Rabu, 4 Jun 2014

HOT!! Banjir Lumpur Kilat Teruk di KL!!


Gambar dihantar oleh seorang kawan. Katanya banjir lumpur teruk berlaku di jalan MRR2 dari Taman Melati ke UIAM Gombak.

Masih belum diberitakan berapa kecederaan atau kehilangan nyawa.

Sent from Samsung Mobile

15 ulasan:

Awanama berkata...

Masalah air di Selangor masalah Pakatan katanya. Tolak Pakatan katanya.

SEkarang dan sejak dulu masalah air terlebih di KL masalah Keraaaajaan bee end. Nak tolak siapa..

Ooooh salah Pakatan gak.

Awanama berkata...

Tentu la masalah pakatan...
Sekarang ni semua masalah pakatan punya pasai...

Awanama berkata...

Betul betul; Pakatan bermasalah dan timbulkan masalah seperti kuran bekalan air terawat dan juga air banjir.

air LOMBONG satu.. ais kasi kurang ye berkata...

masalah selangor takkan nak kata masalah umno pula...

gile kentang betul anjing2 pr ni.. susah nak mengaku tu semua akibat keBODOHan pemimpin mereka... asyik berceramah, kutip derma sana sini.. ada pemimpin pun asyik beraiskrim dalam jamban, tak pun lepas air tertunggak kat hotel dengan chinadoll sambil tebar roti canai... takkan tu salah umno lagi...jangan jadi BAHALOL sangat anjing2 pr oooiii....!!!!!!!

Awanama berkata...

sokong air Lombong satu.. muakmacai Pakatan Haram ni mau kita ludah ja.. dhla bodo lepastu samseng.. bkn main sakan angkuh demo sana sini.. nah la Tuhan bg hangpa rasa nak salah sapa?? puak bodo sombong perintah.. padann muka la..selesailah sendiri.. duk sebok sebut nama UMNO buat apa.. Suruh Terresa Kok buka gereja banyak2.. Tony Phua, Ronnie Liue bapak gangster tu suruh buka banyak2 lagi rumah urut, pelacuran.. biaq Tuhan Ajaq hangpa!!

Awanama berkata...

APA PERLU KITA BUAT DGN SETAN2 , KITA BENAM KAN SEKOR2 , DAH TUA MASING2 BUAT PERANGAI

Awanama berkata...

Di sebabkan semua salah Pakatan. Mari kita bagi peluang kepada Pakatan memerintah untuk memperbetulkan semua masalah tersebut.

Pakatan nak betulkan masalah perlu KUASA yang sekarang ada kat bee end. KUASA kerajaan negeri terhad.

OK?

Awanama berkata...

ALASAN masing-masing. Bila perkara berkaitan masalah terus berpendirian kuasa yang ada tak seberapa dan terhad kononnya. Jadi tak boleh nak buat apa dan salahkan Putrajaya.

Tapi bila bab perkara yang menguntungkan atau masuk duit punya hal barulah terus mengaku berkuasa untuk meluluskan segala-galanya tanpa had tanpa menghiraukan bantahan atas alasan hak asasi manusia seperti rumah urut dan pusat karaoke yang boleh bertukar jadi pusat macam-macam hal dalam sekelip mata mengikut keperluan pelanggan.

Awanama berkata...

Biasala. Mati pun ada alasan.

Tapi alasan mana yang betul?



Semua kerajaan negeri ada luluskan tempat hiburan ikut undang2. Yang jadi rumah urut dan karaoke tu geng syaitan yang buat.

Penguatkuasaan klau setakat bawa kertas saman dengan air liur ja mana nak berkesan.

Kena ada polis atau pasukan bersenjata. Mereka ni dibawah kerajaan bee end. Macamana Pakatan nak control?

Nota*Pengurusan kewangan kerajaan negeri Pakatan memang tip top diakui oleh auditor. Yang baik mesti kena mengaku supaya jadi contoh.

Awanama berkata...

Soal air kena tanya orang kuat PKR yg suka air masuk depan dan juga belakang...!!Tuhan terpaksa duga penyokong2 dia dgn air melipah ruah..tambah dgn selut pulak !!

Awanama berkata...

Terbaikkkk
lepas ni rakyat selangor minum air selut pulak....
Air selut kurang dna babi satu...

Awanama berkata...

Tip top kepala hotak hang...
simpan duit pakai utk kroni...
rakyat bagi air lombong dgn air selut...

Awanama berkata...

Kepala hotak hang la 10.20 nk bg setan pejanaham perintah Malaysia.

Apaakat abg bini hang kt depa suruh depa test sorng sikit.. boleh??
bodo punya macai. Bala dh byk kt Selangor sejak Pakatan Dajjal perintah hang nk suruh bala mai lg banyak ka?

Awanama berkata...

Bala kat Selangor tu kira ok dari bala kat negara ni skarang. Setakat tak der air tu masalah boleh diurus.

Ni bala masalah sosial bunuh, rogol, dera, mh hilang....dll ni kat seluruh negara ni boleh ganti balik ka yang hilang.

Otak mau cerdik. Kalau tak, tertingallah dalam bee end.

Awanama berkata...

Di Selangor, PR tak dapat selesaikan masalah air, lori sampah, gerai2, dll