Jumaat, 29 Januari 2010

BUKTI RAKYAT SELANGOR MAKIN TOLAK KHALID GAGAP!



Mc nak beritahu ni, baru-baru ni ada bancian mengenai kepopulariti Si Khalid Gagap mentadbir Selangor. Mc difahamkan, Si Khalid sekarang ni dah kurang popular berbanding dulu.

Menurut bancian Merdeka Centre, mereka yang berpuas hati dengan pentadbiran menteri besar itu telah jatuh lapan mata sejak beberapa bulan lalu dan ia mencatatkan 62 peratus pada Jun 2009 tetapi menjunam kepada 54 peratus pada Januari tahun ini.

Mc harap puak ahlul-ahlul PR ni berwaspadalah dengan keadaan ini. Khalid ni makin hari makin teruk pentadbirannya. rakyat Selangor dah mula sedar atas kesilapan yang lepas. Rakyat bukannya bodoh macam korang.

Mc rasa la, bila sampai PRUke13 nanti, si Khalid ni mesti orang Selangor dah tolak dia habis-habisan punya la. Makin lama, makin tak laku lagi Khalid ni. Banyak sangat kes dia buat, macam kes sapu duit anak yatim, kes uitm dan macam-macam kes lagi. Nak baca klik di sini.

Bersedialah kau Khalid. Hari akhirmu pasti menjelma. Khabar pengakhirnya Pakatan Haram di Selangor sudah nyata. Hanya tunggu hari menjelma.

MctHeory:
Projek Selangor bangkit makin berjaya sedarkan rakyat! Usaha lagi supaya rakyat terus tolak khalid gagap ni.

4 ulasan:

Basuh Baju berkata...

Tak perlukan kajian ni nak buktikan saudara..tindakan khalid melantik Anwar jadi penasihat ekonomi RM1 pun dah menunjukkan yang dia incapable utk tadbir negeri..

To be fair, ada juga menteri2 besar dari BN yang tak bagus juga. Namely MB Terengganu..haha

McTheory berkata...

Betul tu saudara basuh baju,
Mc menyokong! Alaa. . ahmad said pun tunggu masa je tu. . hehe

PUTRA MERDEKA berkata...

salam bro,
UMNO dan BN semakin jelas akan dapat menawan semula Selangor! Semoga pemimpin UMNO dan BN terus bekerja keras untuk membuktikannya....
Pakatan Haramjadah Pembangkang akan dikuborkan di Selangor

lagenda berkata...

Salam,

Setuju dengan saudara dan komen rakan-rakan semua.Selangor akan kembali ke tangan BN selepas ini tetapi harus bekerja dengan lebih kuat lagi