul azwan berkata...

Ajaran mana yg sesat?

Tanpa Nama berkata...

Bodo molek admin..ikut pnda dia lah rezeki dia..yg mu dengki tu bkpe bodo..

Tanpa Nama berkata...

Admin...awk tu xda ilmu mcm ustaz ni.. Bila dah x cerdik nk mrh org yg lg bjaya sbb cerdik dr dia plak... Org mcm ko ni la prosak agama... Sedih!

COGY'S berkata...

sy cuma nak pesan la yea..tak guna tangan menadah..mulut berdoa tapi kaki x melangkah..jgn nk mendengki pada org...sebb politik semua nk benci die...kenali dl baru la nk nilai..

Tanpa Nama berkata...

Tak nafikan rezeki Allah bg bkn dr kersjaan, cumanya dlm berdakwah berkatalah benar..itu je yg dipertikai...klu dia pakai helikopter or jet pun xde sapa marah..tp cakapnya yg buat org tak berkenan...so jgnlah pandang sebelah pihak je...klu geng aku pakai apa pun xapa klu bkn geng aku pakai mahal sikit kutuk sampai tak ingat dunia..

wak jep berkata...

Apa lah korang ni....kan hak masing2...orang yang hati busuk je suka jaga tepi kain orng..

Tanpa Nama berkata...

Ak xthu ape mslh ko nie kn???mental kot...lantak dye la nk pkai kreta mewah ke x...yg ko duk bising tu knp???stkt kreta cam tu dye blh beli la...dye pon ad bukak perniagaan sndri...ko hado???bodoh b'tingkat2...

Tanpa Nama berkata...

Natang admin ning..klu mung duk ganu memang lame dh patoh riyok..ooo panas2!

Tanpa Nama berkata...

Yg tukang tulis ni lembu..klu wt pertandingan lembu paling bodo dlm dunia memg buleh ke dia..

Tanpa Nama berkata...

Admin tunjuk skit yg mane die menipu?ak boleh tye sndiri ustaz time tt..kabo laa..jgn duk sebar kalo benda tu x btol..dh jd cm ftnah..kete ferrari sebelom ni dr Ramli punya..bayaran ceramah,mmg xde ustaz tetapkn..

Tanpa Nama berkata...

Base bodo natang duk jaga tepi kain org ikut dia lah nk paka ape pun.. Mu duk deki mu boleh pakai ke kete mewah, nk mkn mok bgi duit sial lah.

qaqa vic berkata...

Dah takde bahan nak membahan ke? Kelakar la

qaqa vic berkata...

Dah takde bahan nak membahan ke? Kelakar la

Syazwan Yawaris berkata...

yg kome duk bising pasai ustaz pehey? bio lantak le dia nak pakai kerete ape pun. bukan ngaco kome pun. nak kate bodoh ade akei. tp tak pikir

tukang telek berkata...

Ustaz yg menyampai kan ilmu yg mirip untuk menujudkan permusuhan dan perpecahan ummah adalah ustaz akhir zaman yg cetek ilmu dlm islam.

Abdul Hafiez Ahmad berkata...

Ho oh. Aku buleh iring skali gi rumoh ustak. base ngok xleh nok ajor mung ni.

Tanpa Nama berkata...

Ko sapew nak bodoh kan dia

Tanpa Nama berkata...

yang post n yg menyokong post admin ni pun..sama batak sibuk hal org lain...lantak laa ustaz nak pakai ape pun...korang ke yg bayarkan ansuran dier...sian dgn admin...dpt dosa free je tuk buka aib org...stupid..

Tanpa Nama berkata...

ape lah masalahnye korang yg nak buka aib orng... silap2 korang mengfitnah ustaz tuh... mengfitnah adalah same dosa seperti membunuh orng... aib orng jgn dibuka ... islam tak mengajar pn buka aib orng... itu hak beliau so biar lah... itu semua adalah urusan Allah S.W.T dengan beliau... so jgn nak menyebok... padam lah fitnah2 ini semua... tak semua manusia ni sempurna... dan perbanyakkan lah beristifar dri mengumpat , mengaibkan , dan mengfitnah orng... dah lah sesama islam pulak tuh... tak malu ke???

Tanpa Nama berkata...

Suka hati nenek dia je nak ckp cam 2.. Rezeki 2 kan Allah yg bg.. Lantak la dia nak pakai keta apa pun.. Kalu org mcm 2 ko nampak sgt keburukannya. Tapi kalu ko yg menipu membohong pandai plak nak simpan elok2 ye.. Sedar diri 2 dlu sebelum nk kata kat org.. Ni kes xde keje lain la ni dok jaga tepi kain org lain.. Kain kau selak tapi x sedar kain sendiri terkoyak rabak.. Bodoh gila admin page ni..

eyewin photographer berkata...

Ngok punya admin. Nak cr dosa ngumlat pun. Ngupat la menda lain.. adow. Admin otok lembu la. Jeng kreng gini.

Tanpa Nama berkata...

Admin ni nak publisiti murahan.. ilmu agama takde.. cakap bab agama x reti.. dah tu dia ckp apa org pn tgk mcm sampah .. tu yg jeles benor ngan ustaz uai. Org kaya ko jeles.. org byk ilmu ko jeles.. 1 msia jemput dia ceramah ko jeles.. selamanya ko jd bodoh. Harapkan dpt publisiti murahan ni jela yg ko reti. Patut duk pakai keta buruk. . Hahaha. . Org macam ko ni.. kasi pakai keta sorong pn lom tentu layak. Pakai van jenazah je sesuai aku rasa.. pigi jalan daa

Tanpa Nama berkata...

Admin... patut ko rasa malu.. dah la ilmu agama pn bebal.. keta ntah ada ke x.. bini pon aku rasa xde sb xde org nak kat bangkai busuk mcm ko ni. Patut da tau taraf ko takat tu... ko pegila kuliah uai.. kasi cerah sket mata kepala n hdup ko dlm kubo tu nanti... sian lak aku tgk makhluk mcm ko.. aku doa ko dptla hidayah Allah yer...

Tanpa Nama berkata...

Ikot suke ati dia lah .. duit die .. dia xnk riak .. buat ape nk kbo kt org harte sendiri.. admin bongok . ustaz x susahkan mu pom bodo.

mohd mu'adz berkata...

Admin jgn la nk tambah dosa, xtahu jgn buat tahu, dgn sekeping gambar boleh r ckp mcm2, xtahu diamkn diri lg bagus, mungkin admin jeles sbb xdpt bawak kereta mewah mcm UAI bawak. Btw, Ferrari yg pernah UAI bawak tu milik arwah Dr Ramly, ms arwah hidup, dia yg suruh UAI pakai. Dtg trgnu la bru thu, jgn tuduh sesuka hati.

zulhellmy rosly berkata...

Mereka kaya pon sbb bg ceramah agama, bkn kaya sbb duk tipu harta org...

Tanpa Nama berkata...

Hahaha.sbnrnye aq memang x suka ustad ni bgi ceramah.maybe org kata dia kreatif sbb dpt tarik ramai org dtg masjid dgar ceramah.
tapi apa yg aq nmpk,org dgar ceramah dia ni dpt ksernkn mndgr ceramah,gelak2 bdekah.nabi pun ckp gelak tu mgurgkan ilmu.spatutnya ceramah tu jdi medan keinsafan dan mndkatkn kita dgan tuhan.itu motif ceramah tanpa mengira zaman.

Aq bukanlah ustad lulusan azhar semua tu.Tapi aq just ckp apa yg aq blajar.xsalah kan.tq

Tanpa Nama berkata...

orang lain pakai kereta mewah dikutuk2 sambil disambut oleh macai2nya,

rupanya dia sendiri pun sama, ala ustard akhir zaman, mulut cakap lain, buat benda lain.

UKE tu walau tak seglamer diani, x perasan plak aku dia hina kutuk orang lain masa ceramah dia.

Tanpa Nama berkata...

Dunia akhir zaman.. manusia jahil bersepah2. Kalu xtahu lebih baik diam, takut nnt mati dlm keadaan amat celaka.. UAI tetap dihati! tq ustaz... ;)

Tanpa Nama berkata...

Admin isap gam..bahang bremok

Tanpa Nama berkata...

Ust zanan skang ni pon blom tentu masuk syurga...niat kena betol..mulut tu jgn syok sendiri...riak jgn berlebihan..taksub tu jgn membabi buta

Tanpa Nama berkata...

Tg dok maki hamun taksub menggila dlm ni pun hasil didikan ustad2 zaman skang ni...
lihatlah hasil ustaz2 ni...boleh ke ustaz masuk syurga dgn hasil2 produk sebegini...

Tanpa Nama berkata...

Ustaz yg kat youtube under abuaqif studio tu korg agung2 kn eyh?? Ustz yg slalu kutuk ulama laen, menjdi macai tu korg agung kn??

Admin..cuba tolak tepi politik dulu.. Mu dgor uai bg ceramah, pstu mu dengor ustaz politik mu tu, mu compare..
Ketawa juga satu terapi utk hilang stress.. Ke mu xpernoh ketawa???
Org stress keje siang mlm, dgor uai ceramah skali, terapi jiwa.. Mu ni mabuk ketum ke admin???

Tanpa Nama berkata...

Admin..bia la uai nk pkai apa pn...dh rezeki dia..org byr ustaz mahal pn berbaloi sbb yg nk dtg dgr ramai..yg jauh2 pn sanggup dtg nk dgr ilmu yg disampaikan..skali kutipan derma yg dibuat,mmg banyak dpt..dari duk dengki kt UAI,baik ang buat cerita psl artis yg yg buat konsert ntah apa2 tu..

Tanpa Nama berkata...

Dah2lah nya... udah2lah ..dia nak pakai kereta apapun... dia malaslah tu nak besar2kan... nipu nak elakkan kontroversi... ramai sangat sangat dia dah bjaya bimbing ke jalan betul dengan ceramah...itu yg penting...rezeki Allah nak bagi dia... kita jgn ptikaikan please. Yg dok mengata2 tu...berapa ramai yg korang dah ubah jadi lebih baik? Cuba info sikit? Bawa btaubat. Jangan mdengki. Cuba ubah hidup ramai orang mjadi lebih baik. Bukan menjatuh2kan orang. Dari ayat2 admin... leh nampak hati admin yg busuk tu

Tanpa Nama berkata...

Dengan ketawa tulah ilmu dia masuk dan kita terus nak ada disitu mendengar ilmu2 yg diturunkan. Dok konsert berjam2 baik dengar uai bg ceramah. Ada faedahnya.

Tanpa Nama berkata...

Bodohnya admin blog tu. Dia kira, bila seseorg itu jadi ustaz, kena naik kereta buruk, klu boleh naik basikal. Baru tawadhuk. Bodoh tahap gaban punya blogger.

Tanpa Nama berkata...

janganlah cemburu dgn rezeki org lainn..rezeki dr allah bkn dr kita..kot rezeki bnyk pon tuk ank cucu dia bkn tuk panda..tq

Tanpa Nama berkata...

Admin sila bertaubat cepat2 dan minta maaf dgn uai sebelum meninggal. Kat sana nanti dah tak boleh nak minta maaf dah. Fitnah itu lebih dasyat dari membunuh.

Tanpa Nama berkata...

Admin tak pernah fikir ke rezeki tu dari Allah?

Tanpa Nama berkata...

tu bukan kte die.....sye tahu lar ustaz tu satu kampung ngan saya.....tu kereta kawan die tauke kedai mkn kat cinie......saye tahu ustaz pakai kereta aper n motor apew.....

Tanpa Nama berkata...

agak2 ar nk tuduh uai tipu orang.....aprr yg die kate tu betul lah.....kereta orang....bukan die nk pnjam tpi tuan kete yang swuh ustaz pakai......tgk lar murahnye rezki ustaz nie.....

Tanpa Nama berkata...

Sedangkan Nabi Junjungan kita Muhammad Rasulullah SAW pun ada yg benci, inikan pula ustaz Azhar Idrus ulama yg membawa risalah Rasulullah. Allahu Allahaq.

Tanpa Nama berkata...

Kalo ustad ni mengaku dia pny korang kata belagak riak kalo dia berdalih korang kata menipu.....dia dah berusaha utk ketahap ini so dia layak dpt kalo itu hak yg dijanjikn allah...korang cemburu ke tak dpt pakai kereta mewah....knape kereta mewah ni hny layak dipakai oleh org kenamaan dan artis jeke....cuba ada adik beradik ke mak bapak korang pakai kereta mewah aku kata dorang dpt pakai sbb jual dadah atau jual maruah apa korang rasa

Norzlida zlida berkata...

"Kawan" kalau kat pahang ke belah2 sana maknanya "saya".

Kereta siapa?
Kereta kawan. (Kereta saya)

Ha betoi la tu.....apa masalahnya???

Hatta Noor berkata...

Tepat sekali....dia dan geng dia jer yg x bodoh....

Hatta Noor berkata...

Sesuka hati jer dia keluarkan fatwa....kalau kena juak dia...sonyap jer mcm org tgh beromen...

Tanpa Nama berkata...

NASIHAT SY PD ANDA SEMUA.SETIAP kata kata fitnah yg ditujukan pada sesiapa pun, anda perlu meminta maaf pada siapa yg di fitnah itu. Jangan disebabkan info yg xbetul, anda ditahan dimasukkam ke syurga disebabkan hal ini.. Ferrari merah sblm ni adalah hak milik Dr ramlee. Kereta ferrari putih adalah milik orang selayang

yusri berkata...

Janji setiap hari pergi masjid. Area jelutong shah alam ni, ramai org melayu yg kaya raya, tapi yg penuhkan saf masjid adalah rumah2 kos sederhana. Org kaya sibuk di ofis, banyak hal dengan duit. Aku tiada masalah dengan kereta besar. Aku ada Vellfire dan BMW X3 series sebiji, pergi masjid setiap maghrib. Lantak korang lah nak aku berlagak. Tapi ini KENYATAAN. Alhamdulillah UAI, org fitnah sokmo mung, ustak dapat pahalo deh!

Tanpa Nama berkata...

Kau tujukan dkat ulama umno ke?

Ke pada org bn yg dok cakap berjuang demi islam tapi makan rasuah?

Tanpa Nama berkata...

Seronok tengok jawapan2 penyokong uai...harap2 kalian pun bila sampai kepada pemimpin2 umno,hati kalian,ungkapan kalian akan sejernih ini..supaya kita semua terlepas drpd dosa fitnah dan akhirnya kita sama2 masuk syurga sbg saudara seagama..MOH JADIKAN KEBENARAN MELEWATI PARTI...

Tanpa Nama berkata...

Mcm mane nak masuk syorga kalu ostad dok ajar maki orang...smpi aku pon dah terikut ikut mcm ostad ni...syok je maki orang boddow..

Tanpa Nama berkata...

Apo masalah eh dio pkai keto mewah???
Susah ke korg???

Tanpa Nama berkata...

Dio tu sapo pulok xleh di bodohkan? Nilah tahap muslim sekarang, mudah taksub dgn seseorang yg pandai berckp ugama sampai kawan ni kentut busuk pun cakap bau wangi. Ha kau sembahlah mala'un ni sampai akhirat, xde orang nak kisah.

Tanpa Nama berkata...

setuju! dia nk menipu, itu antara dia dgn Allah... siapa kita nk mghukum?

Tanpa Nama berkata...

Rosmah la kne ttup kpala sbb dia bini PM! mesti tnjuk CONTOH kt rakyat/pgikut dia.. owh! klau dah tua xyah pkai TUDUNG? haish apa nk jadi???

Tanpa Nama berkata...

apakhabar.. kereta beliau sgt cantik. saya tak suka la ustaz ni kerana dia suka maki2 mencarut di sana sinni. tak suka sgt2. assalamualaikum

Tanpa Nama berkata...

Hati banyak kat donya lg ni ustaz.....
Zuhud untuk nasihat bukan amalan.
Yelah rezeki dia...

Tanpa Nama berkata...

kalau tu dia pny pn apa masalah?dh rezeki dia.nk kawen 3 pn salah ke?dlm islam ada larang?kalau rasa ilmu tu dh byk sgt,pergila gantikan ustaz azhar idrus plk.jgn ddk mengata je.bodoh..

Tanpa Nama berkata...

admin bodoh..dasar busuk hati..

Tanpa Nama berkata...

Azhar idrus ni tengok muka pun tau kaki kelentong n kaki seks. Ugama entah belajar kat mana mengaku ustaz. Video seks dia dengan bini no 3 tu ada orang ketiga dalam bilik tu yang rakam. Bak kata omputih u can fool some of the people some of the time, all of the people some of the time but u cannot fool all of the people all of the time

Tanpa Nama berkata...

Bile die ckp kete die,mu kabo blgak plk...
UAI ni rendah diri orgnya...
Kire normal la,bile org tnye kete sape,kete kwn..
Cnth la ko sewa myvi extreme..dlm kmpg tu,kire ko la org first yg drive kete tu.ko akn mngaku x tu kete ko.?

Mcm aku lain la.pkai nissan gtr r35..org tnye kete ko ke,xla kete kwn ni tmpang letak jap kt umah.
#Ade rasa blagak skit kt situ...
#geran kt bank

Farid Yunus berkata...

G mampos la dia pakai kete pe klu korang miskin x mampu cam dia jgn perli dia korang bab agama pun ntah hape hape nk menyalak kat ustaz ni plak tu nama dia zuhud walau pun dia punya tp dia x nk nunjuk pun... korang yg bising ni kete murah tp belagak nk mampos manusia cam korang yg suka berdengki ni la musibat nya hati cam babi x boleh tgk org lebih klu ustaz ni berlagak pun aq x heran sebab dia ni byk ilmu bukan cam korang dok ngutuk je bab agama cakap pandai tp dok nambah dosa kutuk org

Tanpa Nama berkata...

Rezeki ustaz insan baik bls baik..

Tanpa Nama berkata...

Nih kes dengki laa ni...apa laa biar laa ustad nk pkai keta apa pon yg g nk dengki knpa?smpai bla melayu nk maju klau asyik nk brdengki sesama bangsa...hampehh btol..