Ahad, 24 Januari 2010

PKR KUALA SELANGOR, TIDAK BUBAR?!



Mc sebenarnya baru dapat berita mengatakan si kencing merata Ezli AMK Selangor sekali lagi cuba mengencing rakyat Malaysia dengan mengatakan PKR Cabang Kuala Selangor tidak dibubarkan, seperti mana diheboh oleh blog dan media baru-baru ini. Mc pun cuba cari cerita sebenar. Ini yang Mc dapat.

Si kencing ni kata lagi, Angkatan Muda Keadilan dan Wanita PKR meletakkan keyakinan tinggi kepada Tan Sri Abdul Khalid gagap untuk menerajui cabang PKR Kuala Selangor dan selaku menteri besar Selangor. Si kencing ni juga maklumkan bahawa PKR Cabang Kuala Selangor tidak bubar dan boleh bergerak seperti biasa, katanya dalam satu kenyataan hari ini kepada wartawan.

Kencing ni kata lagi, perletakan jawatan AJK cabang Kuala Selangor sebelum ini dipertikaikan kesahihannya kerana ada keraguan yang terdapat dalam soal menandatangani surat peletakan jawatan tersebut (macam mana ada keraguan? salah surat ke?, atau Brader Anwar suruh pujuk balik?)

Ohh! ada keraguan ke? Ada keraguan ke, atau bos dah call suruh settle? tah-tah ada sebab lain kot? Surat perletakan jawatan pun boleh salah tandantangan ke? Boleh dipertikaikan kesahihannya? Takkan ada komplot lain buat surat perletakkan jawatan kot? Pelik ni, Misteri sungguh!

Bagaimana satu cabang yang ada 12 Ajk, termasuk Ketua dan Timbalan ada 14 orang. Tidak dibubarkan apabila 11orang AJK termasuk ketua cawangan meletakkan jawatan mereka. Malah lebih pelik lagi bila 12 surat perletakkan jawatan ditarik balik kena mempertikaikan kesahihannya. Macam Mc ceritakan di sini dan di sini.

Mc berasa sungguh sangsi dengan keadaan ini. Orang nak letak jawatan pun boleh tarik balik. Siap kata bagi sokongan kat Mb Gagap. Dulunya maki-maki diorang kat Khalid dengan Anwar. Sekarang ni boleh pula sokong-sokong ye. Sungguh misteri kejadian ini. Jika betul semua ahli PKR yang letak jawatan tu tarik balik surat letak jawatannya. Mesti ada hadiah yang Brader Anwar dan khalid gagap kasi kat diaorang ni.

MctHeory:
Dah agak dah! Brader Anwar mesti buat sesuatu punyala. Berapa banyak duit rakyat habis gamaknya!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pandai la ko, bole caya ke? macam bodo je ameno ni.

Ipoh Marley berkata...

Tanpa Nama berkata...

pandai la ko, bole caya ke? macam bodo je ameno ni.

2010 Januari 24 23:04

ko la yang BEBAL!!!

Tanpa Nama berkata...

Biarkan kalid gagap lagi. anwar rasuah diorang tu kot!