Jumaat, 27 Jun 2014

HOT!! Dap Gunakan Pelacur Bertudung Untuk Jual Melayu? #Dapigs


Satu info yang agak menarik, selepas gagal dalam cubaan pertama membodohkan melayu di PRK Teluk Intan. Nampaknya Dap terus merancang strategi untuk menarik sokongan anak muda melayu dengan melacurkan gadis bertudung yang cun melecun.

Selepas PAP bukan lagi salah sebuah parti politk berdaftar di Malaysia, seorang penyokong kuat Lee Kuan Yew yang merupakan Ahli Parlimen Bangsar, Devan Nair bersama-sama seorang pendatang dari China yang baru mendapat kerakyatan, Chen Man Hin, telah menubuhkan DAP yang menggunakan kesemua Perlembagaan PAP pada tahun 1965.

Menariknya, Dyana Sofya bercakap retorik tentang pemimpin anak muda yang seharusnya diberikan peluang memimpin kerana golongan tersebut dikatakan mempunyai visi dan misi yang baru. Malah katanya lagi, golongan itulah yang akan menghapuskan kepimpinan sedia ada di mana korupsi dan penyelewengan berlaku secara meluas.

Retoriknya, Dyana Sofya menyatakan Pakatan Rakyat sangat yakin dengan golongan ini walaupun hakikatnya, pemimpin-pemimpin dari golongan muda dalam Pakatan Rakyat sebenarnya hanyalah dipergunakan untuk melakukan kerja-kerja rencam, manakala segala keputusan dibuat oleh golongan tua seperti yang berlaku di dalam DAP.




Dari tahun 1965 sehingga kini, Lim Kit Siang masih lagi merajai DAP walaupun pemimpin-pemimpin parti lain bersilih ganti. Lim Kit Siang merupakan antara ahli Parlimen paling lama di Malaysia. Dan di tangan Lim Kit Siang juga, ramai pemimpin muda yang dilihat mampu mencabar anaknya, Lim Kit Siang telah dibunuh, dicantas dan diterajang keluar dari DAP seperti Lee Lam Thye dan pemimpin-pemimpin Melayu DAP pada tahun-tahun 70-an sehingga 80-an.

Majlis anjuran Rocketkini.com untuk berinteraksi secara terus dengan golongan muda. Majoriti yang hadir terdiri daripada blogger-blogger tempatan.Ucapan dan dialog yang diperbincangkan tidak menyentuh keperibadian pemimpin kerajaan tetapi lebih terarah untuk menukar kerajaan sekarang ini serta memberi peluang kepada golongan muda bagi mengubah landskap politik MALAYSIA.

Sesuatu yang menarik ialah, dalam majlis tersebut, Dyana Sofya LANGSUNG TIDAK BERPENGETAHUAN untuk menjawab soalan-soalan yang dikemukakan mengenai isu politik semasa dan terpaksa dibantu oleh blogger-blogger pro DAP-Pakatan untuk menjawab. Tidak keterlaluan jikalau dikatakan, kehadirannya hanyalah sekadar untuk menarik golongan muda menyertai DAP.

Majlis diadakan secara tertutup dan hanya dihadiri oleh blogger dan wartawan bebas yang dikenali.

Program yang diadakan ini diaturkan oleh Democratic Action Party Socialist Youth (DAPSY) untuk menonjolkan DYANA SOFEA sebagai politik anak muda yang berani dengan cabaran kontroversi kerana telah tiba masanya politik negara di pandang dari sudut anak muda.

Sesuatu yang pasti dan telah dipelajari oleh DAP ialah, selain Dyana Sofya, mereka perlu merekrut gadis-gadis Melayu bertudung yang berwajah cantik sebagai jurucakap mereka. Dalam majlis tersebut, seorang gadis bernama SYEFURA OTHMAN (berbaju dan bertudung merah) telah diperagakan dan bakal dijadikan bidak untuk menarik lebih banyak sokongan golongan muda Melayu kepada DAP.

Baca selanjutnya di The Selangor Chronicle

Pelik dengan anak gadis melayu yang menyokong Dap. Kalau difikirkan dengan tiada sebab pun melayu perlu menyokong Dap. Tak ada kebaikan atau janji yang Dap buat untuk membantu anak muda melayu.

Tetapi ianya tersangat pelik bila masih ada yang gatal nak sokong. Entah apa difikirkan, atau mereka ini disogok dengan wang untuk membunuh agama dan bangsa sendiri?


McTheory:
Pelik.. ini dah terkutuk lebih dari pelacur..


Jom sahabat join kami di Mukhriz Mahathir FC.. nak join KLIK LINK bawah ni..


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DAP sudah tak yakin utk mengharapkan PAS menarik undi kaum Melayu. Itulah sebabnya DAP dah mula mencari gadis2 Melayu yg cantik utk dijadikan umpan utk menarik undi kaum Melayu yg rata2nya bodoh. Mereka tak sedar yg gadis2 Melayu yg cantik itu hanyalah patung bernyawa yg akan diarah oleh DAP utk menghapuskan kaum Melayu yg mudah lupa.
Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2014/06/rara-ikon-wanita-muda-yang-cantik.html#S5M1WYrhK7ZEA5ou.99

hangkedee berkata...

Pas barua Dapig

Tanpa Nama berkata...

Ini memang jenis BETINASUNDAL - kalau sanggup MENJILAT MUSUH ISLAM, si-ANJINGKURAP DAPBANGKAI!

Tapi aku syak makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAI-CELAKA, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA! Ini adalah MO biasa si barat-ZIONIS - lihat akhbar anti-ISLAM di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2664141/Double-agent-jihadi-To-extremist-brothers-Muslim-convert-hungering-commit-atrocities-Britain-In-truth-spy-MI5-In-new-book-blows-cover-terrifying-double-life.html , Double agent jihadi: To his extremist 'brothers' he was a Muslim convert hungering to commit atrocities in Britain. In truth, he was a spy for MI5. In a new book he blows the cover on his terrifying double life...., 20 June 2014!

Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya Dyana terus menjadi bualan penyokong bee end. Hilang benci tinggallah sayang.

Mari join Pakatan.

Tanpa Nama berkata...

Dap sudah kenalpasti kelemahan melayu..
perempuan cantik..
wang...
dan
dadah...
lihat corak permainan mereka..
ini yg mereka gunakan...

Tanpa Nama berkata...

Kelemahan Melayu yang DAP nampak ialah:

1.SANGGUP HIDUP SUSAH WALAUPUN TAK SEPATUTNYA....ASALKAN PEMIMPIN POLITIK DAN KRONI HIDUP KAYA RAYA TUJUH KETURUNAN.

2.NAMA ISLAM, TAPI PEMIMPIN DAN KRONI ADA SHARE KERJA MAKSIAT DAN TAK HALAL.

3.BANYAK LAGI...

Tanpa Nama berkata...

Sememangnya nampak sangat Yahudi /Zionis menggunakan gadis2 laknat yg nampak cantik diluar bukan di dalam..semata2 untuk menipu kaum2 wanita dll gadis yg bertudung yg meniru stail Arab sahaja tanpa menghayati ugama Islam sebenar !!!

Tanpa Nama berkata...

No 1 mana ada dah melayu susah sampai tak makan..kecuali malas..

No2 kroni dan maksiat mana boleh berpisah antara pas dan Dap..
klw tak mana boleh jadi rogol 30 org hantam 1 orang beb...

Tanpa Nama berkata...

Pelik juga ye, kenapa perlu perempuan Melayu sahaja.

Lelaki Melayu tidak menarik agaknya sebab itu mereka terpaksa cari anak bekas orang kuat UMNO.