Khamis, 11 April 2013

PANASS!! Video Pakatan Haram Pandang Maruah Penjawat Awam Tahap Longkang! #TolakPR


Video dibawah terkandung segala jasa Pakatan Haram kepada penjawat awam di seluruh Malaysia. Dalam video tersebut juga, dilihat bagaimana maruah penjawat awam di persenda dan dipermain-mainkan. Tak percaya tengok la video tu.


Dah tengok? Nanti nak mengundi fikirlah sendiri, walaupun kadang-kadang penjawat awam ramai yang sokong puak Pakatan, namun sanggup pula pemimpin Pakatan mempermainkan, memperlekehkan dan menghina penjawat awam sebegitu!

Itu pun korang nak sokong dorang lagi? Mana maruah kalian semua?

McTheory:
Dah kena hina pun nak sokong? Itu belum perintah, macam mana pula lepas perintah nanti?

2 ulasan:

Awanama berkata...

tu pun ada lembu2 yg sokong PR juga. Lembu sungguh!

Awanama berkata...

Apa yang di paparkan itu benar. Semasa Pakatan memerintah Perak, Pegawai pegawai Majlis Perbandaran Taiping diarah berada di Dewan orang ramai setiap malam dengan di hadiri oleh beratus ratus orang Cina. Pegawai pegawai ini dibariskan untuk menjawab semua masaalah mereka dengan di pengerusikan oleh Lim Kit Siang. Hina sungguh dibuat terhadap pegawai Melayu. Kalau tidak percaya pergilah tanya bahagian projek/planning MPT.