Sabtu, 24 Disember 2011

TUDIAA!! ANWAR BELI PANGKAT KETUA IMAM, KHALIFAH BESAR SENI SILAT GAYUNG PUSAKA?!!



Orang luar Kedah mungkin tak tahu cerita sebenar. Kedatangan Anwar ke Kedah untuk ditabalkan sebagai Ketua Imam, Khalifah Besar Seni Silat Gayung Pusaka sebenarnya ditolak oleh kebanyakan pengiat seni silat.

Khabarnya banner yang menyambut kedatangan Anwar dan lambang persatuan silat yang dinaikkan oleh PKR, telah dibuang oleh anak-anak silat gayung pusaka yang tidak menyokong Anwar.

Mereka berbuat demikian untuk memprotes dan menolak Anwar datang ke tempat mereka.


Namun Anwar berhelah lagi dengan menjolok masuk RM10,000 sebagai pelincir bagi menjaminkan kedatangannya tidak disekat.

Mc taknak tuduh siapa yang ambil duit tu.. hanya tuan punya badan saja yang tahu.

Walau anak-anak tak suka, tapi Tok Gurunya dada terbuka, lalu dari lawatan, terus jadi pertabalan.. dalam pada itu Anwar sempat memberikan ucapan terima kasih yang terlalu panjang dan seolah-olah menjadi pentas ceramah menghentam UMNO/BN.

Paling menyedihkan kedatangan Anwar itu di sambut oleh dua orang ketua bahagian UMNO Kedah. Malah ketika Anwar berceramah menghentam UMNO, dua ketua bahagian ini hanya mampu berdiam diri dan terpaku seolah terpesona dengan kata-kata Anwar.

Mc teringgin nak tanya pada kedua-dua  Ketua Bahagian tu.. apa yang anda fikir semasa Anwar sedang mengutuk UMNO di hadapan anda?

Anda menjawat jawatan sebagai Ketua Bahagian, malu la parti sedang di fitnah, di hina, anda hanya berdiam diri dan cabut lari.

Layakkah jawatan itu dengan anda?

Kedua-dua ketua bahagian tersebut, dulu adalah orang kuat Anwar. Taktau la kalau mereka berdua tu masih 'berperasaan' untuk bersama Anwar.

Patut la dalam senarai pilihan untuk menjadi calon, nama mereka langsung takdak.

Memang patut pun..


McTheory:
Naik geli dengar Anwar jadi Ketua Imam dan Khalifah.. giloss..

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukan puaka ke

Sudir berkata...

Betul tu kalau si Anu ni Silat Puaka..

Tanpa Nama berkata...

Silat Tonggang-Tonggeng atas katil mcm puaka boleh la dia....

Tanpa Nama berkata...

Seni Silat Peliwat.

Tanpa Nama berkata...

MACAM MANA BOLEH JADI MACAM NIE??BUKANKAH ANWAR SERING MENGENTAM KAUM MELAYU???MACAM MANA PSSGPM BOLEH MENGIKTIRAF ANWAR?HARAP ADA PENJELASAN DARI PSSGPM.

Tanpa Nama berkata...

kata sakit pinggang nak tunduk pun tak boleh ni pula nak bersilat.
kalau atas katil sakit pun boleh lupa.

Tanpa Nama berkata...

Apa kelebihan Anwar sehingga mendapat anugerah ni..Apa kriteria yang ditetapkan PSSGPM untuk beliau dapat pengiktirafan ini ? Takkan kerana dapat habuan sumbangan dari beliau maka dengan serta merta beliau dapat pengiktirafan ini ? Tolong jangan cacatkan maruah PSSGPM !!!

1 Melayu berkata...

Siapa Ketua Bahagian yang hadir ada hari itu ? adakah aL SHEIKUL Tajul urus yang tak terurus dari MERBOK dan al sheikul suhaimi Ketua Bahagian Jerai.Memang sah depa pencacai ANWAR ALJUBUR SON OF AL LIWATI GRANDSON OF PANDIKUTTY.