Khamis, 4 Februari 2010

KENAPA ANWAR SUKA TANGGUHKAN MAHKAMAH?



Pernah pembaca terfikir kenapa brader Anwar selalu tangguhkan kes liwatnya?, kadang-kadang pelik juga kenapa la si brader Anwar suka tangguh-tangguh? Kalau mengikut pendakwaan, memang ada bukti yang dapat mendakwa brader ni. Adakah sebabnya dia takut?

Brader Anwar pula dibela oleh peguam yang bukan calang-calang. Karpal Singh, peguam bela antara yang paling handal di Malaysia sekarang ni. Karpal antara peguam yang pandai buat magik, yang salah jadi betul, yang tak salah jadi salah.

Tapi mengapa si brader ni takut juga nak masuk mahkamah? Mungkin brader Anwar ada perancangan lain. Mungkin dia ada secret planning yang dia simpan untuk melepaskan diri.

Bagi Mc, dalam kes ini, brader Anwar sudah silap jangka. Dia ingat dia boleh jadi PM semasa 16 Sept 2009. Sebab tu dia main tangguh-tangguh. Bila 16 Sept gagal, cubaan seterusnya semasa pembentang Bujet yang lepas.

Bila kedua-duanya pun gagal, brader Anwar akan cuba cari jalan untuk menanguhkan kes liwatnya, sehinggalah dia menjadi PM Malaysia. Dengan harapan, bila dia jadi PM, dia akan dapat guna kuasanya untuk mempegaruhi mahkamah.

Lihatlah betapa liciknya si kawan yahudi penyokong liwat seks bebas ini mencari jalan melarikan diri dari kesnya. Brader ni dah tahu, jika kes liwatnya berjalan lancar, dia pasti akan kembali ke Sungai Buloh. Sebeb itulah kalau boleh, dia nak elakkan dari dibicara.

Cuba pembaca fikir, belum lagi menjadi kerajaan, tetapi di dalam otaknya sudah merancang untuk menyalahgunakan kuasa. Bagaimana pula jika setelah dia jadi PM?

Kalau bukan itu motifnya, apa lagi yang dirancang oleh brader Anwar? Brader ni memang terkenal dalam salahguna kuasa dan wang. Jadi tidaklah kita hairan jika dia akan buat perkara yang sama lagi.

20 kali tangguh kes dengan pelbagai alasan bukan perkara yang normal. Jadi sebagai rakyat Malaysia yang bijak, fikirkanlah baik-baik tentang apa Mc katakan tadi.

MctHeory:
Anwar bukan seorang yang boleh dipercayai. Setiap langkahnya seperti buah catur. Setiap pergerakan ada saja strateginya.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

si Anwar Peliwat nih dok tangguh kes sebab dia bersalah.kalau si Peliwat nih tak bersalah,kenapa dia perlu takut.nampak sangatlah yang si Anwar Peliwat tegar nih memang dah 'balun' bontot anak teruna orang.orang main bontot memang perangai macam si Peliwat nih.