Isnin, 17 Februari 2014

HOT! Ustaz Ni Offer Tembak PM Rm500? #SyaitanHijau

Dia menggelar dirinya 'USTAZ'.

Lazimnya, kenyataan USTAZ dipercayai oleh masyarakat kerana USTAZ penuh ilmu ugama di dada.


[ Sumber : Klik di sini ]

Jadi, mereka membaca status Facebook Ahmad Fadhli Shaari, klik di sini pastinya percaya dia memang telah bermimpi. Bermimpi menerima panggilan telefon meminta dia menghebahkan ganjaran RM500 kepada individu berjaya menembak Perdana Menteri.

Saya berharap status di atas bukan sekadar rekaan penceramah PAS akibat didorong tujuan tertentu, tersirat bukan tersurat.


Berikutan status itu, Fadhli telah mengundang kemarahan ramai pelayar di alam maya. Barangkali USTAZ Fadhli memang menantikan respon seperti di bawah.


Tidakkah USTAZ terfikir, kenyataan dicatatkan sebagai status itu, berpeluang ditatap lebih 10,000 pengikut setia, bakal mencetuskan kontroversi tidak diperlukan?



Jangan kerana emosi, kelak menyusahkan diri. USTAZ tolong gunakan otak bukan kepala lutut untuk berfikir buah fikiran di laman sosial.


Apapun, jangan kita menghina USTAZ itu, biar dia sendiri menghina dirinya.

sumber Mazidul Akmal

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hehehe kesiann setat ni....

Tanpa Nama berkata...

setat ka setan?

Tanpa Nama berkata...

Hahaha....org mimpi henjut n liwat bini dia...apa cerita pulak?

Tanpa Nama berkata...

tanda kena henjut jugalah kot. haha..

Tanpa Nama berkata...

Ustaz low class..! Otak sikit punya ustaz. Pemikiran di bawah level kurang cerdik...memalukan insan2 lain yg bergelar ustaz. Yang aku hairan siapa lah yang angkat malaon ni...

Ros Ali berkata...

Sebelum tidoq dia memang dok ingat mcm tu...dah terbawa la dlm mimpi..jgn ikut nafsu syaitan..

Tanpa Nama berkata...

Itu bukan ustaz tapi Bastad PAS...

Tanpa Nama berkata...

tak ada mimpi lain ke?nampak sgt nak menipu.tak layak panggil ustaz..cuba menghalalkan cara walaupun haram..jd lebih baik kt tanya diri sendiri cukup ke iman aku utk menjatuhkan hukum pd org lain

Ros Ali berkata...

Sebelum tidoq dia memang dok ingat mcm tu...dah terbawa la dlm mimpi..jgn ikut nafsu syaitan..

Tanpa Nama berkata...

best gak kena hentam.. mimpi 'main' dgn bini ostad lahanat nih.. tanye die.. bodoh punye ostad2 PAS.. nafsu je besar.. akal bodoh.. bebal.. sbb tu Islam dihina krn sikap mereka yg bergelar ostad tp erangai mcm haram!

Tanpa Nama berkata...

klw setakat ustaz Pas tak perlu la nak berustaz-ustaz...
ramai kenalan ana dlm Pas...
sekolah smpi spm je...modal sarban jubah janggut sekerat dua ayat Al Quran...orang dah panggil ustaz..
mudah kan dpt jadi ustaz...
tapi ustaz sesat lah..sebab tak cukup ilmu...

anjingBaruababi berkata...

Kata Hj Azizan...Kata Hj Mustaffa....Kata Ustaz Roslan [MASJID TMN PERUDA SG PETANI, KEDA]....USTAZ PEWARIS NABI...apa yang ustaz ucap tu adalah datangnya dari Nabi....Ustaz Roslan kata dalam satu Tazkirah Jumaat Di Masjid sama...Tanpa Ustaz...orang tak peluk Islam, orang tak datang ke masjid....

Tanpa Nama berkata...

riak nak mampos yg ckp tanpa ustaz tu org xmasuk Islam xpi masjid..itu kerja daie.... hidayah urusan Allah..
setiap kita adalah daei.. ostad2 haram jadah tu pakai nama agama utk cari wang kekayaan..sikit sgt yg ikhlas dn betul pd jalan Allah..