Ahad, 21 Februari 2010

GAY MALAYSIA MENYOKONG PENUH DIBELAKANG ANWAR!



Mc sebenarnya benggang lagi dengan beruk-beruk gay ni, disebabkan kejadian yang lepas. Hati Mc masih lagi membara, tambahan pula Mc ada dapat maklumat bahawa beruk-beruk ni banyak yang sokong Pakatan Haram malah ramai yang jadi ahli PKR.

Untuk memastikan cerita ini adalah adalah cerita betul dan bukan cerita donggeng. Semalam Mc turun ke kawasan Bukit Bintang. Kawasan B.B ni, memang banyak Club. Setahu Mc ada dua club kat kawasan ni dimonopoli oleh puak beruk-beruk gay ni.

Mc tak boleh namakan club tu, cuma direction tu boleh la. Belakang Public Bank B.B. Mc agak bernasib baik, sebab Pengawal (Bouncer) kat Club ni kawan Mc. Budak Kedah juga, budak 36 ni. Dia dah lama kerja kat club ni. Dia kata dia cuma cari makan kat situ, sebab kat situ sumbernya mashyuk sikit. Apapun Mc tak kisah, janji dia boleh bagi maklumat dekat Mc.

Semalam Mc jumpa dia, sebelum masuk kerja. Mc cuma nak pastikan khabar angin ini adalah tepat. Dia kerja sebagai bouncer kat club tu, pasti  ada banyak pengetahuan pasal beruk-beruk gay ni. Tentu ada berita sensasi yang boleh budak ni beritahu Mc.

Lama Mc tak jumpa budak ni, dekat 3 tahun juga la. Permulaan kami cuma borak kosong, bercerita tentang kisah lama. Bila dah rancak bercerita, Mc mula menyelitkan dengan politik, akhirnya Mc terus bertanya mengenai beruk-beruk gay ni. Mana tau kot ada cerita best.

Mula-mula dia malas juga nak cerita, dia takut dikatakan jaga tepi kain orang. Tapi selepas Mc kata, semua ni untuk pengetahuan saja. Lagipun dia tengok Mc sungguh-sungguh berminat. Dia pun mula la cerita. Nak tahu apa dia cerita?

Apa yang Mc dapat tahu, dikalangan beruk-beruk ni, kalau remaja, agak kurang berminat dengan politik, terdapat ramai pelajar IPT yang telah terpengaruh dengan beruk-beruk ni. Ada diantara beruk-beruk ni datang dari golongan VIP dan artis yang turun kesini mencari mangsa hanya untuk memuaskan nafsu songsang mereka. Banyak cerita pelik tentang masyarakat kita ni, sungguh jijik apa diceritakan.

Beralih kepada cerita politik, budak ni beritahu, sekarang ni, beruk-beruk kat sini dah mula pandai mengikuti cerita politik tambahan lagi kes liwat anwar. Bagi mereka, anwar ni salah seorang daripada golongan mereka, sebab tu anwar umpama hero dan idola mereka sekarang.

Andai kata anwar dapat gugurkan kes liwat dari mahkamah, ataupun memenanginya. Ini adalah berita yang sangat baik. Pasti beruk-beruk ini akan ikut jejak anwar dan tidak takut lagi dengan undang-undang negara. Kalau anwar boleh lepas, pasti mereka pun boleh. Sebab itu mereka menyokong penuh terhadap anwar.

Lagi satu, beruk-beruk ni, ramai yang sudah jadi ahli PKR. Nak tahu sebab apa? sebabnya andai kata Pakatan Haram menjadi kerajaan Pusat nanti, beruk-beruk ini menjangkakan anwar akan mentadbir dengan cara Islam Liberal dan mengamalkan hak asasi manusia seperti di U.S dan Turki. Ini bermakna, perlakuan seks songsang tidak haram dan tidak dikenakan hukuman. Jadi bagi golongan beruk gay ni, pastilah ini salah satu berita gembira bagi mereka.

Oleh itu, komuniti gay dan persatuan gay Malaysia, sudah mengeluarkan kenyataan secara sulit kepada beruk-beruknya untuk menyokong PKR dan Pakatan Haram. Supaya pada PRU ke 13 nanti, bila Pakatan Haram menang, impian mereka untuk melakukan perangai songsang mereka secara bebas di Malaysia akan terlaksana.



Bila Mc dengar cerita ni, Mc tak dapat fikirkan apa yang akan terjadi jika impian beruk-beruk ni jadi kenyataan. Adakah jika Pakatan Haram menang, semua ini akan berlaku? dimana pasangan songsang lelaki sama lelaki pun boleh berkahwin? Nauzubillah. .simpang malaikat 44. .minta dijauhkanlah.

Pasti selepas ini, keahlian PKR tetiba meningkat, kalau buat demo pasti ramai beruk-beruk ni akan turun bagi sokongan kepada PKR dan AMK nanti. Mc rasa pasti ada beruk-beruk ini yang sudah terlepas masuk kedalam AMK. Akan kelihatanlah nanti beruk-beruk ni melompat-lompat menjerit-jerit reformasi. Agaknya nanti penuhla demo Pakatan Haram dengan gay, pengkid, lesbian, mak nyah yang semuanya akan turun menyokong PKR dan Pakatan Haram..demi menegakkan kan perjuangan songsang mereka.

Lepas Mc salam dengan budak pemberi cerita ni, Mc beritahu dia kalau ada cerita, hubungi Mc lagi. Semasa memandu pulang kerumah, Mc termenung jauh. Kadang-kadang macam kelakar pun ada. Kadang-kadang takut pun ada. Yang pasti, semua ini perlu dibenteras dengan segera. Sudah pasti Mc akan buat pendedahan demi pendedahan untuk Agama, Bangsa dan Tanah Air. Perlakuan seks songsang yang dilaknat Allah perlu diharamkan dari bumi Malaysia.

MctHeory:
Adakah Pas juga akan menyokong Pakatan, jika semua ini berlaku? Tepuk dada tanya nafsu.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pas pasti akan membela anwar. Pas kan tukang cuci punggung!

Mordecai Kucai berkata...

Dorang menyokong penuh di belakang Anwar nanti Anwar akan menyokong penuh sampai ke hulu hati di belakang dorang satu persatu jika ada masa.

Sila dapatkan nombor di pejabat PKR dengan segera.

K-Y Jelly bawak sendiri. Untuk mengetahui brand yang di terima pakai sila layari PKR website di bawah section PKR (Paut Kangkang Rodok).

Tanpa Nama berkata...

kalo benar seperti apa yang dikatakan, minta Allah jauhkan perkara tu dari terjadi...naudzubillahimin zalik!


(mat)

Tanpa Nama berkata...

maafkan saya, istilah 'beruk' tak sesuai untuk diumpamakan kepada golongan2 ini... beruk lebih berakal sebab beruk jantan tak akan menyondol beruk jantan yg lain...