Rabu, 17 Februari 2010

APABILA ILMU GAY ANWAR CUBA DIHALALKAN!



Semasa Mc menaip posting ni, Mc baru saja balik dari balai Polis, Mc bukan pergi melawat rakan atau saudara disana. Sebaliknya Mc baru saja ditahan selama 3jam untuk disoal siasat diatas kes pergaduhan.

Mungkin bagi yang membaca, akan mengatakan Mc ini jahat dan ganas kerana bergaduh, akan tetapi apabila teguran dibalas dengan makian serta kekasaran, apakah kita mesti berdiam diri tanpa cuba untuk mempertahankan diri?

Tentu pembaca tertanya-tanya apakah yang telah terjadi kepada Mc? Kisahnya begini, ketika Mc sedang beratur hendak membeli tiket wayang di Sunway Piramid, P.J, dihadapan Mc, ialah dua budak lelaki melayu (tak tahu la Islam ke tidak) yang boleh dikatakan agak jambu (Hensem). Salah seorang daripadanya berbadan tegap, yang seorang lagi kurus biasa.

Mc bukan kisah pun akan dua ekor budak ni, cuma Mc berasa rimas apabila dua ekor budak ni pada permulaannya cuma berpeluk pinggang. Lama kelamaan, dari peluk biasa, sampai ke peluk agak berahi dan sampai ke peringkat cium leher dan pipi.

Sakit mata Mc tengok aksi beruk gay dua ekor ni. Bukan Mc sahaja yang memerhatikan beruk dua ekor ni, ramai lagi yang nak termuntah melihat aksi seks songsang mereka. Umur keduanya, Mc agak dalam lingkungan 20an, dan mereka mungkin pelajar dari IPT yang berdekatan.

Sebagai seorang warganegara Malaysia yang berasakan dirinya dipihak yang betul. Mc cuba menegur kedua-dua beruk tadi secara baik. Tapi alangkah terkejutnya Mc apabila teguran Mc dibalas dengan makian, dan kemudiannya disertai dengan tolakkan yang kuat oleh beruk yang berbadan tegap.

Umpama api disimbah minyak, pantang anak melayu dicabar, Mc terus menuju arahnya. Beruk gay berbadan tegap tadi cuba menumbuk Mc. Mc tunduk dan membalas. Nak tahu apa yang terjadi? Mc dah pijak beruk tadi dan Polis Bantuan dah cuba tarik Mc dan angkat beruk tadi.

Mc dibawa ke balai, bersama beruk tadi. Yang paling Mc tak boleh lupa, apabila Mc ternampak Pin Button lambang PKR dekat Poshbag siberuk gay tadi. Tersenyum lebar Mc, banyak juga gay dalam PKR ni. Samaada mereka ini jadi gay sebab terpengaruh dengan anwar, atau mereka ini menyokong PKR disebabkan nak halalkan gay.

Apapun, tidak syak lagi, jika anwar dan PKR memerintah Malaysia, barangkali undang-undang persundalan tidak kira gay atau pelacuran, mungkin akan dihalalkan. Ya Allah, ngeri kalau difikirkan balik Mahukah kita, generasi kita akan datang didedahkan dengan kehidupan sebegina? Nabi tak mengaku umat.

MctHeory:
Mc tak salah, Mc cuba mempertahankan maruah Melayu Islam dan mempertahankan diri.

15 ulasan:

PUTRA MERDEKA berkata...

Bro MC,
Tahniah bro kerana JANTAN dalam menegakkan kebenaran!
Puak-puak sonsang ni semakin terserlah kerana ketua mereka dan parti anutan mereka begitu...
Sebenarnya Sdr telah mempertahankan kesucian agama, ketamadunan bangsa dan keharmonian negara!

CUCU TOK WAN berkata...

Tahniah!

Anda melakukan sesuatu yang betul, biarpun pada masa yang sama, kelihatan seperti melanggar undang-undang negara!

Kita pertahankan Islam kerana kita takut bala Allah Taala... itu yang sebetulnya....

Tanpa Nama berkata...

SAYA DOA KAN BRO. DIRAHMATI ALLAH....SEBAGAI MANA ALLAH MEMBENCI GOLONGAN GAY.......
SAYA BANGGA...TERAMAT BANGGA....
DGN BRO MC.....

Godisuno berkata...

kalau berlaku maksiat maka cegahlah dengan tangan, kalau tak mampu, cegahlah dengan mulut, kalau tak mampu juga cegahlah dengan hati. anda melakukan ketiga-tiganya. syabas!!!!

Apai Saloi berkata...

Bravo Apai Mc...!! Apai Saloi pun benci dengan kaum gay jamban ni.. parai (mampus) PKR..!!

McTheory berkata...

Terima kasih rakan-rakan seperjuangan! sebagai melayu Islam, memang tanggung jawab kita menjaga saudara-saudara kita yang telah jauh tersesat.

Zulfahan berkata...

Mc,

Jangan kata awak... saya pun akan ketuk budak tu..

Syabas.. ini la nama dia menaikkan syiar islam..

Jangan kasi chance kat kaum Lut ni

Tanpa Nama berkata...

Apa salah ke kalo nak jadi gay! punya pasal kami la. kami bukan kaco org pun. ada kami kaco duit mak bapak korg ke? ini hak asasi kami la. kalo kami susah kami tak minta duit korg ler...

Joey

FAN berkata...

Syabas Mc..Keberanian sebegini adalah keberanian sejati orang Islam. Saya percaya kalau Mc ditakdirkan berada di tempat Anwar dan Saiful atau geng geng Gay lain semasa persundalan dilakukan Mc pasti akan menerajang Anwar dengan tendangan kung fu hustle yang terhebat sampai berterabur gigi dia...

YANG GAMBI berkata...

Salam MC, hanya mereka-mereka yang satu spesis dengan AnuWar sahaja yang menyokong segala perbuatan mungkar AnuWar...........

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro MC,siapa pun pedih mata bro melakukan maksiat depan mata wa pun kaki gaduh juga kalau wa ada masa tu si gay dua ekor ni makan bubur lah jawab nya tapi apa pun bro wa tabik sepring kat lu lah bro.

Tanpa Nama berkata...

Syabas Bro..lanyak cukup golongan x tau diuntung ni.. dilaknat Allah hidup atas muka bumi golongan gay ni..

To Joey,
Mmg golongan jijik mcm ko ni x minta duit kat saper2, tp dosa yang ko buat bukan ko sorang jer yang tanggung, satu M'sia ni silap2 kene bala..bodoh..klu ko nak menyundal sma2 ko gi la Amerika ker, Israel ker..gi la..toksah duk M'sia..bodoh, pai lang punyer gay...buat dosa lagi mau bangga2.. konon sosial, terbuka, demokrasi..hotak ko..

Ash.

Tanpa Nama berkata...

kaum joey celaka

che gu det berkata...

Dah bang Nuar Berahi kate boleh sondol belakang... sondol je la kate joey n bani sodom.. tahniah bro atas keberanian saudara, saudara telah menegakkan amal ma'ruf nahi mungkar... Bersatu Bersaudara Beriman

.Gory. berkata...

See? Inilah hak asasi dan kebebasan yang cuba Anwar perjuangkan, melahirkan insan insan seperti Joey yang merasakan mereka tidak bersalah kerana tak minta duit mak bapak orang.

Joey. Kalau aku merogol orang pun, aku tak dikira bersalah la kan? Sebab bukan aku minta duit mak bapak perempuan tu pun. Aku cuma merogol dia.

Adakah itu defini bersalah pada kau? Aduh.