Khamis, 18 Februari 2010

ANWAR: MENCARI PERTOLONGAN GENG PELIWAT!



Sebenarnya panas hati Mc pada beruk-beruk gay ni tak padam lagi. Sudahla kurang sopan, meloyakan, dah tu kurang ajar pula tu. Golongan beruk-beruk ni memang jijik dan kotor, perlu kita sama-sama umat Islam bangun dan membenteras masalah golongan beruk-beruk gay ni.

Sedang kita mengikuti Ketua Peliwat Negara punya kes, si bro Anwar. Tiba-tiba si anwar ni dapat pula sokongan gay, bukan sahaja dari dalam negara, bahkan dari luar negara. Hebat betul beruk gay ni, pasti beruk-beruk ni sudah ada komuniti atau persatuan yang akan membela mereka dan menyokong anwar.

Semalam Bloggers, NGO dan Pemuda BN turun padang menyatakan bantahan (sewaktu Mc ditahan kat balai, tak dapat turun sekali). Bantahan dibuat kerana campur tangan 50 MP Australia terhadap undang-undang negara kita. Mereka menyuruh kita menarik balik kes liwat anwar dimahkamah!

Apahal? rumah orang pun sibuk mau kacau ke? jaga rumah sendiri la wei. Bantahan semalam dibuat supaya pengerusi jawatankuasa kecil hal ehwal luar negeri parlimen Australia, Michael Danby menarik balik surat yang dihantar oleh 50 ahli parlimen negara itu kepada pesuruhjaya tinggi Malaysia di Australia serta menuntut permohonan maaf dari mereka.

Adakah beruk-beruk MP kangaroo ni nak tarik balik dan mohon maaf? mungkin tidak, malah mereka akan mencari sokongan MP atau puak beruk gay di negara yang lain supaya menyatakan bantahan sama seperti mereka. Seperti Mc katakan tadi, komuniti Gay di dunia ini semakin besar, anwar akan meminta bantuan kepada mereka.

MP Kangaroo ni seorang gay, mungkin dia akan cari beruk gay yang lebih berpangkat bagi menyokong bantahannya pula. Ini belum lagi, keluar suara dari US, UK dan Yahudi yang menyokong amalan seks songsang ini. Kalau kes ini berlanjutan, pasti mereka akan masuk campur.

Hanya Gay yang akan menyokong Gay. Di zaman pemerintahan Tun dr Mahathir, sewaktu anwar menjadi TPM, orang no dua di Malaysia. Anwar sudah keluar negara berjumpa dengan pelbagai kenalan dan kroninya, hanya untuk memperjuangkan amalan demokrasi dan hak asasi manusia. Sambil memburuk-burukkan Malaysia kerana dia mengatakan, Malaysia tidak amalkan demokrasi secara telus. Untuk apa TPM Malaysia memburukkan negara sendiri? Kenapa dia perjuangkan ini semua? untuk siapa? kenapa? penting sangat ke?

Bila hak asasi manusia diguna pakai di Malaysia secara mendalam sama seperti di Us, negara barat dan Turki, maka seks bebas pun tidak akan ada salahnya. Undang-undang tidak akan berkesan lagi pada kesalahan seks dan kebebasan beragama. Sesiapa pun boleh jadi gay, lesbian dan pengkid dengan tiada halangannya. Malah orang Islam boleh sesuka hati tukar agama tanpa ada sebarang undang-undang yang boleh kita membantah.

Dulu mungkin kita tak faham kenapa anwar perjuangkan semua ini. Sekarang semuanya ada didepab mata. Fikirkanlah. Mahukah kita semua ini terjadi. Apabila kita tidak dapat mengawal semua ini dinegara kita sendiri. Bagi yang mahukah kebebasan bersundal, sila undi Pakatan Haram. Demi untuk anak dan generasi anda pada akan datang!

MctHeory:
HANYA BERUK GAY SAJA, YANG SOKONG BERUK-BERUK GAY YANG LAIN!

3 ulasan:

Frodo Baggins berkata...

>>___<<

dengan tujuan KY Jelly dijual dengan harga yg "berpatutan" agaknya. huhuhuhuhu ..

pe pun, tindakan negara lain2 desak gugurkan kes ni mmg melampau! kita negara merdeka. berdiri sendiri! amende negara2 luar ske ati nak pijak sistem kita? bangang! buy aus last!

McTheory berkata...

frodo. .

lama tak nampak, mana tercampak?

he he he

Tanpa Nama berkata...

akhirnya KY Jelly juga yang paling laku dalam pasaran. gay dah kenal pasti jenama apa yang paling laku dalam pasaran.