Sabtu, 24 Mei 2014

HOT!! MB Kelantan Marah Pas Sanggup Gadai Telor Sendiri Untuk Perempuan Melayu Dap!! #PrkTelukIntan


Nampaknya masih ada Alim Ulamak dalam Pas yang masih waras dan memegang teguh batas-batas agama dan prinsip yang Pas perjuangkan selama ini.

Pas selama ini mengutuk dan menghina Ds Rosmah kononnya tak Islamik sebab tak menutup aurat dengan sempurna kerana tak memakai tudung.

Namun selepas Dap mengemukakan calon perempuan muda, juga tidak menutup aurat dengan sempurna kerana tidak memakai tudung. Malah beliau juga berkeras menolak hudud jika beliau memenangi kerusi parlimen Teluk Intan.

Paling menyedihkan, parti Pas yang selama ini memperjuangkan hudud dan isu aurat, tidak bertindak balas, malah hanya diam seribu bahasa.

Apakah Pas mengunakan sistem terpilih? Apakah Pas mengunakan Hukum Islam hanya pada orang tertentu?

Ternyata, Dewan Ulamak Pas dan Pemuda Pas telah di BODOHkan oleh Dap!

Nasib baiklah MB Kelantan Mad Yaakob ada, kalau tak rasanya parti Pas ni baik buang dalam longkang saja la.

Baca apa yang Mad Yaakob kata,

"Seseorang yang beragama Islam hendaklah menghormati dan menjaga batasan tuntutan Allah yang telah jelas dinyatakan dalam al-Quran seperti hukum hudud.

Maka jangan ada unsur-unsur penolakan terhadap hukum Allah yang jelas ini walaupun berada dalam parti yang berbeza. Hak seseorang islam terhadap Allah hendaklah dijaga dengan penuh ketaatan.

"Masih ramai pengundi melayu dan beragama Islam dalam Parlimen Teluk Intan yang akan menjadi pengundi dalam PRK tersebut.

Maka atas sensitiviti agama, semua calon sama ada calon daripada Barisan Nasional atau calon DAP mesti menjaga sensitiviti tersebut malahan jika pertikaian kepada hudud ini datang dari seseorang yang beragama islam seperti calon daripada DAP, maka ia lebih mengelirukan masyarakat," katanya yang dipetik melalui posting di laman sosial Facebooknya baru-baru ini.

Pelik bila Pas hanya tengok saja tanpa menegur calon Dap ini yang terang dan jelas menolak prinsip pejuangan Pas. Di mana maruah Pas ni? Telur orang dah usik, takkan tengok saja?

Tolak Hudud? Tak apa? kenapa pulak? Dengan UMNO berkarung korang dok maki!!

Tak pakai tudung? Tak apa? Soal Peribadi? Kenapa Rosmah tak boleh?

Disebabkan Dap, Pas jadi bodoh dan buta tuli. Memalukan pejuang Pas yang menubuhkan parti ini. Memalukan pejuang Pas yang mati syahid kerana mempertahankan Islam dan prinsip pejuangan Pas.

Memalukan ya amat.. apabila di Teluk Intan, Pas hanya sebijik 'telur' yang hanya mampu melihat tapi tak mampu bertindak. Hanya dengan seorang perempuan muda melayu Dap, maruah Pas dah boleh dicampak ke dalam longkang.

Apa pejuang Pas yang KONONnya memperjuangkan Islam dan prinsip Pas tak rasa malu ka?


McTheory:
Pompuan punya pasal.. telur sendiri pun Pemimpin Pas sanggup gadai..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pas kata..
hudud sial syariah..
Calun Dap tu soal politik tahaluf syiasi...
politik dan islam kena asing...

tapi dulu kata tak boleh asing...
Fenin...

Tanpa Nama berkata...

Pembetulan..
Pas kata..
hudud soal syariah..
Calun Dap tu soal politik tahaluf syiasi...
politik dan islam kena asing...

tapi dulu kata tak boleh asing...
Fenin.

Tanpa Nama berkata...

Sepertiman Anwar al Jubori yg sudah santak kediding utk menafikan bahawa beliau seorang peliwat begitu jugalah moralnya Pas dalmm membela pendirian mereka dalam soal Hudu dan Negara Islam.Keduanya nampak tidak boleh di pakai.Tapi apa nak ddi buat di negara ini ramai orang kafir yg sentiasa mencari peluang utk mempergunakan gulungan hipokrit dan 'pembelot',orang Islam sendiri pun ramai yg terikut-ikut dgn pemikiran liberal.Ini semua bukan hanya terdiri dari mereka dalam Pakatan Rakyt ,tetapi juga termasuk dikalangan orang Umno.KJ dan Sarifuddin mewakili pemikiran ini.

Mejoriti rakyat yg tidak berparti jugalah yg terpaksa bertungkus lumus membuat pendirian bijak pihak mana yg mereka suka.Gulungan rakyat yg atas pagaraq inilah yg menyelamatkan negara,bukan sekali-kali mereka yg berparti,keran mereka berparti sudah tidak rasional lagi semuanya taksub pada parti sendiri tanpa mengira benar atau salah.Kalau biarkan mereka negara sudah pun hancur.

Tanpa Nama berkata...

SIAPA YG TOLAK HUDUD SEKARANG, PAS ATAU UMNO ? SYABAS MB KELANTAN YG MEMPERJUANGKAN HUKUM ALLAH SWT. AHLI PAS YG MASIH TAK SEDAR DIRI LAGI . HARAP ALLAH SWT BUKAKAN MATA HATI ANDA.

Ben Yaacob berkata...

Mohon Laluan Tuan Untuk Kenyataan Media Pembela berkenaan sikap tidak sensitif sesetengah pihak terhadap agama Persekutuan

http://www.bangkit.info/2014/05/kenyataan-media-pembela-berkenaan-sikap_24.html

Terima kasih atas ruang kebenaran.

anti kominis dan DAPpigs berkata...

Teloq PAS-pis-pussy dah masuk 4 cm kedalam.....MAt Sabu 121, Bang Non Al Juburi, Khalid Gereja,Mahfuz Bean, babi dan DAPpigs berpisah tiada....