Sabtu, 5 Januari 2013

TUDIAA!! Kisah Anak Buah YB PAS Kena Tangkap Edar Dadah?


Suatu masa dahulu, PR menjadikan isu dari kisah kaum keluarga pemimpin BN yang ditangkap terlibat dengan najis dadah dan di mana polis dah jalankan tugas untuk tangkap.

Tiada isu polis ditahan menjalankan tugas. Dan tiada isu untuk salahguna kuasa dan masuk campur tapi mereka tetap jadikan isu.

Sekarang mahukah mereka jadikan isu dari peristiwa berikut:


Pada hari selasa Januari 1hb, 2013, satu tangkapan narkotik dibuat oleh satu pasukan anggota narkotik yang diketuai oleh Sub Inspektor Wan Zain di belakang Sekolah Menengah Cherang Ruku, Pasir Putih pada lebih kurang 3 tengahhari.

Mereka telah menahan dia orang lelaki Melayu - Wan Imran b. Wan Ramli, Penungang motosikal berumur 18 tahun dan Mohd Hapizul b. Mat Nasir sebagai pembonceng dengan ditemui 20 biji pil kuda.

Selain itu, kedua-dua mereka gagal membawa dokumen perjalanan iaitu kad pengenalan) dan ditahan untuk ditahan dan lokap di IPD untuk siasatan lanjut.

Difahami bahawa Wan Imran adalahg anak kepada Wan Ramli b. Wan Ibrahim, Penghulu Tetereh Tuga dan juga anak saudara kepada ADUN PAS, YB Wan Hassan b Wan Ibrahim wakil rakyat Semerak.

Sambung baca  SINI

McTheory:
Puak Pas apa pun takpa, dosa Nik Aziz boleh ampun.. janji Pas!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalu hok dale kelate baik2 belako..hok jahat tu semuo ore luar..kih..kih..kih

Tanpa Nama berkata...

hasil pemerintahan nik najis 22 tahun, maka inilah hasilnya, anak buah dia pakat makan najis

Tanpa Nama berkata...

Jangan dok sedap ikut mulut jh nk tulis koMen deh,,hk slah tetap slah,biar hakIm jtuh hukum,sekolah tak dan abiS ke guano.nk eJo nik aziz xreti bolot molek demo,baso dlu sekolah dok mkn roba tu bengon nk eJo pun xrti.jgn marah deh,,bo kecek mko po centon xmasa nk layan