Khamis, 11 April 2013

TUDIAA AIHH!! Video Terlarang Setiausaha Agung Pas Pulak Tersebar!! #TolakPAS



Panas beb!!! Rupanya geng Pas pun bukan se"maksum" seperti yang dorang dok canang selama ni.. Kalau setakat berlakon macam orang alim, tapi sebenarnya "buas" dibelakang tabir.., itu hipokrit namanya...

Yang terbaru.., ada berita mengatakan video Setiausaha Agung Pas beraksi ngentot-ngentot akan tersebar di ruang siber.. Pasangan nya bukan bini orang atau chinadoll.., tapi dalam kategori warganegara asing jugak beb..

Rasanya.., apa pulak komen Pok Nik dengan Hadi Awang mengenai perkara ni.. Takkan nak tuduh video tu dibuat oleh Umno jugak kot? Geng dorang yang sedap-sedap.., Umno jugak yang dipersalahkan.. Macam Gampang!!!

Apapun.., gua dapat sikit sedutan video aksi terlarang tu.. Kita warm up dulu sebelum video full keluar yee... Enjoyyy!!!

video

Ishh.. ishh.. cerita dan video ni Mc ambil kat Blog MPP, tak sangka S/U besar Pas pun ada video macam ni. Kalau korang tak buat salah, takkan kami blogger UMNO nak dedahkan?

McTheory:
Pemimpin Pakatan Haram memang suka buat kerja haram ka?

1 ulasan:

Awanama berkata...

Boleh tengok. tak salah, itu beri saja.