Rabu, 2 Julai 2014

HOT!! Kenapa Perlu di Bina Lapangan Terbang Antarabangsa Kulim? #KedahSerataRata



Sidang Media YAB Dato'Seri Mukhriz Tun Mahathir berkenaan Lapangan Terbang Antarabangsa Kulim.

"Lapangan terbang ini tujuan tentulah untuk mengangkat lagi ekonomi bukan setakat negeri (Kedah) sahaja, tetapi seluruh zon utara termasuklah Pulau Pinang, Perlis dan sebelah utara Perak."

"Ini satu keperluan yang semakin mendesak memandangkan kapasiti di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang itu semakin sibuk, jadi jumlah penumpangnya semakin ramai dan kita tidak mahulah atas kekangan itu maka kita tidak dapat menarik ramai pelabur ke utara ini."

"Jadi sekiranya adanya Lapangan Terbang Antarabangsa yang mengendalikan urusan penumpang termasuklah penumpang yang kos rendah ini dan juga kargo, maka insyAllah ianya akan membantu untuk penumbuhan ekonomi setempat."

"Kita masih dalam proses rundingan dengan kerajaan persekutuan khususnya kementerian pengangkutan, kementerian kewangan dan pihak perancang ekonomi."




Jom sahabat join kami di Mukhriz Mahathir FC.. nak join KLIK LINK bawah ni..


11 ulasan:

Awanama berkata...

Selain dr kepentingan projek Lapangan Terbang Antarabangsa Kulim ini tolonglah Dato Seri kembalikan KUIN Kuala Ketil ke tempat asalnya di Alor Setar.

Tolonglah bangunkan Alor Setar sebagai Bandaraya Ilmu seperti yang dirancang. Selesaikanlah masalah satu2 dulu.. KUIN ini permata untuk rakyat Kedah.. setelah PAS pelingkup.. KUIN dah hilang fungsi asalnya..

ini di ALor Setar pun tak selesai lagi dah melompat jauh ke KULIM.. cmna ni Dato Seri??

Awanama berkata...

Bangunkan Perlis sebab buat kat Kulim? Sikit punya jauh tu.....

Tapi tak heran kalau projek ini jadi.. Geng makan duit rakyat dari 50 tahun dulu tentu ada banyak duit boleh pi tabur kat situ bagi jadi juga...

Harap rakyat tak jadi papa kedana time tu, dah ler...

Yang kaya makin kaya. Yang Melayu makin brimmmm..

Awanama berkata...

geng makan duit Memali dgn tarah bukit licin botak empangan pedu, baling sik tu geng mana ha? geng kepiah ataih kepala tp penipu besaq? geng lendiaq hijau buat markaz merata ceruk sembah gambar tokong ajis.. tu geng mana? geng PAS bodo duk perbodo org tu.. jgn kata BRIM.. duit anak yatim pun depa balaih..

awat tak cerita pun??
macai??

Awanama berkata...

Anon 12.30. Dalam Pas memang ada geng tarah duit. Al maklum perangai manusia.

TAPI TAK BLEH tarah banyak2 sebab ramai orang perati. Sat ja orang mai tangkap punye....................................... Tapi pelik gak tak de pun kes yang lekat kat mahkamah. Jadi cerita betul+fitnah la kot.

Dalam bee end boleh tarah banyak2. Sebab yang dok perati pun sama2 tarah. Hu..Hu..

Nak bagitau sikit.... zaman Ustaz Azizan dia percaya semua orang. Dia orang baik... Jadi adalah malaun2 yg tumpang senang. Malaun ni pun ada dari geng amano yg kunun insaf. Inilah pengajaran kepada pemimpin Pas.

Tukar balik ke Pakatan dengan taktik baru..

Awanama berkata...

Strategi bro, strategi.

Awanama berkata...

Pakatan perlu susun strategi.

Musuh pun ada strategi.

Tapi Allah yg menguasai strategi.

Pengundi Sik berkata...

Ni nak habaq, geng kopiah Penipu Rakyat pun sama la. Cerdik kena kat depa. Duit habih tarah sampai bukit di Sik ni habih gondoi. Parking tepi padang nat pun kutip duit tapi pi mana duit tu pun tak tau la. Awat masa hangpa perintah dulu sama gak takdak pun kes lekat di mahkamah? Di Selangoq n Penang dah pegang 2 penggai tapi takdak pun kes naik. Toksah dok sembang la kata hangpa baguih. Lagi merosak ada la. Juai habih agama sebab nak ligan undi. Tahalul siyasi kepala otak hang.

Zam berkata...

anon 1.41 ooo salah UMNO jugak la..
bini org lendiaq hijau @ PAS mengandung pun org UMNO punya kerja ka? ayat ni hangpa tiru ayat2 bangsa Yahudi ni suka salahkan Tuhan..salahkan Nabi salahkan kitab.. hangpa tak salah..

Kalau kg PAS pun org UMNO xboleh nk tembuih masuk.. ini plak pemerintahan negeri... MB org PAS... lembu ja ko tpercaya cerita hang PAS perintah org UMNO plak yg salah.

Ataih kepala pakai kopiah.. ceramah sorong karung duit.. derma jihat konon.. puihh laaa.. menipu dr sekecik2 sampai sebesaq2.. apa sgt nk tarah duit menipu masa berkuasa di Kedah.. resam macai & pemimpin PASngok lepaih pelingkup cuci tangan salah UMNO.

Awanama berkata...

Minta maaf, saya orang KL x pafam lah lorat kedah.kalau boleh tulis yang senang pafam ...boleh

Awanama berkata...

xphm duk diam jgn duk jampuk org Kedah punya hal.. stgi byk dosa duk fitnah sana sini.

Awanama berkata...

jom kita sailang lim. dia mmg dah besaq kpala. kurang ajaq. lansung tk respect kita melayu. pas hmmm... politik kg boleh ar.. kering2 kena kencing ngan dap dgn nuar tp takpa.. tk kesah jnji p putrajaya.. gila duniawi.. kalu jadi baru depa tau langit tinggi ka rendah.. toi ak..