Khamis, 12 September 2013

HOT! Suami Potong Hidung dan Telinga Isteri Sebab Curang?


Perlakukan manusia kadang diluar batas seperi yang dialami gadis ini dipotong hidung dan telinganya ini, sungguh kejam dan tidak berperikemanusian langsung. Inilah pengakuannya,

"Rasanya seperti ada air sejuk di hidungku, kubuka mataku, tapi aku tak boleh melihat apa apa, kerana semuanya berdarah!" Ia tidak mempunyai hidung dan telinga kerana dihiris oleh anggota Taliban di Afghanistan sebagai hukuman kerana meninggalkan suami.

Pejabat berita AFP akhirnya mendapat melaporkan Aisha meninggalkan suami dan kembali ke rumah orang tuanya kerana tak tahan dengan perlakukan kasar suami.

Namun berita masih simpang siur apakah kerana suaminya memang ahli taliban dan TIME membesarkan cerita kononnya ia kekejaman Taliban terhadap anggotanya? Tapi yang pasti hanya Aisha yang tahu dan mengalami penderitaan ini.

Apakah ini propaganda barat?


McTheory:
Kemungkinan besar.. hmm

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!

P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

3 ulasan:

Awanama berkata...

taliban memang sial dan kejam...bukan propaganda lah bodo...

Awanama berkata...

tanpa nama di atas kau pun jgn jd bodow sama, itu hanya sekerat berita yg belum tentu sahihnya, yahudi dan nasrani punya agenda kau reti tak? atau kau ni memang yahudi / nasrani? natang kafir mu ni

Awanama berkata...

Bg aku tk tahulah Taliban tu mcm mana tp yg aku tau PAS mmg SIAL dan jd ejen kafir laknat, SYIAH pula sudha buahkan hasil dr sekian lama bersarang dlm PAS.

PAS lbh sial dr Yahudi krn Yahudi angakt bangsa dan agama mereka tp PAS perosak pd agama dan bangsa!!