Sabtu, 24 Mei 2014

INFO! Video Yang Perlu Semua Bangsa Melayu Hayati #PrkTelukIntan




Sejarah telah mencatatkan bahawa Bangsa Melayu merupakan satu bangsa yang hebat dan maju satu ketika dahulu. Namun disebabkan wujudnya si kitol si kitol yang tamak kepada jawatan maka bangsa Melayu itu sendiri telah berpecah.

Tidak di nafikan bahawa sehingga ke hari ini telah banyak wujudnya si kitul-si kitul dalam bangsa Melayu sehinggakan ada anasir dari luar yang tidak suka kepada bangsa Melayu menggunakan kelemahan ini untuk menjatuhkan bangsa Melayu di Tanah Air Sendiri.

Sekiranya keadaan sebegini berterusan berlaku.. Percayalah bahawa Bangsa Melayu akan merempat di tanah air sendiri.

Si kitol akan muncul dalam pelbagai rupa. Contohnya seperti dibawah,

1 ulasan:

Jane Duncan berkata...

Kita sudah tahu darah keturunan yang ada dalam jenis kitol, namun sikap toleransi Melayu yang tidak prejudis membuatkan ramai kitol naik kepala, kurang ajar, membawa nilai budaya kasar dan tidak beradab. Genetik jenis Kitol ini berunsur desperate yang sanggup meninggalkan tanah air mereka sendiri kerana mereka tidak menerima hakikat masalah tanah air sendiri lalu merempat ke Tanah air orang lain dan membawa "penyakit" tidak setia, tidak sopan, desperado dan langsung tidak mahu menghormati adab bangsa lain, namun sanggup merompak segala yang ada dimana mereka merempat. Inilah dasar manusia kitol yang membawa bencana ke seluruh pelusuk dimana sahaja mereka berada dan banyak contoh depan mata!