Selasa, 12 Januari 2010

EDISI SIASAT: DRAMA BARU ANWAR AKAN MUNCUL SEBELUM 25HB!




Mc difahamkan bahawa Anwar sekarang tengah sebuk membohong rakyat berkenaan dengan isu liwatnya. Mengunakan strategi biasanya iaitu cucuk dan racun dengan mengatakan semua ini adalah konspirasi UMNO. Anwar sama sekali takut kes liwatnya akan menjadi tajuk utama di akhbar-akhbar aliran perdana.

Mc ada terima khabar dari skuad dalam PKR bahawa team penerangan PKR tengah mencari cerita baru untuk dibuat tajuk utama bagi mengalih pandangan rakyat dari kes liwat ke drama baru.

Mana la si Anwar dapat berceramah 1Malaysia untuk membohong rakyat bagi menafikan kes liwatnya. Dia pun mula mengerakan gerakan sulit bagi mencari pasal atau sebab untuk dibuat berita.

Blogger penjilat Anwar dah habis idea untuk menjilat lagi, mereka pun dah tak mampu nak menepis serangan dari blogger pro BN. Kes liwat Anwar makin lama makin diketahui rakyat akan kebenarannya. Maka rakyat akan tahu drama sebenar si Anwar.

Isu 'Kalimah Allah' yang telah kecoh dengan pembakaran gereja telah sampai kepenghujungnya apabila Kerajaan Pusat telah mengumumkan untuk mengunakan 'secret weapon' (I.S.A) bagi mengawal sebarang kekecohan yang berlaku.

Menyebabkan Anwar dah takdak isu nak bisingkan lagi. Isu gula pun dah sejuk, isu enjin dah selesai. Maka skuad fitnah dan hentam PKR didalangi oleh AMK akan melancarkan drama baru. Kita tunggu dan lihat apa drama terbaru mereka.

MctHeory:
Setiap kali Anwar nak masuk mahkamah, mula la isu hasil lakonan beruk-beruk belaan Anwar mengemparkan negara. Kalau bukan RPK mesti AMK, bukan juga mesti Karpal, kalau bukan lagi mesti N.ajis, bukan juga mesti Zaid, bukan juga mesti Guan gangsta Hong kong, bukan juga ke, mesti si kembar Kalid gereja dan gagap. ahh. .tunggu saja la drama mereka ni.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cehh.. asal PKR buat drama. kalo ameno apa plak? ameno yang kaki pusin.. awat ampa banggang sangat! ameno ni bodo ka?

Tanpa Nama berkata...

TANPA NAMA 03:11

KAU NI SPESIS JENIS APA? KENAPA BODOH SANGAT SAMPAI OTAK DAH MATI TAK BOLEH BERFIKIR MANA BAIK MANA BURUK BUKA MATA BUKA OTAK KAU NI .... YANG JAHANAMKAN ISLAM/MELAYU KAT MALAYSIA NI ADALAH PAS DAN PKR ..... BODOH TOLOL BAHALOL BANGGANG BENGAP

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 03:11
apo ni yang kaki pusin dan drama tu kan nik ajis (pas) yang melacurkan agama dan bilo cakap suka pusin2

McTheory berkata...

Rilex geng. . budak2 PKR memang bangang!. . sedia maklum la.

C L J berkata...

Khalid dengan Azmin macam mana dah sejuk ke. Panas lagilaaa. Cuma masing masing dok simpan je tuh.

AMK tuh dok tunggu ada tangkapan je. Mereka akan amokkan (sebagai tentera upahan) tentang isu tangkapan tuh. Polis pon pandai cermat jugalaaaaa.