Ahad, 31 Januari 2010

BETUL KE ANWAR EJEN YAHUDI?! SIRI 2


Pendedahan sempena kes liwat Brader Anwar!

Mc ada membaca satu lagi artikel yang berkaitan dengan Brader Anwar dan kawan Yahudinya. Tahukan pembaca semua, selepas sahaja Brader Anwar berjaya mengurangkan majoriti Kerajaan Malaysia semasa PRU ke 12, ada satu akhbar Yahudi yang memuji Anwar adalah Jerusalam Post, penulis Artikel itu Shani Ross memuji Anwar kerana berjaya menyatukan parti pembangkang mengurangkan majoriti kerajaan Malaysia dan melaksanakan nilai demokrasi barat di Malaysia. Maknanya mereka menolak Islam Malaysia sekarang.

Baca apa yang ditulis.
"Sebagai pendokung Islam moderat, budaya, hak kebebasan agama , dan demokrasi liberal, Anwar memperolehi populariti dan kekuatan dan sokongan dan akan menjadi Perdana Menteri dalam pilihanraya akan datang" Kata Shani Ross dalam artikel tersebut.

Apakah tidak pembaca semua PELIK apabila yahudi memuji seorang pemimpin Islam yang lain? Jika tidak ada langsung kaitan Brader Anwar dengan yahudi, adakah mungkin mereka akan menyokongnya? Kenapa mereka (Yahudi) beria-ria mahu Brader Anwar memenangi pilihanraya yang akan datang? Apakah muslihat mereka? Hanya Brader Anwar dan Yahudi sahaja yang tahu jawapannya.

Cuba kita kenangkan pemimpin-pemimpin Islam yang lain, yang selalu jadi mangsa hentaman yahudi, seperti Ayatullah Khameini dan Ahmadinejab hinggalah kepada Tun Dr Mahathir Mohamed gara-gara pernah mengecam pemimpin orang Yahudi. Tokoh-tokoh Islam ini benar-benar hendak menegakkan agama Islam di medan antarabangsa, sehingga mereka ini menjadi musuh kepada bangsa dan media yahudi.

Apa agaknya keistimewaan Brader Anwar, sehingga dia menjadi kesayangan Yahudi? Anwar seringkali mendakwa ingin melaksanakan demokrasi dan kebebasan yang sebenar di Malaysia,tidak ubah seperti hasrat Amerika yang seringkali ingin menegakkan demokrasi di negara islam, namun adakah ia berbaloi jika demokrasi itu berlandaskan apa yang berlaku di Amerika seperti hak kebebasan beragama, hak kesamarataan dan hak perkahwinan sejenis di amalkan di negara kita.

Adakah ini yang menyebabkan yahudi menjadi sahabat baik Brader Anwar? Kita semua tahu bahawa Brader Anwar memang terlibat dengan kes liwat meliwat ni. Mungkin disebabkan ini juga Brader Anwar berbaik-baik dengan yahudi, kerana yahudi mengalakkan aktiviti sebegini. Nak ke Malaysia jadi serupa macam Amerika?

Adakah ini sebenarnya yang diperjuangkan oleh kelompok Islam Moderat atau dikenali juga kelompok Islam Liberal dalam mencari hak kebebasan dalam sesebuah negara islam, kerana kelompok ini merasakan apa yang dikatakan Islam mengenai perilaku gay dan homokseksual adalah tidak tepat dan benar. Adakah ini Islam liberal yang diperjuangkan oleh Brader Anwar sekarang?

Sedangkan Nabi Muhammad saw bersabda, "Siapa saja yang menemukan lelaki pelaku homoseks, maka bunuhlah pelakunya tersebut." (HR Abu Dawud, at-Tirmizi, an-Nasai, Ibnu Majah, al-Hakim, dan al-Baihaki). Imam Syafii berpendapat, pelaku homoseksual harus direjam (dilempari batu sampai mati) tanpa membezakan apakah pelakunya masih bujang atau sudah menikah.



Mc sudah membincangkan semua ini dengan pembaca. Apakah ini pemimpin Islam yang sebenar? Apakah ini pemimpin Islam yang kita cari? Apakah ini pemimpin yang kita hendak harapkan untuk memimpin Malaysia sebagai negara Islam, untuk generasi kita yang akan datang? Agaknya nanti, apakah akan jadi bila Brader Anwar jadi PM Malaysia? Nauzubillah..mintak dijauhkanlah.

Sumber AIDC

MctHeory:
Rambut sama hitam, hati lain-lain. Menyesal dahulu berdapatan, menyesal kemudian, tiada gunanya.

2 ulasan:

PUTRA MERDEKA berkata...

anwar ni dajjal bro!

Tanpa Nama berkata...

Kalau betul ape ditulis...ianya amat menggemparkan.... Hanya ALLAH yang tahu... YANG PASTI....dari pucuk pimpinan sampai ke akar umbi...UMNO dah lama jadi YAHUDI... Yang bawa pemain kriket ISAREL...UMNO... Yang jumpa menteri luar ISRAEL...Zahid Hamidi (UMNO)... Khidmat nasihat 1 Malaysia (APEC - Yahudi)...UMNO... Yang panggil DUTA PBB balik ekoran UNDI kontroversi tu....UMNO... BERNAS terlepas ke tangan syarikat luar...UMNO... ALLAH knows bro.....