Isnin, 13 Januari 2014

INFO! Ustaz Azhar Idrus Sokong Kalimah Allah di Pertahankan?


Mc tau video ni dah lama dah tersebar. Tapi masih ramai lagi yang tak tengok video ni.

Tengok dulu,


Ustaz Azhar Idrus pun suruh pertahankan Kalimah Allah. Cuma Ustaz ni biasa la.. nak juga dia spin salah ke kerajaan. Sedangkan umum tahu. Pihak kerajaan berjuang berhabis-habisan untuk mempertahankan kalimah Allah dari diguna oleh pihak kristian di Semenanjung Malaysia.

Patutnya kita umat Islam berdiri dibelakang kerajaan untuk menyokong tindakan ini. Tapi tak, ada yang banyak buat bising dan mempolitikan isu kalimah Allah dengan menyalahkan kerajaan. Nampak sangat perjuangan mereka yang berbuat begitu tidak ikhlas langsung!


McTheory:
Nak politik tu boleh.. tapi tengok isu laa..

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

uia berdakwah tapi sering keluarkan perkataan kesat seperti bengong, dajal dan lain2. ilmunya pun kadang2 tersilap. sebagai seorang pendakwah, diharapkan uia mengikut adab berdakwah Rasulullah. Baginda tidak pernah mengucapkan kata2 kesat pada sahabat dan musuhnya. Sekalipun mempunyai ramai peminat remaja, seharusnya lebih baik dalam dakwah agar Malaysia tidak melahirkan warga yang suka caci dan memaki orang yang tidak bersependapat. peminat yang banyak tidak semestinya benar kerana imam khomeini laknatullah lebih banyak peminat. mungkin ramai orang pas akan marah dengan kenyataan ini, tapi itulah hakikatnya. Dalam Quran pun ada memerintahkan Nabi Ibrahim berdakwah kpd Firaun dengan cara yang baik. Melayu ingat mereka ikut Sunnah, sebaliknya mereka persendakannya.

Jalaludin Hamzah berkata...

aku tak suka cara UIA berceramah, tapi mengenai isu ALLAH, aku setuju dgn dia

Tanpa Nama berkata...

Sekurang2nya UAI faham Aqidah itu lebih utama dr populariti dan ketaatan buta pada PASngok..

Tanpa Nama berkata...

Memang itulah yang sepatutnya. Tetapi yang peliknya dia sendiri bersekongkiol dengan PAS yang merelakan kalimah Allah digunakan. Jangan cakap tak serupa bikin. Itu hipokrik namanya.

Tanpa Nama berkata...

Ini baru ustaz kangkung..

Tanpa Nama berkata...

Tuan guru Hadi terang2 jual kalimah Allah...ramainya pengikut dah sesat ikut tok gugu sesat...

Tanpa Nama berkata...

Ini lah contoh ustaz akhir zaman, yg gilakan glamor. Sticker kepala hotak dia bersepah di tampal di cermin2 kereta golongan yg taksub dgn dia ni, sama mcm sticker kepala hotak nabi pas nik najis tu..di lekat pada cermin keta puak pas.
Ustaz ckp tak serupa bikin..pas kan sokong dap dlm bab kalimah ni. Yg sibuk nak salahkan umno pulak apahal. Umno dari mula tak berganjak dlm hal ni, ustaz duduk dlm gua ke tak tau berita...jgn jadi munafik taz,
Nak tanya 1 soalan la ustaz, apa hukum tampal muka org yg konon di agungkan di cermin2 keta tu..takut satu hari nanti dorang buat patung ustaz dgn nabi pas nikki tu....ha amacam?