Khamis, 11 April 2013

PANASS!! Video Terpanas Pendedahan Berani Blogger Kedah!! @MukhrizMahathir #TukarKedah #SaveKedah


Aksi Panas? Aksi panas macam mana?

Blogger TMK ka? ishh.. 

Bukan blogger TMK, tetapi dari sahabat blogger Kedah yang lain. Namun video dari meja blogger ini sebenarnya bagus.

Blogger selalunya menulis, sekarang blogger bercakap untuk menerangkan isu. Kita tengok isu apa kat bawah ni..


Kerajaan Pas Kedah memang teruk pun, kalau pegang 5 tahun lagi, rasanya bungkuih la Kedah! Bankrup!

McTheory:
Video dari Meja Blogger ni akan disiarkan bersiri kelak..

3 ulasan:

Awanama berkata...

kalau setakat video bercerita baik tak payah, kluarkn fakta brdasarkn laporan, bukn brdsarkn mata kepala sndri. org duk kedai kopi pun leh cite mcm nie. aku bukan org kedah, tpi aku suka kepimpinan Pas KEDAH & KELANTAN.

Awanama berkata...

org gila saja suka kepimpinan kedah dan kelantan yang haram apa pun tak buat. tanah hang tak kena curi, hang suka la. kalau kena curi macam kami, mau hang nak ludah muka azizan tu!

Awanama berkata...

hang org luaq mana tau apa yg berlaku kat kedah ni...kena kat batang hidung hg...baru tau....khaittt ptuihhhh