Selasa, 6 Mei 2014

HOT!! Bila Melayu Lupa Asal Usul, Bahayanya Kumpulan Anti - Raja Melayu!!



Video diatas adalah rakaman daripada demo bantah GST yang berlaku di ibu negara baru-baru ini. Ada sekumpulan anak muda yang mengelarkan diri mereka 'Anarki' secara jelas, menunjukkan mereka anti-raja.

Malah ada dikalangan ahli kumpulan tersebut yang turut meludah apabila lirik ‘Raja Kita Selamat Bertahta’ dinyanyikan kononnya bagi menzahirkan rasa tidak puas hati. Perarakan yang pada mulanya aman dan terkawal itu, mula bertukar kecoh apabila beberapa ahli dari kumpulan tersebut mula membuat bising dengan menyanyikan beberapa lagu provokasi yang diiringgi dengan alunan muzik.

Keadaan menjadi semakin bingit, apabila ada dikalangan mereka mula menjerit-jerit sambil mengeluarkan kata-kata kesat kepada para pemimpin negara. Paling memeranjatkan, sejurus selepas menyanyikan lagu kebangsaan Negaraku kata-kata cemuhan telah dilemparkan kepada Yang Dipertuan Agong dan Raja Melayu.

Teringat akan kisah AL-MAUNAH pada tahu 2000 yang menggemparkan negara :




Tiga telah dihukum mati dan selebihnya dipenjara seumur hidup kerana didapati bersalah menentang YDP Agong. Hari ini kita lihat ada pula sekelompok manusia yang sudah berani menunjukkan sifat anti-raja mereka di jalanan.

Takkan mahu tunggu mereka serang atau buat huru-hara baru nak tangkap? Kan mencegah itu lebih baik daripada merawat?


McTheory:
Sekarang ni kelompok mereka sikit.. baik cegah dulu, sebelum jadi besar!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang yang hina Raja di zaman moden ni mula2 sekali asal dari BARISAN.

Orang yang hina Raja zaman moden ni mula2 sekali asal dari BARISAN.

Betulkan kenyataan2 ini jika ianya SALAH.

Tanpa Nama berkata...

tak juga...takkan la anak2 muda tu dr BN??? diorang mmg dlm konteks pembangkang...even majoriti org dlm PKR pun mmg pure PKR..bukan lg dr grup frust Barisan then masuk PKR dulu...

anyway..aku pelik mereka ni..tu thailand tu elok aje ada raja...tu UK tu elok aje ada raja sampai skrang...

-SMH-

Tanpa Nama berkata...

anom pr....dibunuh saja...

Tanpa Nama berkata...

Anon 1.31. Aku rasa otak kau ni sama la dengan jeneral mesir sekarang.

Pejuang Pakatan dan pemimpinnya. Kalau ditakdirkan perang dengan kafir harbi. Merekalah yang rela mati dulu.

Pejuang barian lain dan pemimpinnya. Kalau ditakdirkan perang dengan kafir harbi. Pejuang pun rela mati tapi.... pemimpin dan anak2 lari dulu. Lastttt skali mari berdamai tanpa menumpahkan darah. Negara ni???

Tanpa Nama berkata...

Admin! cepat tukar topik. x bleh jawab dah nih.

Tanpa Nama berkata...

elok la kalu dibiarkan lama lama, mula mula kudis, jadi pekong dan last jadi barah baru nak rawat...buat apa lagi..masa tu..mana mana pemimpin baik kerajaan mau pun pembangkang yg kaya raya sudah pasti akan lari ke luar negara..yg tinggal kamu aje wahai melayu yg bodoh

Unknown berkata...

Ini sumer poyo.... horeyyyyyyyyyyyy