Sabtu, 26 April 2014

HOT!! #OMG Rafizi Ramli Kemaluan Besar di Parlimen!!


Bila guna ayat kemaluan besar, teringat pulak kat Mr Sammy Vellu. Cerita dia macam ni, Rafizi nak jolok PM Najib, tapi dia salah jolok kali ni, Rafizi terjolok sarang tebuan. Memang kena pukul rapat!

Pakar Strategik PKR yang juga merupakan calon Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli dimalukan dengan teruk sekali di dalam satu sessi Parlimen. Ini berikutan Rafizi Ramli mempertikaikan tindakan DS Najib Tun Razak sebagai Perdana Menteri yang tidak pernah gagal membentangkan bajet tambahan sepanjang menjadi Menteri Kewangan.

Datuk Ahmad Maslan di dalam jawapan beliau menemplak Rafizi Ramli dengan membandingkan dengan bajet tambahan yang dibentangkan oleh Anwar Ibrahim semsa beliau menjadi Menteri Kewangan sehinggalah beliau dipecat.

Fakta yang Rafizi Ramli terlupa atau buat-buat lupa adalah sepanjang 8 tahun Anwar Ibrahim menjawat jawatan Menteri Kewangan, sebanyak 29 kali Anwar Ibrahim membentangkan bajet tambahan!!! Nampak sangat Rafizi Ramli kantoi buat sekalian kali apabila beliau tidak membuat kajian yang mendalam sebelum membuka mulut celupar beliau.

Video menarik dibawah,


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku paling benci dgn parkataan
"Tidak pernah gagal" rafizi tu....
kenapa perlu guna perkataan menyindir..
bagos sangat ke Allah cipta kejadian diri awak tu Rafizi berbanding org lain...
klw dah bergelumang dgn fitnah..
akhirnya kantoi jugak...memalukan..

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal berkata...

RAfizi kan dah mengkepala juboq kan otak dia dan telah pun disontot kao2 oleh anyGAYrah poojaan dia iaitu B.A.B.I aka Bang Non Al JUburi, Wal Liwati, Ad Dajal.....Mana boleh pikiaq lurus dah. Bang Non kalau sontot mest kao2 punya....