Ahad, 31 Januari 2010

BETUL KE ANWAR EJEN YAHUDI?!


Mc ada masuk blog AIDC dalam mencari bahan mengenai Brader Anwar yang kini sedang sibuk mengulang kaji berkenaan kes liwatnya. Mc ternampak cerita berkenaan dengan logo PKR masa Konvensyen Keadilan Negeri Pulau Pinang yang bertempat di Dewan Tunku Komtar. Konvensyen tertutup ini telah dihadiri oleh 1200 Ajk dari seluruh cabang negeri P.Pinang. Kiranya hanya AJK yang dijemput sahaja yang boleh masuk.

Banyak cerita yang digembar gemburkan tentang Brader Anwar dengan yahudi. Mungkin ada antara kita yang tidak percaya dan mengatakan ia fitnah kepada Brader Anwar ni. Cuba tengok foto kat bawah ni, perhatikan betul-betul kain penghias belakang pentas tersebut.



Kemudian cuba bandingkan kain belakang pentas tersebut dengan logo bawah ni. Cuba tengok betul-betul kedua-dua gambar berkenaan. Tidakkah kelihatan hampir sama?Bukankah ianya iras-iras logo kumpulan yahudi iaitu FREEMASON. Ini secara tak langsung menjelaskan keakraban hubung kait di antara parti (PKR) itu dengan organisasi Yahudi tersebut.
Organisasi ini adalah kumpulan yang dianggotai oleh lebih 6 juta laknatullah yahudi ini.




Adakah semua ini kebetulan? Atau sengaja dirancang? Sebagai orang Islam, lambang mata satu adalah lambang kejahatan. Hanya Dajal sahaja yang bermata satu. Bagi semua umat Islam, kaum yahudi laknattullah adalah dajal didunia sekarang, kerana sering menindas umat Islam dalam segala hal. Apakah kaitan Brader Anwar dengan yahudi? Hanya Allah saja yang tahu!

sumber Pusaka Ayahanda

MctHeory:
Semua benda sudah ada didepan mata! Percaya atau tidak terpulang!

3 ulasan:

Frodo Baggins berkata...

bro
mmg ramai dah yg bising sal
all seing eyes kat bendera PKR ni
suatu kebetulan atau disngajakan ...

JoN berkata...

gua konpiden mmg anwar ni dpt sponsor ngan guideline dari zionis laknat ni, pnah dak diaorg ckp sapa yang cipta logo tu, tiba2 je logo tu wujud dlm parti tu, mcm dh lama plan je...

"ana" Muslimah ♥ berkata...

salam.. kbenarannya hnya ALLAH SWT sja yg thu.. wassalam..