Ahad, 16 Februari 2014

HOT! Gambar Ini Membuktikan Kerajaan Kedah ZALIMI Pas dan Rakyat Kedah! #HanyaDiKedah


Teruk Betui laaa kerajaan negeri Kedah ni, kenapa la zalim Sangatt!! Ni Mc nak cerita kisah ahli Pas yang telah dizalimi. Sebelum puak Pas berdemo, depa pi sarapan kat hotel SP inn dulu! Makanan kat SP inn ni taklah mahal sangat. Semangkuk mee kari baru RM12 sahaja. Sesuailah dengan keadaan mereka yang telah dizalimi oleh kerajaan BN.

Bila makan, dah kenyang, perut kembung, depa pun pi la berdemo, melalak kata kerajaan BN kejam dan zalim sebab harga barang naik! Sebenarnya, makan kat hotel tu membuktikan mereka sedang dizalimi dan kehidupan mereka sedang susah sama macam orang-orang di Somalia ataupun Rohinga.

Soo.. pada rakyat Kedah dan seantero Malaysia. Gambar diatas, membuktikan bahawa Pas Kedah benar-benar memperjuangkan hak rakyat Kedah!

Malah ia juga membuktikan, barang-barangan dan makanan di Malaysia sekarang ni benar-benar sangat MAHAL hingga mereka terpaksa makan di HOTEL yang nasinya gorengnya mencecah RM10.

Kesian Pas Kedah kann..

McTheory:
Sebab mereka dizalimi, perut pemimpin Pas dah macam khinzir mengandung 7 bulan!!

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

makian itu sedutan nafas org pas...kita pendokong kerajaan jgn terikut makian itu dgn turut menutur bicara kesat...rakyat marhaen tahu menilai...ketenangan itu penting untuk memantapkan keyakinan rakyat

Tanpa Nama berkata...

Munafik tu seme. Mintak dijauhkan la aku dari puak2 yg berpura2 ni. Nauzubillah mcmana la nak jawab dpn Allah swt nanti. Sikap hipokrit dan munafik yg melampau. Berpolitik membodohkan diri sendiri. Makan mee sepingan rm12. Tp minyak naik 20sen mengamuk mcm tenuk gile.

Tanpa Nama berkata...

Itulah tahap hiporik pecacai PAS. Sarapan di hotel yang mewah lepas itu berdemo katakan barangan mahal. Rakyat boleh nilai sendiri.

rock berkata...

Munafik

rock berkata...

Munafik

Tanpa Nama berkata...

Sebenaqnya kita kena kesian kat puak puak nie. Dibodohkan oleh pemimpin pemimpin depa dan dijanjikan sorga utk perjuangan depa. Aku kesian tgk puak puak ni. Nilah yg jadi bila akai ada tapi takmau guna. Depa muhong takpa tapi bila kita bagi fakta, depa kata kita plak yg muhong.

Toksah panggil depa ni munafik ka apa ka. Biaq pi la kat puak puak nie. Bila depa menang sorak tapi kampung dah tergadai baru depa nak sedaq kut. Itupun kalu depa nak sedaq....

Tanpa Nama berkata...

Dari sebelum merdeka lagi, orang PAS tuduh kerajaan memerintah Zalim,kejam, menindas dan Rasuah.

Dan siapa nak masuk syurga ikut lah cakap mereka...

Hukum HUDUD diperjuangkan tapi sampai la nie tak ada pun tindakan atau gerak kerja ...jual air liur je lah..

Negara ISLAM diperjuangkan tapi sampai la nie jadi keldai DAP dan PKR

ISU Kalimah Allah depa tutup dua2 belah mata dan sanggup bersekongkol dengan DAP dan PKR

Perpaduan UMMAH dengan UMNO di tolak mentah2 sanggup mendengar dan bersahabat dengan anwar ibrahim yang nabi tak mengaku umat.

Itulah modal mereka dari dulu sampai sekarang.

Apa nak jadi dengan PAS nie?

Tanpa Nama berkata...

tuan/puan...ketenangan itu penting...bantahan manusia tetap ada dimana-mana walau sesempurna mana tindakan dilaksana...jangan melatah dengan bantahan, tangani dengan berhemah...manusia itu boleh berubah..

Tanpa Nama berkata...

"Gila babi. .. Babi gila pun x buat Mcm ni.. "Petik kata2 zolkifli...