User Online

Politics Blogs

Seminar Autisme 2014

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Jumaat, 23 November 2012

TUDIAA!! Ustaz Azhar Idrus #KANTOI !! Ustaz Natang Pembohong!!


Ramai orang tahu, Azhar Idrus KANTOI makan Mc'd dengan family. Kemudian dia dalih, macam-macam la katanya. Alasan beribu alasan, kalau nak tau cerita sebenar. Meh klik tengok video kat bawah ni.


Ustaz natang yang penipu ni, suruh orang boikot Mc'd tapi dia sendiri siap bawa family pegi makan, apa kejadahnya!


Kalau dah Ustaz Pas tu, memang kaki menipu la. Azhar ni selalu kutuk orang dan berasa macam bagus. Tapi Allah dah tunjuk sifat sebenar si Azhar ni. Cakap tak serupa bikin!!

McTheory:
Penipu, pakailah macam mana pun, dia tetap menipu!

48 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

... menipu tu sifat munafik ... tak kan ustaz tak tahu ... tak kan ustaz tak tahu dosa orang munafik ... dosa orang yang berilmu ... tapi tak amalkan ilmunya ... sebab itu Allah menghukum orang berilmu 2 X dari orang awam ... pertama dosanya berbohong ... kedua dosanya tidak mengamalkan ilmu ... iaitu tidak boleh berbohong ... tapi kalau penganut agama pas ... setahu aku mengikut fahaman dan tingkahlaku mereka ... ustaz dalam pas adalah maksum semuanya ... sebab itu haji adi boleh berbohong dengan menyatakan kekalahan pas semasa prk di tenang adalah kerana umno melepaskan air empangan ... dan untuk lebih baik lagi ... mengikut agama syiah ... amalan taqiyah (berbohong) besar pahalanya

Tanpa Nama berkata...

Kawang doh tahu lamo doh..jenih caghi makang..kalu wak keje dok ikhlas tuhang bayo cash.

Tanpa Nama berkata...

Agaknye kerja korang ni putar belit fakta,,je.x payah nak fitnah orgle..org dah tau cite betulnye. Pemimpin korang tu perati ckit. Keje tipu org je...x puas hati? 0137558480..kwn tunggu. Bnyk taik korang yg aku nak cite ni.

Tanpa Nama berkata...

BENGONG BODOH SIAL TAIK ANJING BETOL LA SI PEMBUAT BLOG NI..AGAK2 AR NAK KONDEM ORG..SUKE ATI MAK BAPAK KO JE NAK FITNAH UIA..MESTI MAK BAPAK KO PUN 2 KALI 5 JER!!!!

Tanpa Nama berkata...

Cakap Biar berlapiss

Nawi Nor berkata...

Hal ni saya dah baca penjelasan. UAI makan d foodcourt, kemudian ada peminat dia beli ais cream dll MCD bagi ke anak UAI.

Nawi Nor berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

bodo punya blogger..agak2 la kalo nak fitnah org..lu x takot ker kalo tuhan bayar cash kat lu?

Tanpa Nama berkata...

Yang bawak Masuk, Bagi Lesen, Ambik Cukai (Govmnt Tax) Mc Donald dalam Malaysia nie saper ek???!!! Ustaz Azhar Idrus Ker???!!!!

Tanpa Nama berkata...

Dulang Mc d atau KFC, makan di food court, tapi minum air kopi Mc'd. Dulang Mc'd.. ais cream Mc'd.. tapi makan di food court?

Macam tak logik je..

Tanpa Nama berkata...

Ustaz ni lah yang kena tangkap khalwat di sebuah masjid di kuala terengganu. Berdua-duaan dengan seorang perempuan, didalam sebuah tandas.

Bila di tangkap oleh ajk masjid, Ustaz ni bagi alasan ajar perempuan tu ambil air sembahyang.

Masalahnya, dia ajar perempuan tu ambil air sembahyang pukul 2 pagi? berdua-duaan dan dalam keadaan aurat terbuka? Boleh pakai ke?

Natang punya Ustaz!!

Tanpa Nama berkata...

Ustaz ni lah yang kena tangkap khalwat di sebuah masjid di kuala terengganu. Berdua-duaan dengan seorang perempuan, didalam sebuah tandas.

Bila di tangkap oleh ajk masjid, Ustaz ni bagi alasan ajar perempuan tu ambil air sembahyang.

Masalahnya, dia ajar perempuan tu ambil air sembahyang pukul 2 pagi? berdua-duaan dan dalam keadaan aurat terbuka? Boleh pakai ke?

Natang punya Ustaz!!

Mohd Yusri berkata...

ustaz umno je betul. bawa lari betina pi nikah kat siam. bagus la macam tu.

Tanpa Nama berkata...

Kalu mu bukan munafik bakpo mu pn tolak hudud nate...mu ni lebih kafir dr org cino. .lebih hina dr haiwan...

Tanpa Nama berkata...

ya allah kau hancurkanlah pembuat fitnah dan blogger ini..aminnn

syedfairus al-idrus berkata...

blogger ni skali dgn pengomen fitnah khalwat tu insyallah klu tak bertaubat akan jadi penghuni tetap neraka jahanam paling bawah skali dgn firaun dan iblis laknatullah.

Base jenis tongong,patak neraka mu nih... Dah la takde bukti, ni la umat manusia akhir zaman pengikut dajal..

Kamal Ahmad berkata...

Ya Allah,kau hancurkan la pembuat fitnah jika itu yg betul..

Tanpa Nama berkata...

Apa-apa perkara pun lakukanlah kerana Allah, nescaya tidak ada fitnah. Allah tahu walau sebesar zarah. Jangan cakap kalau ia tidak pasti. Selalulah bermuhasabah diri dengan mengingati mati. InsyaAllah kita takut melakukan dosa.

Tanpa Nama berkata...

Ingatlah,jgan s,skali mencerca atau bergaduh s,sma muslim,biarlah parti apa skalipun..agama tetap islam..apa yg dlakukan didunia biarlah Allah yg mgadili siapa yg btol ataupun salah..

Tanpa Nama berkata...

Ustaz pun manusia biasa spt kita juga x lari dr melakukan kesalahan.kita sebagai pendengar buat lah tapisan sendiri.yg baik jd kan tauladan yg buruk jdkan sempadan.tugas ust hanya menyampaikan apa yg dia tahu x semestinya ust x melakukan kesalahan walaupun dia tahu kesalahan itu.renung2kan lah

Tanpa Nama berkata...

bodoh punye blog..

cik didi berkata...

terang2 kan UAI makan KFC tu?buta ke apa?

ustaz betul berkata...

Muah aahhhhh kan dah kantoi. Masa ceramah bukan main hentam orang. dah kena batang hidung macam-macam alasan.ada ke peminat bagi makan mcd. Muaahhh muaahhh ha ha ha. alasan tak logik

nicky hadeee berkata...

Memang taik ustaz ni. Tuhan bayar cash kat mu

haji kuyop berkata...

Masa ceramah dok ngurtuk orang. macam bagus je. Pembohong besar betul.

Tanpa Nama berkata...

Akhir zmn ni mmg penuh dgn fitnah. Tp sbg org beriman dan ngaku Islam tgk dulu sapa mu nak fitnah. Ilmu mu bbanding UAI mn mendlm? Klu mu ngaji pun dok reti xyah kutuk ulama. Ustaz jelas tu dgr betul2. Ulama ni pewaris para Nabi...Klu mu benci ulama maknanya mu benci Nabi... Klu benci Nabi, mcm org kafir le..

Tanpa Nama berkata...

Bloger ni hr2 keje tambah dosa. Xtakut ke mu torgolong dlm kalangan org muflis di akhirat kelak? Tutup je la blog mu ni..baik mu muhasabah diri dan buat benda yg lebih berfaedah. Hrp Allah bg petunjuk mn yg benar mn yg salah padamu..

Tanpa Nama berkata...

ustaz ke ulama ker depa ni semua tak maksum.mesti ada buat silap jgk so...tak yah lah dok ambil peduli sgt kata2 depa ni.kita ambik yg baik jer yg salah tu..kita buang.depa cuma bleh baca jitab pas tu sampaikan kat org.so kita jgn memuja ,memuji dgn kewarakan sstgh ustaz tau ulamak kdg2 apa yg depa ckp depa sndri x buat.hya ALLAH yg layak nak memuji dan di puji.UAI ni pun byk mengarut gak.

Tanpa Nama berkata...

Janganlah bertelagah sesame klta yg baik kita ikut.yang buruk jadikan pengajaran.
Pas atau umno klta. Kan org Muslim..bersatulah.

Tanpa Nama berkata...

Nabi Muhammad berkata barang siapa yg memprjuangkn kebangsaan bkn dr golongan aku...parti politik mnkh yg mnprjuangkn kbangsaan???fikir2kn lah,
"politik itu agama dan agama itu politik"

Tanpa Nama berkata...

hadis mana tu ko cakap ni, cuba bagi rujukan.

umno perjuangkan agama, bangsa dan tanah air. Pas pula perjuangkan Dap, gadaikan kalimah Allah, jual hudud tapi tak masukan dalam buku jingga, tolak negara Islam. Soo kat mana nak kata Pas lebih bagus.

Tanpa Nama berkata...

Aku sokong ko

Tanpa Nama berkata...

Doh kali ummo prjuangkan agama..bkpe pemimpin negara dok suh bini dia pakai tudung..wat natang mde tnjuk rambut hok mcm padang bola..nodo bangang..base jahil

Tanpa Nama berkata...

Jangan hina orng mcm tu sekali. Agaknya kalau ust tanya kau cara berak dalam Islam pun belum tentu kau boleh jawab dgn tepat. Baru kau tau betap jahilnya bangangnya kau

Tanpa Nama berkata...

Betul ke kau cakap? Kalau pejuangkan agama, mengapa tak laksana hukum islam. Kalau perjuangkan bangsa melayu, kenapa tak bantu kelantan yang diperintah melayu islam, sebaliknya bertungkuslumus nak jatuh kerajaan melayu kelantan, kalau perjuangkan tanah air, kenapa sempadan bolos oleh nelayan sulu. Yang pasti 7 ke 8 batalion tentera kena ke sabah: paling pasti setidak2nya 7 atau 8 batalion yg ade kat sabah tu akan mengundi pos dlm pru nanti. Inilah undi penyelamat umno sesat dulu kini dan selamanya.

Tanpa Nama berkata...

Usztaz umno je betul... Boleh pimpin masuk neraka ramai 2.....

Tanpa Nama berkata...

sabar bang

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah, selamatkanlah kami semua dari fitnah dan tipu daya Syaitan dan Iblis...

Tanpa Nama berkata...

Janganlah kita semua gaduh2... tak pasal2 tempah saham kat neraka. kalau kita tergamak maki sesama Muslim... Muslim semua sepatutnya bersatu padu. Kalau Ustaz dah explain, kita terimalah. Kita perlu ingat, Ustaz pun manusia bukan nabi bukan malaikat. ustaz pun buat silap. Dia bukan perfect... Kita sama2 perbaiki kelemahan masing2...

Tanpa Nama berkata...

Saya setuju dgn komen anda

Tanpa Nama berkata...

Saya setuju dgn komen anda...

Tanpa Nama berkata...

celake punye blog.. blog gila ni sape punye???? mu tu yang bengong!!! kalu jahil jgn nk tunjuk pandai!! mu ni lebih bodoh dari juara lembu bodoh sedunia!!

Tanpa Nama berkata...

Pah 2 syurga 2 cik mu buat ko..syurga mana mu msuk nt?

Tanpa Nama berkata...

Bagus la nikah..kt mna2 pn xpe..yg ulamak pas 2 terus tibai 2 lagu mna

Tanpa Nama berkata...

Jangan campurkan ugama ngan aliran politik bodoh hang. Tugas serta amanah kita ialah makmurkan ugama ALLAH nie. Usah pertikai apa yg org buat. Kalau hang x pueh ati ngan mana2 ulama, diam jer la. NApa musti dikepohkan. Banyak lagi yg ahli politik UMNO buat salah, napa hang x nasukkan kat blok hang?? Hang nie jenis PUKIMAK agaknyer. MAK BAPAK HANG X AJAR KE?
KE MAK BAPAK HANG SAMA GAK, HARAMJADAH????

Tanpa Nama berkata...

Mengucap byk2...dlm islam x d saran kn maki hmun,mncarut bagai...klu nk mnegur...tegurlh dgn cara yg baik...tima kasih

Tanpa Nama berkata...

Astagfirullahalazim.. Tngok komen korng smua,, ad stu dua je y boleh dipakai..

Tanpa Nama berkata...

Hahahaha..gua orang cina maa....gua rsa srnok lu orng melayu islam gduh2..tunggu saja ma lu lihat nanti kaum kami punya plan..

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review