Rabu, 21 Disember 2011

KASI PANAS!! MARI KENAL DENGAN MAHASEWEL YANG BIADAP DAN KURANG AJAR!!








Sumber gambar dari SINI

Budak-budak ni bukan nak mansuh sangat AUKU tu. Mereka ni dipergunakan Anwar untuk sengaja membuat kacau dan mencemar keamanan negara.

Bertopengkan Mahasewel, budak upahan pencacai Anwar, memang berniat untuk menjadikan keadaan porak-peranda. Sebab itu mereka sengaja bertindak biadap dan kurang ajar, demi untuk menarik perhatian dan menjadi hero di kalangan mereka.

Ada geng Mahasewel tanya, apa UMNO nak hukum Adam kerana menurunkan bendera DS Najib di PWTC.

Soalan bodoh dari seorang Mahasewel.

Adam telah menceroboh tempat hak peribadi. Jikalau semasa dia turunkan bendera dan dia ditembak, yang menembak tidak bersalah. Kerana Adam didapati menceroboh dan cuba berniat jahat.

Masuk ke rumah orang tanpa izin dengan niat jahat adalah satu kesalahan...

Jika mahu, UMNO boleh mendakwa si Mahasewel Adam Adli tu..

McTheory:
Dakwa saja.. biar terus kena buang.. biar jadi sewel sepenuh..

9 ulasan:

Awanama berkata...

Macam la UMNO pukimak tu baik sangat.

Awanama berkata...

Kalau ko jantan, ko pegi la ckp depan2 PM yg UMNO Pukimak. Ko tu pengecut. Berani cakp belakang2 jer. Ko tau ke apa tu PUKIMAK? kalau ko ckp UMNO tu pukimak, Pukimak Ko tu UMNO gak la?? Ko keluar dari mane? Depan ke belakang mak ko??

Kalau ye pon bencikan UMNO, jgn la nak mencarut mcm tu. Kalau dgr dek mak ko pon dia marah sebab ko ckp2 pasal puki dia. ish3..

Awanama berkata...

gay filipina? hehe!

Awanama berkata...

hahaha.. mcm mna leh ada fitnah mcm ni. xsama langsung kot.. rupa adam dgn si bdak gay tu.. hahaha.

p/s:sedara tau x fitnah tu dosa.

Budu berkata...

gmbar last tu aku tak tau la betul ke idak.. tp yg pasti semua student dlm gambar tu BELAJAR DI UNIVERSITI YANG DIBINA OLEH KERAJAAN UMNO!!! MENIKMATI SUBSIDI PENDIDIKAN DARI KERAJAAN UMNO!! KLU YG PINJAM PTPTN, ITU ADALAH SKIM PIMJAMAN IDEA DAN USAHA DARI KERAJAAN UMNO!!

anjing pun tak gigit tangan tuan yang bagi dia makan tau...

Awanama berkata...

--BELAJAR DI UNIVERSITI YANG DIBINA OLEH KERAJAAN UMNO!!! MENIKMATI SUBSIDI PENDIDIKAN DARI KERAJAAN UMNO!! KLU YG PINJAM PTPTN, ITU ADALAH SKIM PIMJAMAN IDEA DAN USAHA DARI KERAJAAN UMNO!!--

kahkahkah...oi,ini hak rakyat yg mmg kerajaan wajib bg. adoi sakit perut gelak....ptptn pun bayo balik ape..bukan free pong.... :p
dh la gmbr last tu terang2 lain2...ak x fhm la ape ssah sgt nk beza yg hak n batil. adoi.. :(

GirlzHeart berkata...

Hak rakyat yang kerajaan WAJIB bagi..tapi rakyat TAK WAJIB menerima. kalau rasa tak mahu duduk di bawah naungan bendera najib..kenapa masa dapat surat tawaran belajar tu..mahasewel ni tak menolak?kenapa masih terima tawaran untuk bernaung di bawah UPSI? mana niat seorang muslim untuk menuntut ilmu? niat dah terpesong. Membuat kekecohan..menuntut kebebasan kononnye. kebebasan ape? Badan sihat walafiat...cukup makan..cukup infrastruktur..nak tuntut kebebasan ape lg? siapa yang menjajah? siapa yang menyekat sumber2 kehidupan anda di universiti tu? Kena serang ngan pengganas mcm universiti kat Mesir tu baru tahu. Ha yang tu barulah betol2 menuntut kebebasan! Ingat niat awak sebagai pelajar adalah mencari ilmu. mencari ilmu hukumnya fardhu ain. dapat pahala besar. tapi kalau niat dah terpesong..baik berenti je belajar. tak kire la kat mane pun awak belajar..samada kat universiti UMNO atau universiti PEMBANGKANG ( kalau ada ) yang penting syukuri segala nikmat kehidupan yg Allah beri. Ingat..di kala kite sedang kecoh begini..orang2 kafir di negara barat sana sedang terkekek2 ketawakan kita. mereka hanya tunggu masa untuk campur tgn kerana mereka tlh menyaksikan perpecahan kaum MELAYU di negara islam ini. Semoga Allah sentiasa melindungi negara ISLAM ini..negara MALAYSIA.. kepada mereka2 yang suke 'berhimpun'..hentikanla budaya ini. budaya yg merosakkan anak bangsa..

Awanama berkata...

dah kerajaan bg apa lg yg zalim...peliaq pak ahng ehhh!!!!

Awanama berkata...

da2 la nk gadoh..mmg ade yg x ske UMNO..x ske PR...lau korang dok gdoh sampai kiamat pon..apela yang korang dpt..org melayu banyak kesopanan die..kesusilaan die..nape satu pon x nak ikot..nk sokong..sokongla..xnk sokong..jngnla dok pakat kte bukan2..pangkah jex..sengang..jngnla sbb politik..Melayu kite yg hilang.Maaf lau ade yg trase..tp mcm mne pon..jngnla dok gdoh..fitnah..mrh2..xdegne..ade jgk yg sokong UMNO, ade jgk skong PR..so..xde ape jgk..niali la parti ngan betol..jngn pkai sumbat je dalam prot..prcye blat2..dunia politik nie kotor..sbb politik skrg jauh dri politik Rasulallah S.A.W dlu..xde plak denga Saidina Ali fitnah Abu Bakar..xde plak..so..gne la mta hati..pilih yang betol..maaf skli lg..XKAN HILANG MELAYU DIDUNIA..TEGAKKAN SYIAR ISLAM DALAM HATI MASING_MASING..Salam..Selamat PRU 13 yg x lme lg.