Sabtu, 10 Mei 2014

HOT!! Lagi Sekali Rafizi Buat Lawak Bodoh!!


Tidak pasti apa masalah, Rafizi Ramli, si jambu Anwar yang sentiasa mencari isu bangang untuk mempopularkan dirinya. Tindakan Rafizi mempertikaikan isteri Perdana Menteri mengiringi suaminya untuk lawatan kerja dengan menaiki helikopter, adalah satu tindakan yang tak cerdik, dalam bahasa kampungnya, BANGANG!

Takkan Ds Najib nak biarkan isterinya naik kereta, sedangkan beliau naik helikopter? Malah kedua-duanya ke majlis yang sama? Salahkah seorang isteri mengikut suaminya? Ini adalah perkara biasa, takdak yang pelik pun, mana-mana Perdana Menteri atau Presiden pun akan lakukan perkara yang sama.

Jika diperhatikan, apakah Anwar, ketua si Rafizi tidak pernah bermewah dengan mod pengangkutan di dalam perjalanannya. Lupakah kita beliau pernah menaiki jet mewah untuk berkempen di Sabah dan Sarawak? Kalau Wan Azizah nak ikut Anwar, takkan nak suruh Wan Azizah naik tongkang atau sampan ke Sarawak kot?

Rafizi Ramli mempertikaikan siapakah yang membayar perkhidmatan helikopter ini? Sudah tentu beliau maksudkan duit Rakyat bukan? Kenapa beliau tidak pernah mempertikaikan duit Rakyat yang sama turut digunakan untuk membayar gaji Anwar Ibrahim sekeluarga agar keluarga ini dapat meneruskan kelangsungan di dalam politik. Siapa yang bayar gaji MP Permatang Pauh? ADUN Kajang dan MP Lembah Pantai serta elaun-elaun anak beranak ini?

Boleh Rafizi tolong jelaskan?



10 ulasan:

Unknown berkata...

Ini sumer poyo.... horeyyyyyyyyyyyy

Tanpa Nama berkata...

Pondan bila dah meroyan, macam tu lah jadinya.
Ditambah pulak dengan sifat bangang, pendengki, bahalol, biadab dan serba kepondanan!
Tak pernah ada puak pembangkang di mana mana pelusuk dunia ni yang perangai tak ubah macam anjng LONGKANG tepi jalan. Sepatutnya masuk arena politik adalah untuk memajukan rakyat dan negara. Tapi pondan ni hanya berpolitik untuk memajukan kesayangannya, si nwar.
Puuiiiiih!

Bo Lar Weh berkata...

Aku tak kata Rafizi ni bodoh mangkok tingkat,sebab aku rasa dia cerdik dapat memperbodohkan macai-macai PR diluar sana. Puas hati gamaknya si Rafizi & pencacai ini kalau Rosmah ikut DS PM dgn jalan kaki. Kelmarin aku tengok DS PM kayuh basikal aper!!!Tapi aku tetap kata Rafizi cerdik.

Aku akan hanya kata Rafizi ni mangkok kalau dia pertikaikan kenapa Rosmah makan pakai sudu garpu sedangkan orang lain pakai tangan saja...

AnaQarbana berkata...

Sepatutnya pembesar negara ataupun para-para menteri tidak perlu menggunakan sebarang kenderaan kalau hendak bergerak kemana-mana...hanya berjalan kaki walaupun hendak keluar negara.....ini maksud Rafizi tu....

Tanpa Nama berkata...

Yg masalahnya..BN pun macam pondan..lembik counter back /attack apa juga fitnah atau sengaja cari pasal dari PR.. kalau hari hari dimomok kucing di katakan ikan ..professor pun akan percaya...So hit them back bukan setakat lumpuh tapi koma macam PM Israel. ..

hangkedee berkata...

Abg noon naik jet tak apa pula,Banyak duit ambik mana?... Cer cerita

Tanpa Nama berkata...

Abg noon kalau bawak bini malam x dapat cari lain....itu x pafam...

Tanpa Nama berkata...

Kerja kerja bodoh macam ni lah yang membuat saya makin membenci pkr.

Tanpa Nama berkata...

UMNO bukan pondan tapi malas nak layan BANGGANGx ini.Perkara macam hanya dituju kepada macaix mereka saja.Kalau dicounter attack macam mana pun macaix yang dah disontok otak mereka olih spesis macam RR ini mereka tidak akan terima selagi dah kena batang hidung sendiri....ALOK [Action Lebih Otak Kurang]

Tanpa Nama berkata...

Dlu kenapa Obama dtg Malaysia kenapa Rafizi tk publish dlm media mereka suruh bini Obama/1st Lady America tu dtg dgn kapal laut ke.. keretapi ke..???

layan bangsa bodoh bahlol Rafizi dr parti munafik PR ni smpai kiamat pun xsudah2.. agaknya kalau Rajaliwat-Nuar tu pergi majlis rasmi bile jd pii emm nnt Jijah akan pasti naik bas Transnasional.. dn laki di anaik jet? asing2?? bodoh bahlol macai2 PR oii!