Jumaat, 9 April 2010

BUKTI MALAYSIAKINI MEDIA PEMBELIT PRO PAKATAN!




Baru-baru ini konvensyen BN telah diadakan di Shah Alam. Mc ada baca berita dalam portal Malaysiakini mengenai konvensyen ini. Apa yang mengejutkan Mc. berita dilaporkan oleh Malaysiakini sangat berbeza dengan apa yang terjadi di konvensyen itu. Baca petikan dari Malaysiakini dibawah.

Usaha Barisan Nasional untuk merampas Selangor dari Pakatan Rakyat dengan agenda konvensyennya di Shah Alam, hari ini menerima tamparan apabila 15 perwakilan MCA Kapar bertindak meninggalkan majlis itu. Ketua MCA Kapar, Datuk Song Kee Chai yang dihubungi melalui telefon berkata antara punca tidak puas hati mereka ialah kerana MCA dianak-tirikan pada konvensyen berkenaan.

Antaranya Hanya lagu BN dan UMNO di nyayikan manakala lagu Komponen lain tidak diendahkan
- Malaysiakini.





Ini komen dan gambar dari blog pro UMNO Papa Gomo:

Apa punya bangsat lah web Portal Malaysiakini anti melayu ni. Gomo yang sejak pagi tadi hadir pun tidak melihat sebarang acara Boikot memboikot dalam Konvensyen ini. Kalau nak kata keluar dewan tu memang tak dapat di nafikan memang ramai. ye lah nak Hisap ROKOK mestilah keluar dewan. Gomo dan rakan blogger yang lain pun turut sama keluar nak Hisap Rokok.

Tapi apa yang di mainkan Malaysiakini amat Jahat dan Fitnah sama sekali, Fikir secara Logik lah, Komponen BN dalam ni, MCA,MIC,PPP,IPF,GERAKAN dan juga UMNO. Takka lah pasal tak di nyayikan lagu parti komponen MCA maka ada ahli MCA keluar dewan dan sabotaj Konvensyen ni?

Dah jadi Portal Kanak Kanak pulak Malaysiakini ni...aduh..kesian!!!




Mungkin ramai yang tidak sedar bahawa banyak berita dan artikel yang diterbitkan oleh Malaysiakini lebih bercondong kepada Pakatan Haram. Walaupun mereka mengaku mereka adalah media bebas. Tapi itu adalah muslihat mereka untuk cuba meracun dan menyebarkan dakyah Anwar di dalam minda rakyat Malaysia.

MctHeory:
Banyak lagi media baru seperti Malaysiakini bersepah di alam maya ini. Semuanya dibuat berdasar pengaruh dan tujuan tertentu. Hanya rakyat Malaysia yang dapat menilai yang fakta dan yang mana auta!

1 ulasan:

Pemerhati berkata...

KDN buat apa? Bagi amaran lagi ke?