Rabu, 14 Disember 2016

Umno Kalah Melayu Hilang Kuasa? Fakta atau Auta?


Apakah benar jika Umno kalah dalam Pilihanraya ke 14 nanti, melayu akan hilang kuasa? Fakta atau Auta? Tengok video dibawah.


3 ulasan:

Cik Minah berkata...

UMNO kalah, yang hilang kuasa tu NAJIB & KABINET DAPORNYA.
Rakyat marhaen di bawah party apa pun yang memerintah,
tetap sama saja. Jadi, ada aku kisah......????

rakyat berkata...

ini saya suka rakyat yang punya 100% undian 30% sudah memasuki persatuan entah apa
jadi pendapat saya selaku wakil negeri2 selat melayu untuk menghalang umno naik janganlah memilih pemimpin yang tersenyum penuh beribu senjata kita rakyat apa guna ada hak yg diberikan utk menentang hahah gunalah doa itu .Tepak dahi tanya dada berapa ramai ingin menipu dngn harta lihatlaa syria hidup susah bangkit hidup janganlah duduk makan keropok dirumah bangun menentang pilihla pemimpin bukan ikut sijil kegembiraan pilihla yg bersifat baik. Kalau pemimpin berani maju tanah air tentang orang asing si gila yg memberontak negara lain kami maju utk rakyat kami tentang darah tumpas utk manusia yg beriman tak usah soal agama pandai pilih pangkal jalan .
SALAM bdq e31

Tanpa Nama berkata...

Masalahnya pembangkang ni parti yg lebih korup lg drpd umno.. Rakyat spt lepas mulut harimau masuk mulut buaya.. So apa bezanya lebih baik kerajaan yg kita dah tau kezalimannya drpd kerajaan yg kita blm tau lg kezalimannya.. Apa yg pasti pembangkang tak pandai memerintah yg mrk pandai ckp politik dan fitnah sana sini .. Kalau blm memerintah lg dah rasuah sana sini kalau memerintah nanti lebih teruk dr umno la rasuah nya.. Yg untung ialah org politik rakyat tetap mcm tu jugak..