Khamis, 4 Februari 2010

NIK AZIZ: SAH! ANWAR TAK BERSALAH!



Mc dapat ulasan dari seorang komentar semalam. Mengatakan N.ajis sudah memberikan jawapan kepada pembicaraan semalam. Puas juga Mc mencari jawapan pada ulasan ni.

Mc ada dapat daripada sumber yang menemuramah N.ajis tentang pembicaraan kes liwat Anwar, nak tahu tak apa jawapan n.ajis ni? dia kata dia takin Anwar tak bersalah. Dia kata semua ni adalah rekaan dan fitnah semata.

Belum pun mahkamah membuat keputusan, si n.ajis dah bagi keputusan dahulu. Adakah disebabkan anwar ni ketua pembangkang maka segala salahnya adalah fitnah bagi pembangkang?

Mereka pembangkang (pakatan haram) belum siasat! mereka belum pun mengkaji. kes masih lagi dijalankan dan di adili di mahkamah. Ada pula juak-juak yang dah bagi keputusan. Selepas ini akan timbul strategi mengatakan ini konspirasi melibatkan polis dan mahkamah. Kalau tak percaya tunggu je la. Pasti ada!

Pakatan haram cuma mengharap anwar lepas dari kes liwatnya ini. Jika tidak, kemungkinan besar Pakatan Haram akan berkubur. Walaupun ada tokoh-tokoh Pakatan memberi sokongan, tapi ada yang mula tidak yakin dengan anwar lagi.

Pastinya, sebelum pembicaraan liwat bermula Pakatan Haram dah mula retak! Walau cuba diselamatkan, hasilnya tetap kita nampak. Akar umbi PKR banyak dah keluar parti, ahli parlimen PKR terjun kapal dulu, sebelum kapal karam. Anwar pula sibuk bersilat menepis tuduhan.

Mc harap, pembaca jangan terpedaya dan terpengaruh dengan cerita dan andaian tokoh pakatan selepas ini. Percaya atau tidak, jika anwar kalah atau hampir kalah, AMK akan anjurkan demo dengan mengatakan semua ini permainan Ds Najib, mahkamah dibeli, polis subahat, hakim rasuah dan saksi tipu.

Ini semua agenda kepala hotak anwar nak menjahanamkan kepala hotak rakyat Malaysia dengan mengatakan kerajaan Malaysia bertindak zalim keatasnya. Harap jangan percaya!

p/S: Geng The Unspinners buat lintas langsung dari mahkamah pasal kes liwat Anwar!

MctHeory:
Kepala hotak anwar, memang kepala hotak pembelit!

6 ulasan:

PUTRA MERDEKA berkata...

BABI+ANJING= NIK AZIZ =
HARAM+HARAM= HARAMJADAH!!!

Tanpa Nama berkata...

bro..
kalo tak suke sekalipun jagn ar kutuk nik aziz kata die anjing ke hape..

adoiyai duniaaa

wa pon tak suke pas or pmbngkang ni tp wa tau gak erti respek pd ulama'

cilakak!

YANG GAMBI berkata...

Salam bro, Nik Aziz akan tetap kata begitu sebab dengan kes rasuah dia sendiri dianggap halal.....pasal dia ulama, Anwar juga ulama besar dalam pakatan...... apa nak heran...

Tanpa Nama berkata...

anon 15:04

apabila seseorang ulama masuk ke dalam medan politik. Bersedialah dia berhadapan dengan caci dan maki. Segala percakapannya juga tidak boleh dipercayai kerana akan bercondong kearah partinya.

lebai hijau

MymassaVoice berkata...

nik aziz bukan ulama ye...diulang, bukan seorang ulama'. ulama' ini adalah perkataan arab yang bermaksud orang yang berilmu dan memanfaatkan ilmunya itu ke arah kebaikan. mungkin nik aziz tahu dan belajar banyak ilmu agama, tetapi dia belum boleh digelar ulama' kerana ilmunya digunakan utk memecah belahkan umat islam itu sendiri!

cilako! cilako ! cilako!

Tanpa Nama berkata...

NIK NAJIS TU BUKAN ULAMA' SEBENARNYA NIK NAJIS TU 'ULAR DALAM SEMAK' ....... FIKIR2KAN LAH