Selasa, 24 September 2013

Email Panas! Exco Kedah Guna Penasihat Dari Pas? #KedahAmanMakmur

Exco yang mana agaknya?

Semalam Mc menerima email.. bila Mc baca, email ini memang ada kebenarannya. Jadi hari ni, Mc putuskan untuk menyiarkan email ini untuk kesedaran semua.

Selama ini, blog Mc banyak menapis maklumat yang dapat. Tapi nampaknya, tak guna kalau hanya kita yang terhegeh-hegeh mahu menolong Kerajaan negeri, tapi mereka diatas buat tak peduli dengan apa yang terjadi.

Exco Kedah guna Penasihat dari PAS?
Sungguh majmuk politik di Malaysia apabila ada Kerajaan menggunakan Penasihat dari pihak Pembangkang. Dan ianya berlaku di Kedah. Hanya di Kedah 
Segala perancangan dilakukan dengan cukup teliti. Habis seluruh sistem dikawal oleh beliau. Adakah Kerajaan Kedah dibawah kepimpinan Dato Paduka Mukhriz Mahathir bakal mencipta sejarah dan mengulangi kesalahan Kerajaan terdahulu? 
Siapa Penasihat Khas ini? Dan kenapa beliau sangat dipercayai oleh seorang Exco di Kedah? Adakah Exco ini tak tahu atau buat-buat tak tahu? Menerima maklumat dan nasihat serta cadangan daripada lawan untuk isu besar di Kedah? 
Mungkin Dato Paduka Menteri Besar perlu kaji balik kedudukan Exco ini dan jangan apabila nasi sudah menjadi bubur baru nak tersedar. 
Jika tiada tindakan segera maka tunggulah pendedahan selepas ini yang akan merungkai siapa orang ini. Jangan gadaikan perjuangan untuk kerusi Naib Presiden. BERANI BERUBAH

Dedahkan saja.. Mc sendiri pun banyak benda nak tulis ni.. dah penat bersabar..


McTheory:
Berbuih cakap, masih sama.. adehh..

2 ulasan:

Quantum Metal Consultant berkata...

DAlam soal 'menasihai' kenapa terlalu terhad.

Yang penting isi nasihat, jika ada kebaikan wajar dipertimbangkan.

Jika ostat azizan memberi nasihat kepada mukhriz sekalipun, jika ia sesuatu yang betul dan benar - kenapa nak jadikan isu ?

PAS bukan musuh UMNO selamanya!

Tanpa Nama berkata...

Nasihat menasihati sesama islam tu tak pa, tapi kalau melantik pihak lawan menjadi PENASIHAT, tu dah kira keluaq dari ilmiah pengurusan dah tu... ada paham... ka.. nak kena dipahamkan.. jangan bagi anak selaq kain sarung ayah dahla...